Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heikki sanoi:Toistaiseksi parasta mitä olen maistanut on Sportpharman suklaa.
Winsu, korkkaan varmaan itelleni jossain vaiheessa suklaan makuisen ABB:n, tuu maistamaan sitten, voi olla että on parempaa.Wintikka sanoi:Veit molon suustani! Joutu hamstraamaan 2 prk Miken lastista. Ylivoimaisesti parhaan makuista.....

.. maidon kanssa maistuu heti paremmalleHÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanutmee sanoi:Evolution ion92 suklaa :urjo: menee jotenki ku pitää nenästä kiinni.
US XL PROTEIN suklaa :thumbs:
Hera80 maustamaton ei hirveän hyvää jos sekottaa veteen kaakaojauheen kanssa ja kun lisää vielä glutamiinit, hiilarit, kreatiinit niin kyllä tekee tiukkaa saada alas.. maidon kanssa maistuu heti paremmalle
(evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !Kipi I sanoi:US XL mansikka ja suklaata olen maistanut! suklaa parempi koska puuroutuu enemmän. Mites noi banaani ja vanilja? puuroutuuko/onko hyvvee?
Jampsu sanoi:HÄH? eihän krea maistu miltään ainakaan mitä mä oon maistanu(evoa ja fastia)!!! gluta ei ainakaan maistu mitenkään hyvälle :jahas: !

teri sanoi:Ite en tosta banaanista hirveesti välitä, sotken sen tosin aina veteen. Jos kerkee olee shakerissa 10 s., niin joutuu lapioimaan suuhun, eli puuroutuu todella nopeesti..