Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mies sano tänään saunassa: "Sul on selässä tollaset palat". Ja sit vielä muusta kropasta: "Varjoista näkee noi lihakset". :D

Eipä ole ennen koskaan noin nätisti sanonut mitään mun lihaksista. ;) Ehkä oli mun onni, että siellä tosiaan oli niitä varjoja. Säilyy niinkun tätä naisellista mysteeriä vielä tutkittavaksi.

Tyttökaveri taas sano iltaa istuttaessa, että "onpa sulla lihaksikas käsivarsi". Mä sitten vaan, että eihän ne lihakset edes tässä asennossa näy. Vastaus: "No, mut ku se on noin levee". Sanat, jotka jokainen tyttö haluaa kuulla. :itku:

Voi jumalauta ku rupes äsken naurattaa ku ruokapöydässä isä ja äiti totesivat ":Voit vähentää tota jalkojen treenausta ku ei kohta sovi enää housut jalkaan ja ne jalat on kohta liian isot ja rumat.":hyper:

Isosisko totesi kerattain, että on sulla muhkeet reidet.
Ja eräs naispuolinen ystävä, kun hölle pohdiskelin lihaksiston epätasaisuutta, että sulla on kyllä NIIN hyvänmuotonen yläkroppa että.
En tienny miten päin oisin kiemurrellu kun olin niin hyvilläni. :kippis1:

Hyi kun noi on jo rumat pohkeet,rintalihakset on liian isot suhteessa kroppaan kun oot muuten noin naru,ja oot lihonnut..eli kaikki oli alunpitäen negatiivista palautetta:hyper:

Mulla on se että oon suht pitkä ja hartiat on pentuajan uimisen jäliltä olleet suhteellisen leveellä ja muutenkin oon melko romuluinen. No nyt kun sitten on tullut hankittua tuota lihastakin jonkin verran niin sen mitä oon huomannut on suhtautumismuutokset. Miespuoliset ihmiseläimet käyttäytyy monasti niinkuin eivät olisi näkevinäänkään ja varauksella johtuen varmaankin osin myös menneessä elämässä tekemistäni asioista. Naispuolisten silmistä heijastuu jotain mitä ei niin usein heijastunut ennen.. Nautin kyllä tilanteesta, ei siinä.
Hauskin tilanne on kun seison vesilasi kädessä yökerhossa mustat vaatteet päällä niin pariinkin otteeseen on luultu että olen duunissa. Kaverit tietenkin haukkuu läskiksi.

Kaminari sanoi:
Kaverit tietenkin haukkuu läskiksi.
Aloita dietti ja vedä rasvat sinne reilusti alle 10 ja jos haukkuu sitten läskiksi niin ota paita pois ja poseeraas ystävillesi reisi+vatsa niin johan tulee kateelliseksi.:D

Nojoo, tää mätisäkki ja läskiläppä on ihan oma juttunsa, sellasta hyväntuulista vittuilua. Samallalailla heittelen takasin huolestuneisuuttani esim heidän alkoholinkäytöstään yms.

Kaminari sanoi:
Nojoo, tää mätisäkki ja läskiläppä on ihan oma juttunsa, sellasta hyväntuulista vittuilua. Samallalailla heittelen takasin huolestuneisuuttani esim heidän alkoholinkäytöstään yms.
Jaa... Itse en pidä ollenkaan suomalaisesta alkoholi-kultuurista, minusta se on maailman surkein! Siis miksi sitä ei voisi juoda silleen, että ei joisi liikaa vaan vaikka yhden tai kaksi kaljaa per päivä?:jahas:

Tuore tyttö-ehdokas jaksoi kehua kroppaa, kun sen ensimmäistä kertaa kunnolla näki. Tuli aikas hyvä fiilis, varsinkin kun en ole päässyt pitkään aikaan yläkroppaa reenaan (vatsoja lukuunottamatta), lähinnä pudotellut rasvoja vaan. :hyper:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
NGV sanoi:
Jaa... Itse en pidä ollenkaan suomalaisesta alkoholi-kultuurista, minusta se on maailman surkein! Siis miksi sitä ei voisi juoda silleen, että ei joisi liikaa vaan vaikka yhden tai kaksi kaljaa per päivä?:jahas:

Koska alkoholilla tosiaan on vaikutuksensa, jota ei oikeen tule yhdestä tai kahdesta kaljasta.

NGV sanoi:
Eihän parista kaljasta tule kuin vihaseks :kippis1:

Sovittelin BetterBodiesin uusia housuja jalkaani, ja vaimo totesi: " Näytät ihan vanhalta, lihavalta metsurilta." Onhan ne BB:n vaatteet näköjään oikeasti petterpodin omaaville tarkoitettu, mutta että metsurilta vielä näytin...

Eräs sukulaisrouva: miksi ihmeessä syöt noita jauheita, söisit kunnon ruokaa, sieltä saat kaiken minkä tarviit. Yhdenkin tutun, kukas se nyt oli... no kuitenkin, yhden tutun poika tuli mielisairaaksi kun söi noita.
Tästä seurasi jotakuinkin tällaista: :eek: :hyper: :itku: :david: :curs::rolleyes: :jahas:

NGV sanoi:

No siks koska sit ois ihan nöösipoika kun ei "uskalla" enempää juoda vaikka kaikki muut juo. :jahas:

Munkin mielestä kyllä paskin alkoholi-kulttuuri maailmassa taitaa olla täällä suomessa. En yhtään ihmettele kun ulkomailla haukkuvat ja ihmettelevät suomen alkoholikulttuuria.

ZweCCo sanoi:
No siks koska sit ois ihan nöösipoika kun ei "uskalla" enempää juoda vaikka kaikki muut juo. :jahas:

Munkin mielestä kyllä paskin alkoholi-kulttuuri maailmassa taitaa olla täällä suomessa. En yhtään ihmettele kun ulkomailla haukkuvat ja ihmettelevät suomen alkoholikulttuuria.
Taidanpa sanoa, että Venäjällä on huomattavasti paskempi alkoholikulttuuri kuin täällä. Nehän on suunnilleen kaikki jonkinasteisessa humalassa koko ajan, oluen juontia ei lasketa edes ryyppäämiseksi. 10-vuotiaatkin ostaa siellä olutta.

Nyt meinaa juttu mennä :offtopic:in puolelle

Ketkä haukkuu?

Snoopie sanoi:
Taidanpa sanoa, että Venäjällä on huomattavasti paskempi alkoholikulttuuri kuin täällä.

Ja väitän ettei tanskalaiset tai britit jää tässä hommassa suomalaisille ollenkaan.

EDIT: Ja jottei mene täysin off-topic niin kerrottakoon, että mutsin mielestä mun kädet on pyöreet kun vauvalla ja ehdotti kovasti "muutaman" kilon pudotusta :curs:

Jolli sanoi:
Yhdenkin tutun, kukas se nyt oli... no kuitenkin, yhden tutun poika tuli mielisairaaksi kun söi noita.
Tästä seurasi jotakuinkin tällaista: :eek: :hyper: :itku: :david: :curs::rolleyes: :jahas:

Ei voi olla totta! =) Kyllä ennakkoluuloiset ihmiset voivat olla todella tyhmiä!

Bileissä yks sanoi mulle "miten vitussa sulla on tollaset vatsalihakset, mitä sä oikeen teet?" toinen tyyppi sen vierestä sitten "ei kato geeneistä se vaan on kiinni mihin tarttuu, mäki oon tahkonnu hulluna... tolle vaan tarttuu paremmin".

Eka kommentti oli nii hyvä että toisen tyypin kommentista jäi suuttumatta.

:)

Joo off topikin puolelle menee. Sanottakoon nyt se kun kerran provosoin tämän että en kyllä ymmärrä sitä ajattelutapaa että kaikki on aina paremmin muualla.
Aivan sama mitä ne jossain muussa maassa tekee ja pohtii, kun ne ei monessakaan asiassa noin muuten paini samassa sarjassa Suomen kanssa eikä koskaan tulekkaan painimaan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Se mentaliteetti mikä tässä suomalaiskansallisessa viinanjuontikulttuurissa on, ei välttämättä oli kaikessa paha. Tasapäisyys on perseestä.
Minä en ainakaan juo viiniä lasista ruuan kanssa enkä kyllä muutakaan. Sillon ku syödään, ei juoda ja sillon ku juodaan, ei syödä :D. Nykyään en juo. Viina ei sovi minulle, enkä kaipaa mitään päihteitä muutenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom