Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Syntrax Nectaria mietin vaihtelun vuoksi, ehdottakaa ne ketkä ovat tähän tuotteeseen tutustuneet jotai makuja? Melko eksoottia yhdistelimä kun tuossa vilkaiin :D

Mansikka-kiiwi on ihan jees, muista ei kokemusta. Vaahtoo aika paljon jos ravistaa sheikkerissä. Pystyy kuitenkin sekoittamaan ihan pelkällä lusikalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kokemusta Selffin tuotteista? Prismassa oli 1 kg isolaattia 18,90e. Ei paha ja valmistusmaa Ruotsi.

Missä Fastin vastaavat pieruherat valmistetaan, Suomessa? Vai onko toi Fast vaan helvetin taitavaa markkinointia ja itse tuote jostain "tsekkoslovakiasta"?

onko kellän kokemusta fastin jauheiden sekotuksesta ku oon juonu muscle+ 2kk ja aatelin että voiskohan siihe sekottaa mass2 jos laittas 1d muscle+ ja 1d mass2, ikä 17 paino 66kg

Optimum 100% whey gold standard maut cookies&cream ja caramel toffee fudge on niin namnam. Myös syntrax nectar apple ecstasy oli hyvänmakust mut diggaan ehk vähä enemmä noista perinteisistä mauista.

- - - Updated - - -

Useampia makuja oon kokeillu apple ecstasy ehdottomasti paras. Maistuu aavistuksen kirpeältä omena karkilta.

Onko kokemusta Selffin tuotteista? Prismassa oli 1 kg isolaattia 18,90e. Ei paha ja valmistusmaa Ruotsi.

Mulla on yksi kokemus selfin suklaa-kookoksesta ja ihan hirveetä paskaa oli. Todella huonosti sekoittui. Paljon ollut keskustelua siitä, että sisältävätkö oikeasti isolaattia kun hinta on noin edullinen. Laita kokeiluun. Mulle riitti yksi purkki.

Missä Fastin vastaavat pieruherat valmistetaan, Suomessa? Vai onko toi Fast vaan helvetin taitavaa markkinointia ja itse tuote jostain "tsekkoslovakiasta"?

Vältä Stevialla makeutettuja makuja, sillä 90% käyttäjistä pitää sitä liian karvaan makuisena. Minttusuklaata on kehuttu ja itselläni on hyviä kokemuksia banaanisuklaasta. Vaahtoaa kyllä enemmän kuin esim. Massin jauheet.

Lähes kaikki mun maistamat Optimum Nutritionin prodet ollu tosi hyvän makusia, myös sekottunu loistavasti. Harmi vaan hinta :s

Lähes kaikki mun maistamat Optimum Nutritionin prodet ollu tosi hyvän makusia, myös sekottunu loistavasti. Harmi vaan hinta :s

Onko kellään kokemusta noista Fitnessguru :n One Whey tuotteista? Olisivat aika halpoja, ja ravintoarvot kohtuulliset varsinkin isolaatissa. Onko ketään maistanut? Meinasin vaan että sekoittusko hyvin, esim. puuroon, kreikkajuguun?

SmartSuppsin suklaa heraa otin nyt ensimmäisen annoksen. Ensivaikutelma erittäin hyvä. Vähän vaahtoaa, mutta ei haittaa menoa ollenkaan. Maku erittäin hyvä ja tuoksuu vähän suklaajäätelöltä. 5/5

Nojoo nyt 10v eri tuotteita testanneena niin voin kyllä sanoa että Syntha-6 Mansikka vie kyllä potin kotiin. Tosin onhan tuossa rasvaa ja hiilihydraatteja, eli ihan "puhdas" jauho tuo ei ole. Outoa että veteen sekoitettuna on täydellisen pirtelömäinen enkä maitoa tuohon edes laittaisi. Toinen outo seikka on se että maku on yhtä hyvä kuin vastaavalla "massanlisäys" tuotteella samalta valmistajalta, en tosin muista tuotteen tarkaa nimeä. Hiilihydraatteja on paljon enemmän, mutta jotenkin tuon Syntha-6:n maku on saatu yhtä hyväksi.

Ensimmäinen valmiste jota tulee juotua ihan muuten vaan :) Sekoittuvuus on myös täydellistä.

Aika monia eri makuja olen kokeillut, mutta tällä hetkellä päärynä-vailja maistuu ylivoimasesti parhaalta, vähän kun pirtelöö jois. Kookos on kans aika fresh :)

Tänään tuli postissa 2,27 kilon pönikkä Gold Standard Whey Mocha Cappuccinoa. Todella hyvää tavaraa, päämakuna on suklaa mutta kahvin aromi maistuu kuitenki tarpeeksi hyvin taustalla.

Tietääkö joku mitä erilaisia semmosia mehumaisia proteiinijauheit on, alko tekee mieli testaa mut haluis vähä vertailla. 1 taitaa olla ainaki se nectar?

Suositut

Back
Ylös Bottom