Parhaat treenibiisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
niin ja fear factory kans, etenki biisi archetype.
tollasta en kans muualla kuuntele ku salilla, mut siel toimii!

Jos tykkää vähän rankemmasta reenimusasta niin Killswitch Engine toimii hyvin. En kyllä ikinä kuuntelis tollasta musaa salin ulkopuolella :D

Tarkoitat kai Killswitch Engage? Omassa Sufflessani tuota pyörii myös. Täältä on saanut kyllä hyviä ideoita mitä täytyy lisäillä listalle :evil:

Sufflesta vielä täytyy sanoa että parasta siinä on ehdottomasti se että sen saa napsautettua kiinni melkein minne vaan. Itse pidän Sufflea monesti hihassa roikkumassa tai housujen kauluksessa salilla. Ja tuo uusi Sufflehan on metallia ja siis varmaan kestävämpikin kuin muovinen edeltäjänsä. Kävelin kerran vahingossa sen yli eikä mennyt miksikään :D

Metallia tulee kuunneltua treenatessa.

Tällä viikolla tullut jumppailtua Thunderstonen uusimman (Evolution) tahtiin, hyviä kipaleita, kuten muukin tuotanto.

The 69eyes on kestosuosikki johon en varmaan ikinä kyllästy, vaikka oon fanittanut (:D ) ainakin 5 vuotta... Never say die :haart:

Sonata Arctica, Children of Bodom... Nää vaihtelee aina fiiliksen mukaan.

Mieluiten jotain hevonpaskaa, jotain räppii, hiphoppii, poppii tai vaikka ruotsinkielisiä uutisia. Kasvattaa luonnetta kun pitää saada tuollainen kakkendeeli pois ajatuksista ja keskittyä treeneihin. Ei pidä olla mukavat oltavat treeneissä. Kun treenit on jossain määrin v*ttumaisia, on mahdolliset tulevat kisailut sitten ehkä hieman siedettävämpiä kokemuksia. En usko että kisoissa sitten tullaan kuitenkaan mitenkään optimaalisia nosto-olosuhteita hoitamaan juuri Missukka-prinsessan tarpeille, vaan se on vaan nostettava, oli musiikki mitä tahansa, oli varmistajana kuka tahansa ja huuteli yleisö ihan mitä tahansa. (oon ihan kamalan hermoheikko ja ilman tätä "karaistusta" luultavasti pyörtyisin matkalla ekaan kyykky-yritykseen... )

:jahas:

Salilla en mitään kuuntele, ettei avan keskittyminen herpaannu - tai syvenny transsiksi... ;) - mutta kuntopyörää tai muuta tylsistyttävää aerooppista harrastaessani olen kyllä kuunnellut oikein antaumuksella jotain vanhoja Led Zeppelinin biisejä, Kingston Wall menee kanssa mainiosti ("I'm the king I'm the sun..." tai "I got something in my head, there must be mushrooms in my heaaaaad..." tiedättehän? :D) ja sit Kelis & BEP, jotka vaan funkkaa niin täysii...

Jonkun Rammmmmstainin soittaminen salilla saa lähinnä hymyilemään... Ainakin rytmi tuntuu jopa liiankin hyvin sopivan toistojen kanssa yksiin. Mitä en pidä siis välttämättä hyvän musiikin määreenä. LOL! :lol2:

Tarkoitat kai Killswitch Engage?

LOL

Kun aloin tarkistamaan asiaa, niin huomasin että ensimmäinen ko. bändin biisi jonka ikinä sain, oli nimetty "Killswitch Engine", ja muut myöhemmin hankitut on sitten ilmeisesti nimetty oikein. Oon koko tän ajan luullu että toi on sen bändin oikee nimi :D

..Ja Turmion Kätilöiltä nyt menee muun muassa Tirehtööri ja Mistä veri pakenee..

Deathstars: Cyanide
Turmion kätilöt: Pirun nyrkki, Kärsi

Tarkastelin hieman sanoituksia ja tulin todenneeksi että näitäpä soi mizziminkin treeneissä kun salilta soittimeen löytyy lätty jos toinenkin jonka otsakkeena on "metallia". Aaina oppii jotain uutta.:D

Mulla on mp3:lla musiikkia ihan laidasta laitaan, mut kaikki biisit on semmosia et niistä saa hyvät kiksit :rock: ! Aika paljon löytyy Rammsteinia, Turmion Kätilöitä ja The69 Eyesiä pari biisiä, lattaria, Prodigya, rappia ulkomaisena ja kotimaisena, trancea on aina vähintään kolme biisiä ja sit uusimpia ränkytyksiä. Biisejä vaihtelen melkein viikottain. Kaveri on DJ ja se tilailee jatkuvasti uusia levyjä ulkomailta ja polttelee sit levyjä mulle. Kiva, kun on soittimella jatkuvasti semmosta musiikkia, jota ei Suomessa ole vielä edes julkaistu saati esitetty missään..:D

Varsinaisen suorituksen aikana musiikilla ei ole ehkä niin väliä, mutta ennen sitä: on. Ainakin itse saan haettua tuolla tavoin fiiliksiä ja pientä "positiivista" vihaa :evil: .

Varsinaisen suorituksen aikana musiikilla ei ole ehkä niin väliä, mutta ennen sitä: on. Ainakin itse saan haettua tuolla tavoin fiiliksiä ja pientä "positiivista" vihaa :evil: .

Totta. Suosittelen kuuntelemaan musaa myös ennen siivousta :D Ainakin itellä auttaa...

Ja omasta ämppäristä löytyy laidasta laitaan: on perustrancea (lähinnä kyllä lenkkimusaksi), Turmionkätilöiltä just tuo Tirehtööri on aivan loistava, Rammstein yllättäen yms.

Musiikki on aivan loistavaa kun treenaa! Siitä saa niin paljon tsemppiä. Ja lenkeillä ehdottomasti piristävää. Joskus taytyy oikeen lähtee varta vasten lenkille että saa kuunnella jotain uutukais levyä.

Mun ipodissa soi treenatessa vähän painavampi musiikki kuten metallica (jee, sain liput kesän konserttiin, niin siistiä!), system of the down, disturbed, amorphis, cypress hill jne. Muuten sitten iskee myös jenkki rap ja hiphop.

Nostetaas tätä. Nyt kaivataan uusia fiiliksen nostattajia kesäreeneihin. Olen huomannut toimivimmaksi komboksi sekoituksen heviä (Killswitch Engage ja Iron Maiden :haart:) ja jonkin sortin dancea ja trancea. Mutta kaipailisin vinkkejä kunnon nostatus-trance/dance/what ever biiseihin. Eli hakusessa alle 5 minuuttiset (oon huomannut että ovat yleensä helevetin pitkiä enkä mie jaksa samaa jumputusta ikuisuuksiin) biisit, joissa hyvää tunnelmaa, nostatuksia ja adrenaliinia :). Ysäritkin on ihan kivoja :D:nolo:

musaamusaa

prodigyn kokoelma on aika loistava, en ole vielä vuodenkaan jälkeen kyllästyny. myös faithless ja dj proteus kolisee. kannattaa kokeilla.

Mä olen sitten varmaan vähän poikkeava, kun mulla mp3:ssa soi suomipop... Tosin on siellä sitten poppiksen lisäksi raskaampaakin mukana (esim. Kotiteollisuus). Mies pahus on vaan vienyt soittimen töihin lähtiessään, niin ei pääse tarkastamaan, että mitäs sinne tuli ladattua. Yleensä itse tykkään nopeatempoisista kappaleista aika laidasta laitaan, iskelmä ja ihan mättö jäävät kyllä pois.

Elviksen Little less conversation (little more action please) laittaa vauhtia, ainakin uusmiksauksena. Frans Ferdinand toimii ja yleensäkin nämä uudet englantilaiset tanssittavat indie-bändit. Muita hyviä: Outkastin Hay Ya... Amy Winehousen Rehab, Musen Supermassive Black Hole, Racountersin Steady as She Goes (sopii jo sanoitukseltaan tasatahtiselle lenkille)... White Stripes, Talking Heads

Elviksen Little less conversation (little more action please) laittaa vauhtia, ainakin uusmiksauksena. Frans Ferdinand toimii ja yleensäkin nämä uudet englantilaiset tanssittavat indie-bändit. Muita hyviä: Outkastin Hay Ya... Amy Winehousen Rehab, Musen Supermassive Black Hole, Racountersin Steady as She Goes (sopii jo sanoitukseltaan tasatahtiselle lenkille)... White Stripes, Talking Heads

Joo, Outkastin Hey Ya on sellanen, että askel kulkee kevyesti lenkillä. Samantyyppisen vaikutuksen saa aikaan myös Beyoncén Crazy In Love, U2:n Elevation ja :nolo: Spaissareitten Wannabe. Jotenkin se Wannabe on vaan sellanen helppo ja ilonen biisi... seli seli... Tiukempaan puristukseen Faith No Moren Be Aggressive ja Skunk Anansien Hedonism. Tai no, ei se Hedonism niin tiukkaa oo, mutta musta siitä välittyy jotenkin sellanen fiilis.

Nostetaas tätä. Nyt kaivataan uusia fiiliksen nostattajia kesäreeneihin. Olen huomannut toimivimmaksi komboksi sekoituksen heviä (Killswitch Engage ja Iron Maiden :haart:) ja jonkin sortin dancea ja trancea. Mutta kaipailisin vinkkejä kunnon nostatus-trance/dance/what ever biiseihin. Eli hakusessa alle 5 minuuttiset (oon huomannut että ovat yleensä helevetin pitkiä enkä mie jaksa samaa jumputusta ikuisuuksiin) biisit, joissa hyvää tunnelmaa, nostatuksia ja adrenaliinia :). Ysäritkin on ihan kivoja :D:nolo:

Mulla fiiliksen nostatusbiiseinä tällä hetkellä soittimassa Dj Tieston Traffic, Daruden Sandstorm (joo, vanha on, mut helvetin hyvä!), erinäisiä biisejä ATB:tä ja sit löysin aivan sairaan hyviä vanhoja biisejä, mm. Dj Alligatorin Blow My Whistle ja Lollipop :D Hyvää kamaa!

Mulla on viime aikoina juoksulenkeillä soinut repeatilla Jeanne Ortegan "Crowded". The Roots ja Jay-Z liikuttaa kans mukavasti. Nolointa, mitä iPodilta löytyy on ehkä Britney Spearsin "I'm a slave 4 u"... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom