Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tykkää vähän rankemmasta reenimusasta niin Killswitch Engine toimii hyvin. En kyllä ikinä kuuntelis tollasta musaa salin ulkopuolella :D
Tarkoitat kai Killswitch Engage?
..Ja Turmion Kätilöiltä nyt menee muun muassa Tirehtööri ja Mistä veri pakenee..
Deathstars: Cyanide
Turmion kätilöt: Pirun nyrkki, Kärsi
Varsinaisen suorituksen aikana musiikilla ei ole ehkä niin väliä, mutta ennen sitä: on. Ainakin itse saan haettua tuolla tavoin fiiliksiä ja pientä "positiivista" vihaa :evil: .
Elviksen Little less conversation (little more action please) laittaa vauhtia, ainakin uusmiksauksena. Frans Ferdinand toimii ja yleensäkin nämä uudet englantilaiset tanssittavat indie-bändit. Muita hyviä: Outkastin Hay Ya... Amy Winehousen Rehab, Musen Supermassive Black Hole, Racountersin Steady as She Goes (sopii jo sanoitukseltaan tasatahtiselle lenkille)... White Stripes, Talking Heads
Nostetaas tätä. Nyt kaivataan uusia fiiliksen nostattajia kesäreeneihin. Olen huomannut toimivimmaksi komboksi sekoituksen heviä (Killswitch Engage ja Iron Maiden :haart ja jonkin sortin dancea ja trancea. Mutta kaipailisin vinkkejä kunnon nostatus-trance/dance/what ever biiseihin. Eli hakusessa alle 5 minuuttiset (oon huomannut että ovat yleensä helevetin pitkiä enkä mie jaksa samaa jumputusta ikuisuuksiin) biisit, joissa hyvää tunnelmaa, nostatuksia ja adrenaliinia . Ysäritkin on ihan kivoja :D