Mä oon vasta hiljattain alkanu kuuntelee ns. "omaa musaa" treenatessa, eli kun sain uuden hienon älyluurini, niin siitä oon kuunnellu meneviä biisejä. Sitä ennen lenkillä en kuunnellu mitään (meluisan päivän jälkeen on vaan ihanaa mennä rauhalliseen metsään juoksemaan ja kuunnella kun maa rouskuu kenkien alla, tuuli humisee puissa ja eläimet pitää omia ääniään. Kyllä niitä korvia voi ja pitääkin välillä lepuuttaa. Lisäks mulla ne tulpat ei meinaa ees pysyä korvissa, aina on tippumassa ja korvavaikussa :D >>Ahtaat korvakäytävät..)
Salilla ollessani kuuntelen paikan ratiota, mut jos sattuu jokin biisi ärsyttämään niin se pistää treenaamaan entistä kovempaa koska uskon että mitä kovempaa äherrän niin sitä nopeammin ärsyttävä rallatus menee ohi!! xD
Jos tässä nyt kumminkin laittas jotai listaa mitä on tullu kuunneltua;
- Black Eyed Peas (My Humps!!! Pistää sopivasti uhoa(tulee sellanen "Oujeah olen mieletön!-fiilis"
) sitä mukaa pumppia lihakseen ;D) ja muut biisit niiltä. Ovat semmosia kivoja jammaavia, rytmikkäitä ja nopeatemposia sekä erilaisia niin pysyy mieli pirteenä
Jukka Poikaa vois joskus kuunnella lämmittelyn tai jäähdyttelyn aikana.
- Spotifyssa mulla on biisilista(en oo ite koonnu) nimeltä GYM 2012 ja kuuntelen sitä kun kotona treenailen.
- Cheek on kans ihana!
- YouTubesta oon ettiny musaa hakusanoilla 'running music', 'sport music' jne. löytyy mukavia ja pitkiä soittopätkiä reeniin. Mikään ei mua ärsytä niin paljon kuin se että joutuis koko aika hakemaan ja vaihtamaan biisiä. YouTubessakin yks biisi kestää n. tunnin, eli ihan riittävän pitkä koko reenin ajaksi
- Ja sitte viimesenä muttei vähäisimpänä kun oon isänmaallinen ihminen ja lähössä armeijaan niin kuuntelen joskus armeija- ja isänmaallis-aiheista musaa. Sillon kroppa ja/tai painot liikkuu juhlallisesti ja syvällä motivaatiolla!
* Maantie on kova kävellä, Porilaisten marssi, Eldankajärven jäällä, Ohi on, Kaartin marssi (yleensäkin kaikki marssit) ja tämä!;
DJ Urho - Nälkämaan laulu Urhous-remix - YouTube Aivan mahtava!
Kännyssäkin soittarina, aivan mahti-menevä biisi!<3
* Vesku Jokinen ja Sundin pojat sekä Klamydia ovat myös kovia sanoja nostattamaan treenifiiliksen kattoon!
Pohjantähden alla, Ota löysin rantein, Aurinko,tähdet ja kuu sekä Olen suomalainen, näin muunmuassa.:5:
- - - Updated - - -
:p
Syytän tapatalkkia
Ette kai te naiset ny suuttunu mulle?
Ei suututtu :D