Parhaat treenibiisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
tän soittolistalta löytyy cheekiä ja turmion kätilöitä sulassa sovussa :D
cheekiltä lempparein treenibiisi voisi olla "ei oikotietä", ja turmareilta esims "kärsi"!

Tykkään vaihdella ihan kausittain. Tällä hetkellä soitinlistalla pelkkää rock n rollia; mötiköitä, gunnareita, lenny kravitzia, kornia, disturbedia... Kulkee niin lenkkipolulla kuin salillakin. ;) Tiedättekö tunteen kun on kunnon jumpat menossa ja soitinlistalla alkaa yht'äkkiä soimaan joku järkyttävä lässynlässyn balladi tai jokin vastaava. Armoton vitutushan siinä iskee ja tekisi mieli repiä koko soitin kappaleiksi... :curs:

Uups, oppiikohan sitä koskaan kirjoittamaan... BFMV:n biisi taitaa kuitenkin olla Hearts burst into fire..

No lisätäänpä nyt samalla listaan vielä Dreamtalen Wings of Icaros ja Sonata Arctican Kingdom for a Heart.

jotain metallibiisejä tykkään kuunnella kans, mm. Bullet for My Valentinelta ja Children of Bodomilta, mutta tässä nyt joitaki omasta mielestä tsemppaavia kans:

Miracle - Cascada
Trust Me - Pandora
Turn Around - Flo Rida
It's My Life - Bon Jovi
Sexy and I know It - LMFAO
Touch the Sky - Sean Paul
There She Goes - Taio Cruz & Pitbull

Täällä toimii parhaiten house/trance, sitä mitä muutenkin kuuntelen lähes kokonaan. Hyvä house saa semmoiset fiilikset aikaan, että ollaan jotain paljon suurempaa ja enemmän kuin vain pieni ihminen, housella saan treenin kuin treenin lähes aina flow-tilaan. :) Vanha ja uusi house/trance menee molemmat sopivasti ristiin. Soittolistalla tällä hetkellä mm.

Gareth Emery feat. Christina Novelli - Concrete Angel
Dash Berlin, ATB - Apollo Road
Dash Berlin, Solid Sessions - Janeiro
The Thrillseekers - Savanna
Afrojack, Dimitri Vegas, Like Mike & - The Way We See The World
Creep - Days (Super8 & Tab remix)
Armin Van Buuren - In and Out Of Love
Swedish House Mafia - Greyhound
Ian Carey - Keep On Rising
Michael Parsberg & Flipside - Summertime
Sander Van Doorn - Koko (Original Mix)
Hardwell - Encoded
Hardwell - Cobra
Dash Berlin & Emma Hewitt - Waiting

Summer Sound Festivalia odotellessa!

80- ja 90- lukujen jumputusbiisit on ehdottomia juoksumatolla ja crosstreinerillä! Välillä nousee ihan puna poskille ku mietin et jos kanssakuntoilijat tietäis et mun kuulokkeissa pauhaa Vamos a La Playa ja Scatman- tyylistä musaa :face: Mut toimii mulla! Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop! :dance:

Onneks käyn taloyhtiön salilla niin saa aina ite päättää mitä kuuntelee.

Ja muutenkin, siä ei oikeen muita käy niin oon aina se salin kovin tyyppi :D

Herättelen tätä keskustelua, jos vaikka joku muukin innostuis heittämään tänne omia lemppari treenibiisejä :)

Vaikka himassa tykkäänki kuunnella raskaampaa musiikkia ja toisinaan fiilistellä jotain herkkiksiä naisartisteja, niin lenkillä ja salilla on pakko kuunnella jumputusta! Se vaan toimii siellä parhaiten, vaikka yleensä minkäänlainen popitus ei iskekään muhun. Tässä tän hetken lempparit:

W&W - Thunder (Relive Remix)
Martin Garrix - Animals (Original Mix)
Basto - StormChaser (Original Mix)
Showtek & Noisecontrollers - Get Loose (Tiesto Remix)
Tiesto - Chasing Summers (Quintino & R3hab Remix)

Mä oon vasta hiljattain alkanu kuuntelee ns. "omaa musaa" treenatessa, eli kun sain uuden hienon älyluurini, niin siitä oon kuunnellu meneviä biisejä. Sitä ennen lenkillä en kuunnellu mitään (meluisan päivän jälkeen on vaan ihanaa mennä rauhalliseen metsään juoksemaan ja kuunnella kun maa rouskuu kenkien alla, tuuli humisee puissa ja eläimet pitää omia ääniään. Kyllä niitä korvia voi ja pitääkin välillä lepuuttaa. Lisäks mulla ne tulpat ei meinaa ees pysyä korvissa, aina on tippumassa ja korvavaikussa :D >>Ahtaat korvakäytävät..)
Salilla ollessani kuuntelen paikan ratiota, mut jos sattuu jokin biisi ärsyttämään niin se pistää treenaamaan entistä kovempaa koska uskon että mitä kovempaa äherrän niin sitä nopeammin ärsyttävä rallatus menee ohi!! xD

Jos tässä nyt kumminkin laittas jotai listaa mitä on tullu kuunneltua;
- Black Eyed Peas (My Humps!!! Pistää sopivasti uhoa(tulee sellanen "Oujeah olen mieletön!-fiilis":puntti:) sitä mukaa pumppia lihakseen ;D) ja muut biisit niiltä. Ovat semmosia kivoja jammaavia, rytmikkäitä ja nopeatemposia sekä erilaisia niin pysyy mieli pirteenä :) Jukka Poikaa vois joskus kuunnella lämmittelyn tai jäähdyttelyn aikana.
- Spotifyssa mulla on biisilista(en oo ite koonnu) nimeltä GYM 2012 ja kuuntelen sitä kun kotona treenailen.
- Cheek on kans ihana!
- YouTubesta oon ettiny musaa hakusanoilla 'running music', 'sport music' jne. löytyy mukavia ja pitkiä soittopätkiä reeniin. Mikään ei mua ärsytä niin paljon kuin se että joutuis koko aika hakemaan ja vaihtamaan biisiä. YouTubessakin yks biisi kestää n. tunnin, eli ihan riittävän pitkä koko reenin ajaksi :)
- Ja sitte viimesenä muttei vähäisimpänä kun oon isänmaallinen ihminen ja lähössä armeijaan niin kuuntelen joskus armeija- ja isänmaallis-aiheista musaa. Sillon kroppa ja/tai painot liikkuu juhlallisesti ja syvällä motivaatiolla!
* Maantie on kova kävellä, Porilaisten marssi, Eldankajärven jäällä, Ohi on, Kaartin marssi (yleensäkin kaikki marssit) ja tämä!; DJ Urho - Nälkämaan laulu Urhous-remix - YouTube Aivan mahtava! :hyper: Kännyssäkin soittarina, aivan mahti-menevä biisi!<3
* Vesku Jokinen ja Sundin pojat sekä Klamydia ovat myös kovia sanoja nostattamaan treenifiiliksen kattoon! :) Pohjantähden alla, Ota löysin rantein, Aurinko,tähdet ja kuu sekä Olen suomalainen, näin muunmuassa.:5:

- - - Updated - - -

:p

Syytän tapatalkkia

Ette kai te naiset ny suuttunu mulle?

Ei suututtu :D

Itellä on soittimena puhelin ja siinä spotify, jossa on sitten se oma treenisoittis. Treenimusamakuni on elektronisempi ja metallimpi mitä tulee normisti kuunneltua.
Tässä nyt muutama oma treenisuosikki:

Rob Zombie - Dragula
Amaranthe - The nexus
In Flames - Only for the weak
Children of bodom - Relentless, reckless forever
Deathstars - last ammunition
Hardcore superstar - we don't need a cure

Busta rhymes- Turn it up
Judast Priest-Painkiller
Hypocrisy- Eraser
Beloved- Sweet harmony
Will.I.Am -That power
Whitesnake- Still of the night

Black label society-Fire it up
Black label society-stillborn
Ja viel yks :D black label society- 13 yers of grief
Rammstein-raise raise
Tai no mitä tahansa Rammsteinia :D
Arch enemy-Nemesis
Arch enemy- Carry the cross
Nightwish-Moon dance
CKY-96 quit bitter biengs..

Tossa nyt pääsee jo hyvin alkuun :D ton musalla mä saan aina puristettua pari ylimäärästä toistoa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom