Parhaat treenibiisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Tää sai joulupukilta iPod shufflen ja nyt olis aika antaa treeneille vielä lisäbuustia musan kautta. Tykkäilen kovasti sellaisesta melodisesta heavymeiningistä (esim.Iron maidenin lämppärinä viime konsertissa toiminut Trivium :rock: ), mutta olen aika noviisi hevimusiikin saralla eli valistakaapa punttisiskot mulle jotain hyviä ja meneviä MELODISIA hevibändejä/-biisejä, jota vois latailla. Miusta on kiva jos laulujen sanat kuuluu, joten ei mitään örinää :D

Tää sai joulupukilta iPod shufflen ja nyt olis aika antaa treeneille vielä lisäbuustia musan kautta. Tykkäilen kovasti sellaisesta melodisesta heavymeiningistä (esim.Iron maidenin lämppärinä viime konsertissa toiminut Trivium :rock: ), mutta olen aika noviisi hevimusiikin saralla eli valistakaapa punttisiskot mulle jotain hyviä ja meneviä MELODISIA hevibändejä/-biisejä, jota vois latailla. Miusta on kiva jos laulujen sanat kuuluu, joten ei mitään örinää :D

Jos melodista heviä kaipaat, niin itse suosittelen Sonata Arcticaa :worship:

Mä oon kans siirtyny yhä enemmän ja enemmän raskaan musan pariin:D
Enpäs tiedä, onko nää mun uudet tuttavuudet tarpeeks melodisia, mut raudan parissa soi mm. Diablo ja Clawfinger. Ja toimii:rock:

Mä oon kans siirtyny yhä enemmän ja enemmän raskaan musan pariin:D
Enpäs tiedä, onko nää mun uudet tuttavuudet tarpeeks melodisia, mut raudan parissa soi mm. Diablo ja Clawfinger. Ja toimii:rock:

Joo Diablo :haart: ja laulaja Rainer :kuola: Tuo Clawfinger pitää laittaa HETI hakuseen, kiitos Ärrä :haart: :)

Räppiä ja Rn'B:tä reenailessa, eli samaa kuin sitten muulloinkin. Hyviä reeni piisejäni (kannattaa haeskella jos diggailee genree..):

Busta Rhymes - Don't get carried away
Cam'ron - Get 'em girls
Fabolous - Breathe
Jay-Z - 99 problems
Lil Kim - WHOA
Lil Wayne - Best rapper alive
Ludacris - Grew up a a screw up
Ludacris - Blow it out
Rick Ross - Blow
Rick Ross - Push it
T.I. - Top Back
T.I. - What you know
Game - One blood
Young Jeezy - I love it
Young Jeezy - Trap star
Young Jeezy - Go Getta
Trick Daddy - Tuck ya ice
Shareefa - I need a boss
Onyx - Big trucks
Rasheeda - Ga peach
Rasheeda - Got that good
Yung Joc - Hear me coming

siin ny jotai..

Pukki toi iPod nanon,ni siihe on nyt aika metallipainoitteista musaa menny jo,vaikka esim . autolla ajaessa kuuntelen paljon mielellään poppi,r&b ja sen tyylistä musiikkia... Toi nano on kyl siitä mukava mitä nyt pari kertaa ehtiny jo kokeilee salilla ni hyvi menee ku housuihin tunkee ni ei ees pullottele ku on nii littee :)

Oijoi Ipod olisi niiiin kiva :) . Itse tykkään kaikenlaisesta musiikista, mutta olen huomannut, että vähän rankempi rokki ym. antaa voimaa treeniin! Spinningissä soi usein Rammstein, huippumusaa treeniin :hyper: !

Itellä mp3:ssa soi reenatessa yleensä Diablon Elegance in Black -albumi, mutta mukana ehdoton suosikkini, eli Preacher, jossa parasta herkkua se alun "Voi perkele..!" Siitä lähtee reeni! Sitten on Sabaton ja nyt uutena Before the Dawn. Ja yksi biisi missä on mieletön fiilis, on Taceren Deep Tears of Tragedy! Sitä jytinää, sitä jytinää! :D Raskasta sen pitää olla, semmosta missä on se rytmi ja meininki, pauke ja kunnon agre. Kelijuttaa ihan hirviästi jos ämppäri on jääny pois matkasta. Yleensä soitin roikkuu semmosessa mukana tulleessa kaulahihnassa, joten soitin pysyy kätevästi lämmittelypidan alla turvassa kolahduksilta.

Itse kuuntelen aika sekalaista musaa treenatessani: Housea, Trancea, Teknoa, Rnb:tä, 70-90 luvun biisejä yms.. :D mä en tykkää kuunnellaa vain tiettyä tyylilajia, mä kyllästyn.

Vitsi toi näyttää kätsyltä!! Tollane pitäisi kyllä hankkia!! :eek:

Ite oon tykännyt Shufflesta tooosi paljon. Kompaktin kokoinen, menee klipsillä kiinni tamineisiin, musaa mahtuu vähintäänkin tarpeeksi jne. Vaikea keksiä mitään negatiivista, on se niin hjuva :)

Musa-asiaan en ota kantaa, mutta täällä toinen iPod Shufflen kannattaja! Tosi näppärä laitos; pieni, kevyt, nätti, helppo käyttää jne...

Ainoo miinus noissa iPodeissa on ne kuulokkeet. Ainakaan omaan korvaan ei ne soittimen mukana tulevat möllykät passaa ollenkaan, mut ei kai missään soittimessa tuu mukana kovinkaan hyviä luureja?

Mutta Emilia86: rohkeesti vaan kauppaan Sufflea ostamaan :thumbs:

Rage Against the Machine: Killing in the Name. Oivallinen esimerkiksi varjo- tai hyppynaruerissä (kun itsekseen tekee). Sepulturalla on pari hyvää säkinhakkausbiisiä. Muuten en välttämättä tykkää tehdä treeniä kuulokkeet päässä. Jos teen niin tuonne Pantera-osastolle se yleensä menee; Moloko on poikkeus. Lenkillä kuuntelen aina musiikkia ja silloin se on yhtä vaihtelevaa kuin muutenkin musiikki jota kuuntelen. Paitti että iskelmää ei ole yleensä soittimessa.

Itellä mp3:ssa soi reenatessa yleensä Diablon Elegance in Black -albumi, mutta mukana ehdoton suosikkini, eli Preacher, jossa parasta herkkua se alun "Voi perkele..!" Siitä lähtee reeni!

Tämä kuuluu myös meikäläisen sufflesta aika ajoin :rock:.

Sufflesta on tullut treenikaveri nro 1 :haart:. Etenkin kun salilla on täyttä on mukavaa uppoutua musiikkiin eikä tarvitse välittää muista ihmisistä.

Suosikkibiisejä voisin laittaa taas muutaman lisää:

Rammstein: Mann Gegen Mann, Links 2 3 4
Deathstars: Cyanide
Stam1na: Sananen lihasta
Slipknot: My Plague
Turmion kätilöt: Pirun nyrkki, Kärsi

Mulla taas menee hard house ja vähän vanhemmatkin ko. tyylilajin edustajat kuten Westbam, Marusha jne. Saa jotenkin varsinkin aerobisessa lykkimään ihan miljoonaa. :D

Suosikkibiisejä voisin laittaa taas muutaman lisää:

Rammstein: Mann Gegen Mann, Links 2 3 4
Deathstars: Cyanide
Stam1na: Sananen lihasta
Slipknot: My Plague
Turmion kätilöt: Pirun nyrkki, Kärsi

Loistavaa :thumbs: . Slipknot: Wait and Bleed. Ja Turmion Kätilöiltä nyt menee muun muassa Tirehtööri ja Mistä veri pakenee. Itellä nousee aina joku yksi biisi hetkeksi aikaa ylitse muiden, sitä sitten kuuntelen uudelleen ja uudelleen kyllästymiseen asti.

Kyykkyä tehdessä soi Dust eater dogs - Thunderleg :rock: :D
Muuten sitten soi mm:
-Disturbed
-Korn
-Ill Nino
-Drowning Pool

Ja muuta mukavaa!!

edit. Oho sori en huomannu että tää menikin mimmien puolelle, nappasin tän threadin tosta alotussivulta...nöyrimmästi anteeksi.

Jos tykkää vähän rankemmasta reenimusasta niin Killswitch Engine toimii hyvin. En kyllä ikinä kuuntelis tollasta musaa salin ulkopuolella :D

Back
Ylös Bottom