Parhaat treenibiisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
...Mutta tunnustaa pitää etten tunne puoliakaan biiseistä joita salilla soitellaan, ja jotka saavat puntit heilumaan, mikähän sekin Die die die my darling mahtaa olla :nolo: ...

Mm.Metallica sen esittää löytyy levyltä Garage Ink. Muistaakseni..kauas totuudesta en kuitenkaan pyllähtänyt. :)

Ehdottomasti kunnon hevi soimaan! :rock:
Panteraa tulee kulutettua paljon

Nyt on pakko todeta että Die my darling on varmaan tunnetumpi tosiaan Metallican esittämänä, mutta kappale on iki-ihastuttavan Misfits orkesterin tuotantoa.

:lol2: taalla kanssa yksi punttari jolle ei heavy eika metalli uppoa,:whip:
mielummin kuuntelen vaikka menevaa discoa, reggaeta, etela-amerikkalaista rapia tai paikallista radiota,
pitaa olla hyva rytmi ja iloinen meininki etta reeni kulkee!! :lol2:

Täältä kannatusta kunnon meno musalle! Mä kans tykkään, että on rytmiä ja muutenki hyvä musiikki saa iloiselle mielelle. Tällä hetkellä yks suosikki on kyl Jamelian uus kappale beware of the dog.

Lordi on rulettanu voimanoston alottamisesta lähtien eli jonkun kolme vuotta :rock:. Get Heavy, Icon of Dominance, Not the Nicest Guy, Blood Red Sandman, My Heaven Is Your Hell, Shotgun Divorce, Fire in the Hole, Who's Your Daddy, Hard Rock Hallelujah, Good to Be Bad jne. Tossa ainakin muutama kappale, jotka boostaa treeniä/ kisoja aika tehokkaasti. Lordin lisäks kuuntelen esim. Rammsteinia, mut toisinaan on ihan hyvä jumppailla fiilis pohjalta vaikka 50 centin tms. tahtiin :D.

Mieki kuuntelen aika usein Lordia treenatessani, ei ole liian vakavaa musiikkia, mutta jonkinlaista heviä kuitenkin. Hard rock hallelujahin tahdissa kyllä ei voi treenailla, jotenkin vaan alkaa aina naurattaa se biisi :nolo: Muutenkin sitten tuollainen hevi ja rokki iskee parhaiten. Nykyisin tosin olen turruttanut itseni ja pystyn täysipainoisesti treenaamaan vaikkapa Timberlakea kuunnellen :evil:

Metalli kuuluu mielestäni salille siinä missä vapaat raudatkin. Hienoisen lisän sitä treeniin saa, oli se sitten Turmion kätilötä tai The69eyes, vaikka kumpikaan ei ehdottomiin suosikkeihini kuulukaan. Ihan kaikkiruokainen en kyllä ole, tässäkin genressä on enemmän "huonoa" kuin "hyvää" musiikkia. Pitäisi varmaan mennä kuulostelemaan tuonne musiikkikeskustelun puolelle uutta. Sekä hankkia jokin mukanakannettava pieni henkilökohtainen musiikkivehje - salilla jolla nyt käyn, kun ei ole tapana kuunnella kuin radoita.

Eilen sit tilattiin mun shuffle tuolta suoraan Applelta ja siihen sai kaupanpäälle oman kaiverruksen :) On se niiin hieno!

Biisi listaa teen jo koneelle valmiiks.

Hintakin oli paljon halvempi kun esim. stockalla. Vaan 85 e..ei toimituskuluja ja sit viel se oma nimi siel takana :hyper:

Eilen sit tilattiin mun shuffle tuolta suoraan Applelta ja siihen sai kaupanpäälle oman kaiverruksen :) On se niiin hieno!

Biisi listaa teen jo koneelle valmiiks.

Hintakin oli paljon halvempi kun esim. stockalla. Vaan 85 e..ei toimituskuluja ja sit viel se oma nimi siel takana :hyper:

Sieltä minäkin tilasin omani :) Sain sen pari päivää sitten ja tänään pääsen vihdoin testaamaan sitä salille :evil:

Tuo hinta taitaa kuitenkin olla 89e tuolta Apple Storesta tilattuna? Minä en ottanut omaani tuota kaiverrusta kun ajattelin että jos joudun myymään sen joskus...

Tällä hetkellä shuffle sisältää Diabloa, Disturbedia, Drowning Poolia, Slipknotia, Static-x:ää, Stone Souria, KoRnia, Rammsteinia, The Punisherin soundtrackin, Turmion kätilöitä ja paaaaaljon muuta kivaa :D

Reenatessa pitää kuunnella metallia. Fiiliksistä riippuu, meneekö enemmän pehmohevin, industrialin, suomihevin vai kunnon KÄRINÄN puolelle.

Ma oon aika kaikkiruokanen musiikin kuuntelija mut hevia en kuuntele kuin autolla ajaessa ja sillon se kuuluuki kovaa. Joskus oon juossu pienessa lampimassa sateessa ja hevi soi ja se oli hyva kirittaja sateen lisaksi. Mut yleensa askel nousee keveammin juostessa jos taustalla soi Jamieroquai tai reggae/DUB tyyliin Sizzla, BunjiC, yms. Siita tulee vaan hyvat vibat ja se kirittaa kun miettii kuinka hyvalta nayttaa Karibian biitsilla bikineissa kun jaksaa vaan treenata (tulee mentya sinne kerta pari vuodessa)! ;) Joskin jos oon salilla suht yksin niin oon niin tosikko et huudatan BBCnews24:ta TVsta... :rolleyes: On mulla mp3ssa tosi paljon Princeekin ja sekin menee joka tilanteeseen aina valilla. JA kylla se Queen of Pop eli Madgekin saa jalan ja raudan nousemaan vahan kepeemmin.

Ainoo musiikki mika ei treenaamiseen sovi on kotimainen poprock jossa ruikutetaan jonkun peraan tai puhutaan pelkastaan kannaamisesta. Sori.

Mä oon aika kaikkiruokanen ton musan suhteen, lenkillä kuuntelen melkein mitä vaan ja salilla pitää sit olla jotain menevää että saa hyvän draivin päälle :)

Vatsoja tehdessä on Type O Negative hidas ja raaka :worship:
Disturbed antaa asenetta:rock:
Rammstein ja Metallica pistävät lihan liikkumaan:whip:

Salilla soiva radio NRJ ei varsinaisesti uppoo. Ennen salilla kuuntelin radiosta Cityä aina kun mahdollista, mutta nykyään mukana kulkee oma soitin.

Mm. Rammsteinia ja Kotiteollisuutta tulee kunneltua.

Back
Ylös Bottom