Parhaat treeni-appit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käyttääkö kukaan mitään puhelinsoftaa treenaamisen apuna? Esim. jotain kalorilaskuri-appia tai vaikka vaihtoehtoisesti jotain taulukkoa/treeniohjelma/-päiväkirja -softaa? Näitä kuitenkin on esimerkiksi Appstore pullollaan.

Esimerkisi ShapeUp-niminen ohjelma tarjoaa ruokapäiväkirjan, ja laskee ilmeisesti tulokset sen mukaan mitä on ilmoitettu tavoitteeksi ja mitä vaaka jatkossa näyttää. Kokeilin tuota, ja totesin lähinnä ärsyttäväksi mimmien itsensätarkasteluksi, jossa safkojen ravintoarvot olivat jenkkiruokien. Joten se siitä.

Gym Buddya käytän, ei mullistava muttei läheskään niin paska kuin ne 10 muuta mitä kokeilin. Aika perustreenipäivyri mutta omien liikkeiden lisäys ja olemassa olevien kustomointi on must sekä useiden harjoitusohjelmien tuki. Maksoi jotain 2 loiroo.

Ei varsinaisesti treeniappi, mutta Evernotella sain mun exceltaulukkona koneella olevan voimaohjelman näkymään puhelimessa salilla. Ei tarvii kirjoitella mitään eikä muistaa jumalatonta määrää sarjoja. Todella kätevä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
IPhonelle on App Storeen on tulossa treenien optimointiin ja seurantaan suunniteltu RecoApp-niminen ohjelma piakkoin. Itsellä ainakin kovat odotukset sen suhteen! Suomalainen ohjelma, (made in Jyväskylä) jonka suunnittelussa avustamassa ovat olleet mukana käytännössä kaikki maamme lihasten ja voiman kasvattamista työkseen tutkivat tutkijat.

Samoin täällä jefit (kiitos vaan hyvästä vinkistä), se löytyy sekä androidille että omenaan.
Lisäksi polar beat sykkeen seurannassa ja lenkkien tilastointiin, tätä ei ainakaan vielä ollut kun omenaan.

Hylkäsin Jefitin koska se kaatuu koko ajan, eikä ne pikkukuvat harjoituksista oikeastaan tuo mitään lisäarvoa.

Hylkäsin Jefitin koska se kaatuu koko ajan, eikä ne pikkukuvat harjoituksista oikeastaan tuo mitään lisäarvoa.

Mikä luuri ?
Mulla ei ainakaan 4s: ssä ole kaatunut kertaakaan.
Uudelleen installointi voi auttaa asiaan, menee joskus ketuilleen se asennus.
Ei niillä pikku kuvilla enään reeniä vedettäessä mitään hyötyä tartte ollakkaan ainakaan mulle,
sillonhan reeni on jo suunniteltu ja tiedetään pääosin mitä ollaan tekemässä.

Mikä luuri ?
Mulla ei ainakaan 4s: ssä ole kaatunut kertaakaan.
Uudelleen installointi voi auttaa asiaan, menee joskus ketuilleen se asennus.
Ei niillä pikku kuvilla enään reeniä vedettäessä mitään hyötyä tartte ollakkaan ainakaan mulle,
sillonhan reeni on jo suunniteltu ja tiedetään pääosin mitä ollaan tekemässä.

Ip4, Ipad 4, Ip5:sessa ei ole kaatunut vielä mutta käyttelen yhä tuota Gymbuddya. Jos jefittiin sais ladattua valmiin 5/3/1- templaten niin vaihdan heti.

Suositut

Back
Ylös Bottom