Parhaat selkäliikkeet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nopeesti selailin tän threadin läpi, enkä huomannut, että kukaan olisi maininnut penkkileukoja. Mun mielestä ihan ylivoimasesti paras selän leveysliike. Paksuusliikkkeinä parhaat tietenkin maastaveto ja polvistaveto.

Mikäs siinä jos on nainen tai läski eikä jaksa tehdä oikeita leukoja. ;)

Toi ei liity mitenkään siihen kuinka tehokas liike penkkileuat on. Sitä paitsi, sanoin, että se on MUN mielestä paras selän leveysliike, koska mulla normaali leuanveto ei toimi niin hyvin.

eikös se pystysoutukin ota selkään eri otteella ?

tai siis sen voi tehdä olkapäille tai selälle...
Kapealla otteella pystysoutu ottaa enemmän trapseihin, leveällä enemmän sivuolkapäihin. Selässähän trapsit on, mutta lasketaan toisaalta usein mukaan hartiaseutuun ja monet treenaakin ne olkapäiden yhteydessä.

Selkäreeni aina viikon odotetuin päivä. Parhaat liikkeet omasta mielestä mave ja kulmasoutu tangolla. Heti peräs tlee ylä&alatalja

Kuulostaako hyvältä selkä treeniltä ?

3x10 leuat myötä otteella
ala talja 3x10 (V-kahvalla + vaihteluksi sellasella leveellä tanko-kahvalla tms :)
ylä talja niskan taakse 3x10 (+ vaihteluksi välillä eteen)
mave 3-4x10

Selkään tullu heikosti filettä niin nyt koetetaan tällästä..

Toi ei liity mitenkään siihen kuinka tehokas liike penkkileuat on. Sitä paitsi, sanoin, että se on MUN mielestä paras selän leveysliike, koska mulla normaali leuanveto ei toimi niin hyvin.

Leuat "ei toimi" sulla sen takia että et osaa tehdä niitä oikein. Ainoa syy.
Sama ku sanois että en syö rahkaa vaan raejuustoa ku rahka ei mulla kasvata hanskaa.

Kuulostaako hyvältä selkä treeniltä ?

3x10 leuat myötä otteella
ala talja 3x10 (V-kahvalla + vaihteluksi sellasella leveellä tanko-kahvalla tms :)
ylä talja niskan taakse 3x10 (+ vaihteluksi välillä eteen)
mave 3-4x10

Selkään tullu heikosti filettä niin nyt koetetaan tällästä..

Tee mieluummin näin:
Jalkapäivänä maastaveto esim 6x5
selkäpäivänä: leuat myötäotteella lisäpainoilla 5x6 sternum-leuanveto 3-4sek eksentrisellä 6x3
yhden käden kulmasoutu 3-4x8
mm. alataljassa lapio-otteella 2-3 sarjaa kunnon stopilla ja lapojen yhteenvedolla loppuasennossa.
face pul narulla 3x10

Ja muista venytellä rintaa kevyesti treenin aikana, mieluiten ennen sarjoja.

Jos tuntuu että liikaa sarjoja niin jättäsin ensimmäisenä lapion pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom