Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Itse juuri hain postista fitnesstukun paketin missä oli 4kg whey80 cookies & cream -protskuu. Täytyy sanoa että mukava yllätys tuo maku, maidon kanssa varsinkin ihan jäätävän hyvää!

Herrrrkuva! Ja banaaninmakuinen kans.
Molemmat sekoittuvat ihanasti kaurapuuroon. Maiskis!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laimeita liuoksia niistä tulee ainaki mun makuun. En suosittele ainaka maun perusteella, mutta eipä sillä nyt olekaan niin väliä. Juurikin siis mansikka ja suklaa.

Laimeita liuoksia niistä tulee ainaki mun makuun. En suosittele ainaka maun perusteella, mutta eipä sillä nyt olekaan niin väliä. Juurikin siis mansikka ja suklaa.

Tarkotus ois että sais ainakin alas ilman sen suurempia ongelmia :) Kun joku puhu et ei pystyny tota vaniljaa juomaa ees alas.. Oon kyl huomannu et näissäki on sit eroja että veteen sekotettuna saattaa olla aika karmeeta mut maidossa paljon parempaa, ite ainakin sekotan maitoon

Tarkotus ois että sais ainakin alas ilman sen suurempia ongelmia :) Kun joku puhu et ei pystyny tota vaniljaa juomaa ees alas.. Oon kyl huomannu et näissäki on sit eroja että veteen sekotettuna saattaa olla aika karmeeta mut maidossa paljon parempaa, ite ainakin sekotan maitoon
No siinä tapauksessa nuo star nutritionin suklaa ja mansikka ajaa asiansa. Maitoon sekotettuna jopa maistuu jollekin, toisin kuin vedessä.

Kellään kokemuksia Star Nutrition Whey-100 Vaniljasta tai Optimum Nutritionin 100% Whey Gold Standard Vanilla Ice Creamista? Kumpi parempi? Maullisesti ja laadullisesti?
Optimumin vanilla ice creamista on kokemusta ja se on sitä mitä se väittääkin olevan. Maitoon sekotettuna ei silmät kiinni osaa sanoa onko se sulaa vaniljajäätelöä vai protskupirtelö. Veden kanssa hieman laimeampi, mutta silti älyttömän hyvän makunen. French vanilla on kuulemma ihan perseestä eli toi vanilla ice cream on hyvä vaihtoehto. Star nutritionin tuotteita en taas oo koskaan kokeillu.

Self Omninutritionin suklaatia juon tällä hetkellä, stevialla makeutettuna. Parasta mitä oon maistanut. Kovin paljon en oo eri heroja maistellut, mut ainakin kaikki Star Nutritionit on jotenki liian makeita ja ällöjä. Selfin metsämarja on ollu kammottavin ostos ikinä, annoin heti ämpärin kaverille - tajuttoman makeeta, eikä maku ollu kyllä edes tunnistettavissa marjaksi, yök. Maitoon sekotettuna kaikki on parempia, mut kun palkkarina juo ni ei tuu maidon kanssa sekoteltua.

Tuli tilattua Star Nutritionin vanilla pearia, mutta postista saapuikin sen tilalla cookies&cream. Olis varmaan pitäny valittaa virheestä, mutta ajattelin että kyllä tuo varmaan ihan hyvää on.
No tänään sitten ensi kertaa tuli maistettua ja maistu kyllä niin paskalta etten oo pahempaa jauhetta juonutkaan.

Star Nutritionilta juonut vaniljaa, vadelmaa ja banaania. Kaikki ovat olleet hyviä.

Star nutritionit on hyviä vaan sellasten mielestä jotka ei ole parempia saaneet. Edelleen parhaiden joukossa bsn syntha-6 ja käytännössä kaikki maut mitä löytyy
on todella hyviä.

Onkos noi muut star nutrionin juomat jees? vaniljasta ei näköjää tykätä mut mites mansikka/suklaa?

itellä oli mansikka, kilon väkisin 4 kilon säkistä join mutta oli pakko myydä veks ku oli nii karseeta lopuks... totuin makeempiin (myofusion ja syntha ym... ) ihan sama oliko maidon tai veden kanssa.. aina sama hyh jälkeenpäin.. vaniljassa sama homma mutta banaani ihan OK...

- - - Updated - - -

parhaita ollu mansikan ystävälle tietenkin aluks fastin tuotteet mutta kun syvemmälle kerkeää niin.. syntha-6? mansikka!, gold standard 100whey tupla suklaa (NAM!!), myofusion mansikka!... star nutrion näihin verrattuna halpaa tavaraa mutta mieluummin nautin juomani.. omalla kohdalla sekin tuo motivaatiota kun tykkää siitä miten " palkitsee " treeninsä... onhan sekin tapa sitten jatkaa pidemmin treenejä palautusjuoma kammoisena xD

Cytosportin Muscle Milk maidon tai veden kera on aivan uskomattoman hyvaa. Ei tuo tietenkaan puhdasta proteiinijauhetta ole. 100g jauhetta sisalta prot 46g hiilari 26g ja rasva 17.

Taysin laktoositon. Laktoosittomuuden ja ton rasvasisallon takia alunperin ostin.

Onks kellään kokemuksia, että löytyykö miltään valmistajalta vaniljan makusta jauheprotskua joka vastais about maultaan Gaino Maxin vaniljaa ?

Mulla käy ainakin sillätavalla, että opin tykkäämään mistä tahansa jauheesta kun sitä tarpeeksi syö. Esimerkiksi tuo Star Nutritionin Cookies & Cream maistui aluksi veteen sekoitettuna aivan kamalalta, mutta jo nyt kuukauden käytön jälkeen suurta herkkua. Ja edellisen maun (suklaan) kanssa kävi ihan samalla tavalla. Luulen tämän liittyvän siihen, että kroppa ehdollistuu yhdistämään sen maun treenin jälkeiseen hyvänolontunteeseen (endorfiiniryöppyyn?), ja siksi se alkaa maistua hyvältä myös muulloin kuin treenin jälkeen juotuna.

Muilla vastaavia kokemuksia?

Kyllä. Varsinkin toi cookies & cream maistui aluksi aika häjyltä. Nykyisen banaanin maun kanssa oli vielä suurempi ongelma, mutta nyt menee tosi hyvin jo alas.

Mässin banaani-suklaa hera menossa, maistuu jopa erittäin hyvälle (vaikka en nykyään hirveesti tykkää suklaan makuisista juomista), tulee vanukas mieleen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom