Parhaat treeni-appit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tä ei ole treeni-appi, vaan ihmisen anatomia appi.

Onkos kellään ollut tollasia käytössä?
Itselle kun tullut bodauksen myötä harrastukseksi toi anatomian lueskelu, auttaa eritoten kun pohtii taas et miks joku paikka pargaa.

ANyway, tollasia oon kattellu:

Tässä ois maksullinen joku 30 usd, ja on kehuttu mitä oon googlella kattellu. On myös ammattikäyttöön eli oletettavasti ihan "riittävästi" dataa tällaselle turistille. Ja ei haittaa jos vähän maksaa, jos on hyvä. Tässä ku voi zoomailla ihmisen eri kerroksia tms 3Deenä on ihan toimiva havainnollistamistapa IMHO.

http://www.visiblebody.com/atlas_android_overview/

Anatomy-Atlas-Android.webp

Tossa ois ilmanen, aloitan varmaan kokeilun sillä tänään:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hssn.anatomyfree&feature=related_apps

musklee.webp

Näähän on siis ihan ylivetoja verrattuna johonkin kuppasiin kirjoihin mitä oon hankkinu. Tollasten kolmiulotteisten asioiden esittäminen (ja ymmärtäminen) paperilla on tunnetusti ihan saatanallinen sirkus.

Hylkäsin Jefitin koska se kaatuu koko ajan, eikä ne pikkukuvat harjoituksista oikeastaan tuo mitään lisäarvoa.

Annoin Jefitille tänään viimosen mahdollisuuden, tein ohjelmat ja se paska kaatui toisessa liikkeessä ja tehty ohjelmakin katosi huitsin vitukkaan, onneksi oli ilmainen...

Olen keskiviikosta lähtien käyttänyt tätä Suomalaista ihmettä, RecoAppia. Alussa fiilikset oli aika neutraalit, mutta nyt kun olen syöttänyt sinne omia treenejäni ja ekan kerran käynytkin softan mukaan salilla, niin sanonpa että aika mieletön softa! Selvästi jotain syvempää tietämystä ja ajattelua tämän tekemiseen on käytetty, en osaa nyt selittää tässä sitä, mutta olenpa ihmeissäni. Tulee vain mieleen, että miten kukaan muu ei ollut tehnyt tätä aikaisemmin? Olo on, kuin olisi keksinyt pyörän! :hyvä: :rock: Sitä mä noissa jenkkien(?) tai kenen lie tekemissä appeissa ihmettelen, että miksi ne aina haluaa neuvoa mulle miten penkkiä pitää tehdä, kyllä mä tiedän kun olen vuosia penkannu! Haluan vain nähdä mitä, milloin ja millä painoilla. Sekä joskus fiilistellä ja tsekkailla omia onnistumisia. Toivottavasti RecoAppista tulee kattava revikka tms. juttu, kolmen päivän perusteella vaikuttaa, että en ole oppinut softasta edes murto-osaa...

SheikoDroid. Androidille Sheikon numeroidut ohjelmat. Ilmaisessa muutama ja maksullisessa koko setti. Toimii treenissä, kun sarjan jälkeen näppää näyttöä, niin näyttää seuraavan sarjan. Laskee myös tangon painot, kun alussa syötetään maksimit. Varsin kätsä sovellus. Ja sheikon reenithän toimii ko junan vessa ;)

-Empäs osannutkaan laittaa toimivaa linkkiä. Kuitenkin painonhallinta niminen app on osoittautunut hyväksi dieettityökaluksi. (WP8)

Tuo Recoapp on nyt saatavilla ja kokeilussa on. En osaa vielä tarkempaa sanoa mutta hyvältä vaikuttaa :)

http://lihastohtori.wordpress.com/2013/05/15/kuinka_kovaa/ Tuolla on vähän juttua sen saatteeksi.

Sitten sellaista kyselisin kun on tullut sairasteltua oikein urakalla ja läskiä kertynyt sen myötä noin 10kg liikaa niin onko kellään kokemuksia jostain hyvästä appsista ruokapäiväkirjaksi? Mielellään sellainen joka osaisi vähän laskeskella ihan itse kalorimääriä ja vaikka makroravinne määriäkin. Onko tälläisiä edes olemassa ja jos on niin vinkkejä arvostetaan kovasti :)

Tuo Recoapp on nyt saatavilla ja kokeilussa on. En osaa vielä tarkempaa sanoa mutta hyvältä vaikuttaa :)

http://lihastohtori.wordpress.com/2013/05/15/kuinka_kovaa/ Tuolla on vähän juttua sen saatteeksi.

Sitten sellaista kyselisin kun on tullut sairasteltua oikein urakalla ja läskiä kertynyt sen myötä noin 10kg liikaa niin onko kellään kokemuksia jostain hyvästä appsista ruokapäiväkirjaksi? Mielellään sellainen joka osaisi vähän laskeskella ihan itse kalorimääriä ja vaikka makroravinne määriäkin. Onko tälläisiä edes olemassa ja jos on niin vinkkejä arvostetaan kovasti :)

RecoAppistahan löytyy perus kalorilaskurit, mutta testaa myfitnesspal. Siitä löytyy aika hyvin valmiina myös suomalaisia tuotteita.

Toivottavasti RecoAppia varten tulee jatkossa oma recovery versio, jossa käyttäjät vieroitetaan pois ko. sovelluksen käytöstä. Tuntuu nimittäin, että mun aamu alkaa nykyisin sillä, että naputtelen siihen ensin aamupainoni, sitten protskudrinkin juomisen jälkeen taas softa auki ja kalorit ylös. Ja taas päivän mittaan, kun tankkaan safkaa koneeseen, niin PT-Timppa vilahtaa ruudussa joka ikinen kerta kauniin muijan kanssa. Sitten onkin jo iltapäivä, jolloin pitää vuorostaan vilkuilla mitä voisi treenata. Treenin jälkeen puolestaan treeninsyöttö. Tässä vaiheessa unohdankin lähes aina palkkarien kalorit ja eikun TAAS softaa auki. Näin se päivä hujahtaakin ruokkiessa applikaatiota. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jefit, FatSecret

Jefit nyt täälläkin käytössä muutamien eri softien testauksien jälkeen. Sille plussaa siitä, että siitä on myös saittiversio, joka toimii hyvin iPad Minissäkin. Omat treenit syötin sinne suomeksi omaan treeniohjelmaani ja melko kätevästi käy salilla tehtyjen sarjojen syöttö android-puhelimen kautta. On siinäkin pari pientä käytettävyysongelmaa vielä, eli ei täydellinen.

Kalorilaskennasta suosittelen kokeilemaan FatSecret-nimistä appia. Toimii ainakin iPad minissä loistavasti. Löytyy myös suomalaisia sapuskoja ja omia syötän tarpeen mukaan. Pari bugia sielläkin, uusien annoksien lisäämisessä ainakin, josta tekijöille jo raportoinkin. Webbisivustossa laajemmat toiminnot ja apsissa tärkeimmät. Apsin käyttöliittymä hakkaa kalorilaskuri.fin mennen tullen, meni hermo siihen välittömästi iPad minissä, siitähän ei ole olemassa apsia eli on teknisesti vähän heikko/vanhentunut, jos haluaa käyttää muussa kuin tietokoneessa.

Näytti olevan ProBodyssä arvostelu RecoAppista, artikkelin kirjoittajana Nivala!

Olen nyt itse käyttänyt RecoAppia varmaan sen pari kuukautta, ja täytyy sanoa, että tässä on todella KOVAN tason FITNESS sovellus! Hatunnoston paikka Haikaraiselle ja koko RecoApp tiimille.

Oma revikka:
Plussat:

+ Auttaa organisoimaan harjoitukset lihaskohtaisesti.
+ Auttaa treenin systemaattisessa suunnittelussa. (superkompensaatio)
+ Treenitehot tuntuu todellakin nouseen sovelluksen ansioista, tähän ei ole mikään muu käyttämäni ratkaisu aikaisemmin pystynyt.
+ Ei tarvitse muistella, mitä lihaksia pitää treenata seuraavaksi

Miinukset:
- Jotain kaatuiluja aikaisemmissa versioissa, tosin viimeisimmällä versiolla toimii ok
- Max Results Packin joutui ostamaan vähän kuin sian säkissä.

Nyt on kaikki nähty, kun Suomessa pääsee otsikoihin sovellus (RecoApp), joka auttaa rakentamaan LIHASMASSAA - on esillä vuoden liikuntatuotteeksi!

Mua ainakin v*tuttaa se, että tuntuu että kynäniskat mollaavat aina kuntosaliharjoittelua, joten käykää äänestämässä RecoAppsia voittoon, vaikka ilkeyksillään:

Testing Lab / Vuoden liikuntatuote 2013 - Äänestys

Muutaman viikon itse käyttänyt täälläkin mainittua MyFitnessPal-softaa ja se on mielettömän kätevä, kieltämättä! Tuotteet voi älyluurilla skannata suoraan paketin kyljestä viivakoodilla (mm. on tähän mennessä löytänyt kaikki Lidlin tuotteet ja monia kotimaisiakin) tai näpyttää itse tiedot tai antaa ns. "pikakalorit", jos ei jaksa tuotteen nimeä, valmistajaa, rasvoja, protskuja, hiilareita yms. merkkailla. Softa laskeskelee sitten päivän aikana saadut kalorit, rasvat, protskut yms. Suosittelen testaamaan, jos haluaa syömisistään pitää kirjaa :)

Jucy Workout Gym & Fitness Log. Sille ääni multa, oon käyttäny jo toista vuotta. Kuukauden pari ilmanen sit maksaa euron tai pari.
Sinne luonu treeniohjelmat ja niille liikkeet. Suurin osa valmiina. Itse reenissä näyttää edellisen kerran sarjat ja painot, helppo täyttää. Piirtää graafit sun muut turhat. Bodystatsit myös, painograaffia tulee ylläpidettyy.
JUCY WORKOUT GYM & FITNESS LOG - YouTube

Leikkeilyihi Sport Tracker. Siihen kommenttina, jos käydään muijan kans lenkillä. Hänellä SGSII, mulla III. Aina 300-200m eroo lenkin pituudes. Aika toki sama. Johtunee varmaan siitä, että otan pidempiä askeleita (vitsi).

Jucy Workout Gym & Fitness Log. Sille ääni multa, oon käyttäny jo toista vuotta. Kuukauden pari ilmanen sit maksaa euron tai pari.
Sinne luonu treeniohjelmat ja niille liikkeet. Suurin osa valmiina. Itse reenissä näyttää edellisen kerran sarjat ja painot, helppo täyttää. Piirtää graafit sun muut turhat. Bodystatsit myös, painograaffia tulee ylläpidettyy.
JUCY WORKOUT GYM & FITNESS LOG - YouTube

Leikkeilyihi Sport Tracker. Siihen kommenttina, jos käydään muijan kans lenkillä. Hänellä SGSII, mulla III. Aina 300-200m eroo lenkin pituudes. Aika toki sama. Johtunee varmaan siitä, että otan pidempiä askeleita (vitsi).

Olipa muuten huono Jefittiin verrattuna.

Onko kukaan kokeillut sen nimistä appia kuin "Pact: Earn cash for living healthy"? Itse olen suunnitellut testaavani jossain vaiheessa, kun kerkeää.

Softassa siis ensin määritellään henk.koht. tavoitteet, ja sanktion määrä väliin jääneestä treenistä. Sen jälkeen alkaa treeni- ja ruokapäiväkirjan täyttö. Onnistuneista suorituksista maksetaan muutama dollari viikossa palkkiota, joihin varat tulee niiltä jotka ei ole päässyt tavoitteisiinsa. Hommassa käytetään ilmeisesti paypalia ja puhelimesta sijaintitunnistusta ja kameraa jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom