Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hiljattain olen noita vasta ostellut ja pikkusormi on jo pirulle mennyt. ProFx:n toffee on tehnyt minusta orjan vaikka yleensä en edes pidä mistään makeasta erityisemmin. Voi perkele!

Uusi Profx banaani on ehdottomasti paras. Sain siitä maistiaisen ja se oli pehmeetä ja vitusti parempaa kuin aikaisempi. Päivittivät siis vanhaa. Pitää ottaa myyntiin se uusi versio. Vanhaa on nyt kaupassa.

joo toi bansku on hyvä ja ite diggaan myös siitä bull´sin sitruuna,se ei oo liian makeeta..

Onko siitä banaanista vähennetty esanssin makua? Se oli niin vahva että vesi lensi silmistä, ihan kuin niissä naskien banaaniesanssisissa pääsiäiskarkeissa.

Hy-prolta on muuten joku Deluxe bar myynnissä, on aika namia minkä voi odottaa, 100 g patukka jossa 28g prot, loput vissiin sokeria :)

en oo ku yhtä patukkaa maistanut ja se on toi HyPro:n banaani vanilija :kuola: voi jestas miten hyvänmakuinen se on! tekis ihan mieli ahmia ihan muuten vaan noita.. mutta hinta on sitten se 3.50e että ei mitää ihan halvinta, mutta eikö se niin ole että halvalla ei saa hyvää! ;)
ja just toi Koko on aika tuhti! 100grammaa ja prodee on se 30 ?? jotain.. ja hiilareita en nyt tähän hätään muista, mutta eiköhän ne oo täällä jo selvinnyt aikasemmin tässä ketjussa? mutta tota hyproa suosittelen ainaki kokeilemaan. 10+:kuola:

Hy-prot on kyllä hyviä, varsinkin mansikka :kuola:
ProFX:t maistuu myös, turhan pieniä vaan...
Nutriplussan patukoista suklaa on ihan syötävää...

Mulle noi Hy-Prot ja ProFX:t ei sitten maistu mitenkään. Jotenkin niissä vaan on mun mielestä aivan liian jämäkkä sivumaku. Ihme ja kumma, itse tehty, Bigfellan ohjeista muunneltu patukka maistuu vaan parhaalta. Että näin...

Voisko joku asiasta tietävä mielenkiinnosta laittaa ravintoarvot perussetti hyvästä prodepatukasta ja sitte jostai vaikka snickersistä tai jostain. Haluaisin kattoo nuita esim rasvan ym eroja, kun nuitten prodepatukoitten makuina on kuitenki jotai valkosuklaata, jossa pitäs sitte olla rasvaaki jonki verran. Mutta se kiinnostas että minkä verran sitte johonki just Snickersiin verrattuna?

Voisko joku asiasta tietävä mielenkiinnosta laittaa ravintoarvot perussetti hyvästä prodepatukasta ja sitte jostai vaikka snickersistä tai jostain.

Snickers 60g
Energiaa: 325kcal
Proteiini: 6.1g
Hiilari: 34.5g
Rasva: 18.1g
-------------------
FAST ProFX 75g
Energiaa: 300kcal
Proteiini: 22.5g
Hiilihydraatti: 30.8g
Rasva: 9g

itsetykkään eniten kuitenkin wrangen patukoista vaikka noi fastinkin patukat ovat myös hyviä.

Weider 42 % Maximum Protein-patukka 100 g
Energiaa: 390 kcal
Proteiinia: 42 g
Hiilihydraattia: 40 g
Rasvaa: 8.2 g

Äske lähti eka patukka koskaa. Maku oli ProFX Banana Chocolate. Ei yhtään hassumpi, mutta toisaalta eihän mulla oikeestaa oo mihi verrata.. :) Mut ihan jees.

Blaze^ sanoi:
Äske lähti eka patukka koskaa. Maku oli ProFX Banana Chocolate. Ei yhtään hassumpi, mutta toisaalta eihän mulla oikeestaa oo mihi verrata.. :) Mut ihan jees.
Pro FX:llä on parempiaki makuja esim. Mansikka, Toffee ja uutuutena suklaatti. Täytyy myöntää, että pidin yhden cheatti päivin eli hiilari tankaus päivän ja Turun kisoissa maistoin yhden tupla suklaatin ja pojat se oli hyvvee.:kuola:
Seuraavalla kerralla saa herkutella vasta Expossa, till then diet is on!

Mun mielestä ei kyllä mitään erikoista ollu toi ProFX banaani-suklaa. En ainakaan enään viitsi rahoja tuhlata kun 1.70€ maksoin tuosta pötikästä jonka sit aamupalaks tempasin koulumatkalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom