Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain äsken loppuun Sofi Oksasen Baby Janen. Puhdistus on Oksasen teoksista edelleen mun suosikkini; se nyt vaan on kaikin tavoin täydellinen kirja. Syvästi koskettava oli kyllä myös Baby Janen tarina masennuksesta, paniikkihäiriöstä ja rakkaudesta.
Sain äsken loppuun Sofi Oksasen Baby Janen. Puhdistus on Oksasen teoksista edelleen mun suosikkini; se nyt vaan on kaikin tavoin täydellinen kirja. Syvästi koskettava oli kyllä myös Baby Janen tarina masennuksesta, paniikkihäiriöstä ja rakkaudesta.
Onkos kukaan lukenut Kody Scott: Monster – Crips-jengiläisen muistelmat? Suositteletteko?
Ihan periaatteesta en pystyisi lukemaan ton kirjoja. On monellakin tapaa niin oksettava tapaus. No, taitaa olla enemmän naisille suunnattujakin ne kirjat.
Onko kukaan lukenut Moby Dickiä kokonaan? Mulla jäi kesken jossain 50 sivun paikkeilla kun alkoi tökkimään. Mietin vain että kannattaisiko se yrittää sykkiä loppuun asti, että paraneeko tarinan edetessä?
On-topic: Joe Abercrombien The First Law-trilogia spinoffeineen on parasta mitä olen lukenut pitkään aikaan. Ei-eeppistä ja melkein inhorealistista fantasiaa, josta on turha etsiä sankareita.
Jep. Jännä juttu sinänsä, että viime vuosina on ollu lukeminen jotenkin tosi vaivalloista, mutta Bukowskia on silti jaksanut aina lukea. Kirjat tulee suorastaan ahmittua läpi, ovat nopeasti lukaistu kun tuppaavat olemaan melko ohuita. Hauska, että itse inhoan Juha Vuorisen kirjoja, jotka ovat sitä pillu-paska-höhöhöö -tavaraa alusta loppuun, mutta Bukowskia fanitan vaikka on tyylilajiltaan melko samanmoista rietastelua...Nämä + Bukowskin muu tuotanto on erittäin suositeltavaa. Tavallaan itseään toistavaa, mutta helvetin viihdyttävää.
Sinuhe – "Hän, joka on yksinäinen". Kirjan päähenkilö, jonka kertomana tarinaa kuvataan. Sinuhen ottovanhemmat Senmut ja Kipa löytävät pojan orpona kaislaveneestä ja kasvattavat hänet. Lapsuuden haaveet sotilasurasta vaihtuvat ottoisän harjoittamaan lääkärin ammattiin. Sinuhe on rauhallinen ja luonteeltaan seikkailija, vaikkakaan ei kaikissa tilanteissa kovinkaan rohkea. Sinuhe on viisaampi kuin useimmat ystävänsä, mutta hän itsekään ei aina ymmärrä viisauttaan, vaan häntä pidetään lähinnä hulluna. Joutuessaan koettelemukseen koettelemuksen perään, Sinuhesta tulee varsin katkera ja hänen ajatustapansa muuttuu hyvin pessimistiseksi.
En tiedä, mikä on paras lukemani kirja, mutta tällä hetkellä oon ollut todella viihdyttynyt ja vaikuttunut A Song of Ice and Fire -kirjasarjasta, en tosin ole lukenut vielä kaikkia julkaistuja ja eihän se edes ole kokonaisuutena valmis. Todella taitavasti kirjoitettu kuitenkin.
Onkos kukaan lukenut Kody Scott: Monster – Crips-jengiläisen muistelmat? Suositteletteko?
Itse diggasin paljon tuosta 6/12 kirjasta. Luin kirjan joululomalla kahdessa päivässä, kun ei voinut oikeasti lopettaa kesken. Remes on muutenki ehkä lempikirjailijani...6/12 oli oikeasti huono kirja, jonka loppu oli ennakoitavissa. Sen sijaan Pääkallokehrääjä ja Pedon syleily saavat Chuck Norris -hyväksynnän.
katso liitettä 77091