Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tänään taas mukavia kehuja täysin tuntemattomalta n. 20v jätkältä salilla, kun tulin suihkusta niin kyseli että monta vuotta oon treenannu ja kun sanoin että tuli tässä nyt eka vuosi täyteen ni ihmetteli että niin vähän, että kuulemma kehitystä tullu ihan hyvin. Itse se oli 3 vuotta vääntäny. Sanoin vaan että kaippa tää kehitys pikkuhiljaa hidastuu :)

Virtual sanoi:
Tänään taas mukavia kehuja täysin tuntemattomalta n. 20v jätkältä salilla, kun tulin suihkusta niin kyseli että monta vuotta oon treenannu ja kun sanoin että tuli tässä nyt eka vuosi täyteen ni ihmetteli että niin vähän, että kuulemma kehitystä tullu ihan hyvin. Itse se oli 3 vuotta vääntäny. Sanoin vaan että kaippa tää kehitys pikkuhiljaa hidastuu :)

Juu "kehuja", ei iskuyritys, eikä varsinkaan kutsua uudelleen suihkuun vertailemaan kehitystä. Ei. :rolleyes:

Kaveri totesi saunaillassa, että "Kyllä sä hyvässä hapessa olet". Ite siihen jotain vaatimatonta. Kaveri jatkoi: "Kyllähän tuon nyt näkee, että salilla on käyty". Meikä: "no joo, onhan sitä silloin tällöin".

Oikeasti tuntui todella hyvältä nuo kommentit, ja teki mieli alkaa tuulettamaan, mutta hurrattiin vain "sisäisesti" :rock:

Juttelin baarissa kivannäköisen tytön kanssa;
...
tyttö: Missä oot muuten töissä?
minä: Kuntosalilla
tyttö: No sen oot näkönenkin!
minä: :D :) :nolo:

Sitten viikonloppuna olin viihteellä ja oottelin bussia joskus yöllä asemalla ja siinä oli muutakin jengiä. Pari känniapinaa jutteli jossain takavasemmalla:
K-A 1: Käy pummaa pari röökiä joltain
K-A 2: No keltä mä meen
K-A 1: No elä ainakaan tolta isolta kaljupäältä

:lol2:

Ronn Moss sanoi:
Juu "kehuja", ei iskuyritys, eikä varsinkaan kutsua uudelleen suihkuun vertailemaan kehitystä. Ei. :rolleyes:

Jaa-a tiedäppä tuota :) Ei tullu ajateltua sitä tolta kantilta, oisin varman vähän ripeemmin lähteny ulos

Virtual sanoi:
Jaa-a tiedäppä tuota :) Ei tullu ajateltua sitä tolta kantilta, oisin varman vähän ripeemmin lähteny ulos

Et olis kuitenkaan lähtenyt mihinkään vaan olisit mennnyt takas suihkuun seuraksi;)

Olin taannoin meidän salin jäsenille järkätyissä pippaloissa eräässä baarissa. Baaritiskiltä jäsenet sai juomia hieman halvemmalla. Juomaa tilatessani en ehtinyt baarimikolle huomauttaa jäsenyydestäni, kun poitsu jo antoi juoman halvemmalla sanoi että "kyllähän sen huomaa"...silloin menin ensin :nolo: mutta sitten :D

teggiz83 sanoi:
Meen mutsi väittää 5 vuoden jälkeenkin aina vaan ku meen käymään et lisäravinteista tulee syöpä :D

Mistä ei nykyään tulis? Jokasesta ruoasta löytyy tutkimuksien mukaan jotain mikö aiheuttaa syöpää. Pitäs varmaan alkaa Mercolan valoravintodieetille. Paitsi eikös auringosta saa ihosyöpää ja vedestä jotain muuta ku niissä lilluu oravanraatoja?

Mukava oli, kun samalla salilla käyvä keski-ikäistyvä jamppa kyseli multa liikkeistä ja suoritustekniikasta, johon yritin jotain vastailla. Myöhemmällä kerralla tyyppi kertoi, että tuntui kyllä kropassa, kun oli tehnyt neuvojeni mukaan. Hemmo on siis käynyt samalla salilla jo muutaman vuoden. Kivalta tuntui, että olin ilmeisesti ihan toimivia neuvoja osannut antaa. :)

Harvemmin taas on mun ulkomuodosta mitään kivaa huomautettu. :jahas:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hynkkä sanoi:
Juttelin baarissa kivannäköisen tytön kanssa;
...
tyttö: Missä oot muuten töissä?
minä: Kuntosalilla
tyttö: No sen oot näkönenkin!
minä: :D :) :nolo:

kuntosaliohjaajat taitaa saada aika hyvin naisia? :D

hunter killer sanoi:
..Ainiin paras on kuitenkin tämä:Nykyinen mimmikaveri on alkanu nukkumaan mun hauiksen päällä.Se on kuulemma parempi kuin mikään tyyny...ja mun kainalossa on kuulemma turvallinen olo....Aijjaijajajajajajajajaaaaaaaaaaaaa!!!!:haart: :hyper:
Sitten käykin näin::love: (tässä vaiheessa kaivan esiin:whip: )ja jos siihen taas jää, niin sitte käy näin::wall:

Minun exä nukkui hauiksen / olkapään päällä ja tykkäs pitää kiinni toisen puolen rintalihaksesta :D

Viikonloppuna herättyäni yhden tytsyn vierestä ja ollessani keittiössä aamukahvilla, tuli siihen sen tytön kämppis ja ne jotain kuulumisia vaihtoi. Satuin kuulemaan kämppiksen suusta, että "sähän noista pumpatuista tykkäät". Oli vieläkin parempi fiilis, jos se on mahdollista :rock:

Ronn Moss sanoi:

Vaikka tämä varmaan vitsiksi olikin tarkoitettu, niin mikä ihme siinä on, että jos jollekin yrittää jutella salilla tai muuallakin, niin heti leimataan homoksi tai vähintään pedofiiliksi, jos kyseessä on alaikäinen?? 'Siis aatelkaa nyt, se käveli 10 metrin päästä mun ohi ja ku satuin vilkasemaan sitä ni se moikkas ja yritti jotain että "morjes, hei ko sie näyt treenaavan ihan kunnolla ni varmaan tiiät, että oisko täällä lähellä jotain toista salia? Täällä ku ei oo ees vapaita painoja, jotenki ei treeni tunnu treeniltä pelkillä koneilla." siis hyi khaamala, aatelkaa nyt!! tuli tommosta mulle juttelemaan, siis ihan karsee limanen homo!!1!!!11!'

Sitten vielä ihmetellään, että miksi suomalaiset ovat niin rujoa ja epäystävällistä kansaa. Eihän täällä uskalla enää edes katsoa toista silmiin kun heti homoksi leimataan, mikäli katse nousee varpaita korkeammalle.

Opossumi sanoi:
Vaikka tämä varmaan vitsiksi olikin tarkoitettu, niin mikä ihme siinä on, että jos jollekin yrittää jutella salilla tai muuallakin, niin heti leimataan homoksi tai vähintään pedofiiliksi, jos kyseessä on alaikäinen?? 'Siis aatelkaa nyt, se käveli 10 metrin päästä mun ohi ja ku satuin vilkasemaan sitä ni se moikkas ja yritti jotain että "morjes, hei ko sie näyt treenaavan ihan kunnolla ni varmaan tiiät, että oisko täällä lähellä jotain toista salia? Täällä ku ei oo ees vapaita painoja, jotenki ei treeni tunnu treeniltä pelkillä koneilla." siis hyi khaamala, aatelkaa nyt!! tuli tommosta mulle juttelemaan, siis ihan karsee limanen homo!!1!!!11!'

Sitten vielä ihmetellään, että miksi suomalaiset ovat niin rujoa ja epäystävällistä kansaa. Eihän täällä uskalla enää edes katsoa toista silmiin kun heti homoksi leimataan, mikäli katse nousee varpaita korkeammalle.

Just. Ehkä mä kosketin sua tolla läpällä henkisellä tasolla aika syvältäkin, kun menee näin vaikeaksi. Mun mielestä terve homoläppä kuuluu jokaisen nuoren miehen elämään, ja varsinkin jos harrastetaan näinkin narsistista lajia kuin kehonrakennus. Joten siitä ei pidä pahastua.

Mitä tohon sun väittämään tulee, niin mut on ainakin leimattu monta kertaa homoksi, joskus vähemmän aiheesta joskus enemmän :rolleyes: . Viimeksi isäni toimesta. Joten samassa veneessä ollaan veli. :piis:

Jakaa niitä kommentaja vaan ihan surutta, kivaahan niitä on kuulla ja antaa..

Ronn Moss sanoi:
Just. Ehkä mä kosketin sua tolla läpällä henkisellä tasolla aika syvältäkin, kun menee näin vaikeaksi. Mun mielestä terve homoläppä kuuluu jokaisen nuoren miehen elämään, ja varsinkin jos harrastetaan näinkin narsistista lajia kuin kehonrakennus. Joten siitä ei pidä pahastua.

Mitä tohon sun väittämään tulee, niin mut on ainakin leimattu monta kertaa homoksi, joskus vähemmän aiheesta joskus enemmän :rolleyes: . Viimeksi isäni toimesta. Joten samassa veneessä ollaan veli. :piis:

Jakaa niitä kommentaja vaan ihan surutta, kivaahan niitä on kuulla ja antaa..

Vaikeata tämä itsensä ymmärretyksisaaminen netissä, kun ei voi heti oikoa väärinkäsityksiä. Eli ymmärsin kyllä, että tuo aiempi kommenttisi oli vitsi, mutta löysin siitä oivan aasinsillan tuohon minkä täällä pakkiksellakin olen huomannut, että hirmu helposti tuntuvat ihmiset leimaamaan jonkun jutteluyrityksen iskuyritykseksi. Tätä ajoin alunperin takaa, anteeksi huono ilmaisuni. Itsekin mielelläni viljelen homojuttuja, ne ovat hauskoja, tosin vain niin kauan kun väärinkäsityksiä ei satu.

Näin jälkeepäin lukien tunnustan, että aasinsilta oli erittäin huonosti alustettu. Eli tekstistäni tosiaan sai käsityksen, että olisin tuohon sinun kommenttiisi tuohtunut. Näin ei kuitenkaan siis ollut, mutta tämä kirjallinen ilmaisu on vähän niin ja näin kohdallani.

Viikatteen laulua mukaillen, 'samalla tuhdolla istutaan Ronn Moss ja minä, tähän veneeseen nousemaan päästiin viimeisinä. Nyt suuren halin suojaan pääsen miehen tämän, jätin, kainaloon. Rakkaani kainaloon.' :love: :)

Opossumi sanoi:
Vaikeata tämä itsensä ymmärretyksisaaminen netissä, kun ei voi heti oikoa väärinkäsityksiä. Eli ymmärsin kyllä, että tuo aiempi kommenttisi oli vitsi, mutta löysin siitä oivan aasinsillan tuohon minkä täällä pakkiksellakin olen huomannut, että hirmu helposti tuntuvat ihmiset leimaamaan jonkun jutteluyrityksen iskuyritykseksi. Tätä ajoin alunperin takaa, anteeksi huono ilmaisuni. Itsekin mielelläni viljelen homojuttuja, ne ovat hauskoja, tosin vain niin kauan kun väärinkäsityksiä ei satu.

:offtopic: kerran baarissa n.30 mies tuli kehumaan mun silmiä.en tykänny.vaihdoin baaria.

varmaan käsitin väärin,ehkä se oli vaan ystävällinen keskustelun avaus...

joo mutta ei kuulu tähän threadiin,vaikka kai toikin voidaan huomatuksena ottaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom