...tosin mulle nyt uppoo melkein mikä vaan patukka.
Eih, oon varmaan väsyny, mutta tää aiheutti totaalisen repeämisen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...tosin mulle nyt uppoo melkein mikä vaan patukka.
1,50€ maksaa prismassa 35g patu, eli aika kallista
Expossa ostin ekan Fastin patukan: tuplasuklaa oli todella hyvä, en erottaisi välttämättä tavallisesta suklaasta.. liikaa kuitenkin hiilaria ja olihan siinä puhdasta sokeria
Easy Bodyt? Ainakin normaalisti ne on 1,50 €.Heh, mistähän prismasta olet noita ostanut? "Omasta" prismasta ostettuna maksavat vain 0,70€.
Heh, mistähän prismasta olet noita ostanut? "Omasta" prismasta ostettuna maksavat vain 0,70€.
Joensuusta ja päiväys on 2007 kesään. Täytynee käydä tarkistamassa oliko joku tarjous kun on epäilyttävän halpoja.Savonlinnan prismasta. Teikäläinen? Oisko ne ollu jotain menossa vanhaks tai muutenvaan jossain tarjouksessa?
Jaa-a. Mikähän näistä ois mahdollisesti halvinta ku ei tääl opiskelijan budjetin hirveenä voi mitää 3 euron patukoita syödä...? :(
Ei kannata tuollaisessa tilanteessa. Pysyttele vaan perusprotskuissa.
Joo mut jos vaikka menee koulun jälkeen suoraan salille nii ei viittis mitää proteiinia ruveta sekottaa keskel koulupäivää ja näin.. mut joo
Ehdottomasti parhaan makunen proteiinipatukka on kyllä se uus fastin pikkupatukka suklaan makusena.