Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tuolta Fitness Exposta ostettua Labradan Lean Body Gold patukka, makuna Caramel Cookie Twist. On kyllä parhaimman makunen prodepatukka mitä oon maistanu. :kuola:

Yhessa patukassa 30g protua, 33g hiilaria ja 9g rasvaa. Painoa yhdellä jötikällä 83g.

Expossa ostin ekan Fastin patukan: tuplasuklaa oli todella hyvä, en erottaisi välttämättä tavallisesta suklaasta.. liikaa kuitenkin hiilaria ja olihan siinä puhdasta sokeria

Expossa ostin ekan Fastin patukan: tuplasuklaa oli todella hyvä, en erottaisi välttämättä tavallisesta suklaasta.. liikaa kuitenkin hiilaria ja olihan siinä puhdasta sokeria

Ite maistelin expossa noita fastin patukoita, taisi olla tuo tuplasuklaa ja banaani siinä maistilla. Omaan makuun liian teollisen ja jauhoisen makuisia. Sellanen esanssin maku puskee läpi sieltä. :urjo:

Mäkin maistoin nyt sitten tuon ProFX tuplasuklaan. Jestas mitä sheebaa, maku oli suorastaan räikeän teennäinen. :jahas:

Taisin vai pettyä suuresti, kun se ei maistunutkaan suklaalle...

Mutta toi ProFX Snackin caramel oli kyllä hyvä.

Söin perjantaina My Diet caramel makuisen patukan ja siinä on muuten mun makuun todella namipatukka. Koostumuskin justiin sopiva, jämerä ja rapea, muttei sitkeä. Yllätyksekseni toffeen makuinen on vielä vähemmän imelä/makea, mitä se jogurttivadelman makuinen.

Niin joo, niitä pienempiä ProFX:iä olen kans nyt syönyt muutamia ja hemmetin hyviä ovat nekin, kaikki maut. Funcfoodilla tuntuisi olevan nyt makujen ja koostumuksen (suutuntuma) puolesta erinomainen valikoima patukoita.

Jaa-a. Mikähän näistä ois mahdollisesti halvinta ku ei tääl opiskelijan budjetin hirveenä voi mitää 3 euron patukoita syödä...? :(

Jaa-a. Mikähän näistä ois mahdollisesti halvinta ku ei tääl opiskelijan budjetin hirveenä voi mitää 3 euron patukoita syödä...? :(

Ei kannata tuollaisessa tilanteessa. Pysyttele vaan perusprotskuissa.

Joo mut jos vaikka menee koulun jälkeen suoraan salille nii ei viittis mitää proteiinia ruveta sekottaa keskel koulupäivää ja näin.. mut joo

Mulla ainaki on usein pitkillä koulupäivillä mukana sheikkeri missä on jotain proteiinijauhoa. Helppo nauttia ku sekottaa vaan koulussa veden siihen. Vielä joku hedelmä vaikka mukaan ni saa jo ihan kivan välipalan.

Mega pro 50

Tietääks joku saako noita PeakBodyn patukoita jostain ihan tavallisesta kaupasta? Netist en jaksais lähtee tilailee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom