Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
J.Gers sanoi:
Sain oikeestaan ekat kommentit eilen kun oltiin sukujuhlissa. Täti sano kun oltiin vähän aikan juteltu "Noniin Gers nyt voit ottaa ne toppaukset pois olkapäistä" :) Sama täti myöhemmin "Ens vuonna sä tuut varmaan ovista poikittain sisälle"
Heh. Isä ihmettelee aina kun kuulemma käytän jääkiekkosuojia paidan alla :D

ZweCCo sanoi:
Eilen baarissa yks oikein hyvännäköinen 20v neitonen tuli ja puristi perseestä. Sitten sanoi että "Ysi puol... panisin!
Kai sä nyt käytit tilaisuutta hyväksi? :whip:

Itse en ole ottanut noita kavereitten ja vanhempien kehumisia todesta. Ainut kehuminen jonka todesta olen ottanut tuli muutama viikko sitten entiseltä valmentajaltani, jonka näin pitkästä aikaa (n. 1,5vuotta) salilla. Tuli sanomaan "On sulla kyllä kroppa muuttunu paljon.". Ja tämä valmentaja on kyllä nähnyt kuinka ruumiinrakenteeni on muuttunut, koska kun aloitin pelaamaan niin olin ylipainoinen ja viimeisinä peli vuosina hän taas ihmetteli kuinka olen laihtunut niin paljon.

ZweCCo sanoi:
Enpä tiedä kertoisko tuota. :D

Toi on 18 vuotiaan tapa kertoa, että ei...

Jos olis, niin vastaus olis ollu, arvaa vaan kuinka monta kertaa??!!!!111!!!111 :rock: :rock: :hyper: :hyper: :whip: :whip: :whip: :worship: :kippis1: :eek:

;) :)

"mäki haluun tommosen(osottaa ojentajaa)". Tyttöystävä. Tuntu kivalta vaikka tietenkään ei se muiden silmiin varmasti näytä yhtään miltään, oonpahan vaan ollut hänen kanssaan jos sen verran että oon kerinnyt olla välissä alle 70kg tikku ja siitä sit pikkusen kasvanut. :) 13 kiloa siitä tullut lisää. Sepä siinä onkin että hän vertaa siihen mitä olin ja minä sit siihen mitä voin olla joskus monien vuosien päästä.

Kaverilta joskus ihan alkuaikoina ku alottelin punttitreeniä
"Kasvasit sinäki syvyyssuunnassa niinku normaalit ihmiset, etkä leveyttä. Ei tähän viereen mahu istuun(istuttiin bussissa)." Tämä kyllä oli vähän läppää ja kun melko hyvä kaveri kyseessä niin saatto sanoa vaan et sais mulle hyvän mielen :thumbs: En pistänyt pahaksi sitäkään :)

Toinen oli sit jossain ruottinluokassa ku oli vähän tiukempi t-paita päällä kun normaalisti.. Kaveri jotain ilveili siellä parin pöydän päässä ja huus näyttämään habaa ja kysy paljollako teen scottpenkissä hauiskääntöä :D Ihme juttua heittää muutenkin :rolleyes:

Joop mut näinpä se on et ei ne kommentit tosiaan johdu siitä että olisi lihaksikas vaan normaaliutunut hieman siitä mitä ennen on ollut. Eli älkää luulko että kuvittelisin itsestäni liikoja sillä tiedän että olen pieni verrattuna suurimpaan osaan täällä..

Deat sanoi:
Kyllä se aika junttimaisen näköstä on ilman paitaa kaupungilla paineleminen. Ainakin suuremmissa kaupungeissa.

Pakko kommentoida...

Taidat pitää Helsinkiä jo suurena kaupunkina? Nimittäin kun lähdet Suomen ulkopuolelle isoihin kaupunkeihin, niin siellä porukka todellakin on useimmiten ilman paitaa... Mieleeni tulee vaikkapa Miami, jossa todellakin porukka menee melkein alasti kaupungilla ja myös useissa Euroopan kaupungeissa mennään tosi vähissä vaatteissa kaupungilla. Jopa tuolla Ruotsissa ollaan ilman paitaa paljon enemmän kuin Suomessa.. Johtunee siitä että suomalaiset on rumia läskejä jotka häpeää itteensä? En kyllä muuta syytä keksi siihen miksi peittää itseään muilta...

Noita kavereiden "onko pala kasvanut", "joo on se" -läppiä en ota kovin todesta, vaikka osittain ovat totta. Naljailevat mulle kun eivät itse enää jaksa raahautua salille kun kalja on niin hyvää.

Mieltä lämmitti kuitenkin systerin suusta tullut "miks sun selkä on niin levee".

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Hö. En muista kauheesti kommentteja, mutta eniten hämää, kun jotkut salin vakikävijöistä alkaa moikkailemaan ja jutteleen treenimetodeista :P

Haa, sainpas syyn kirjottaa tänne. Kävin sitten eilen elämäni ensimmäistä kertaa hierojalla. Kovasti kehui että on naiseksi hyvin selässä lihaa :hyper: , ja että kun löytyy trapsitkin. Ei ollu ennen käsitelly tällästä selkää, toisaalta olin kuulemma ensimmäinen näin jumi, lisävenyttelymääräyksen sain. :nolo:
Mutta kyllä oli sen rääkin jälkeen aivan taivaallinen olo. En muistanut edes millainen tuntemus on kun ei 'tunne' selkäänsä. Vaikka se on nyt kosketusarka alaselästä kallonrajaan asti tuo eilinen tunne kun selkä oli pehmennyt ja auki :kuola: .

B.O.S.S. sanoi:
Jos olis, niin vastaus olis ollu, arvaa vaan kuinka monta kertaa??!!!!111!!!111 :rock: :rock: :hyper: :hyper: :whip: :whip: :whip: :worship: :kippis1: :eek:

No ehkä se ei oo kaikille niin erikoista ja kaikki ei ehkä käytä noin paljon hymiöitä. Kaiken lisäks kohtuu sikamaista olis kertoa. Parempi siis pitää asia salaisuutena. :)

Amerikan Jeesus sanoi:
Pakko kommentoida...

Taidat pitää Helsinkiä jo suurena kaupunkina? Nimittäin kun lähdet Suomen ulkopuolelle isoihin kaupunkeihin, niin siellä porukka todellakin on useimmiten ilman paitaa... Mieleeni tulee vaikkapa Miami, jossa todellakin porukka menee melkein alasti kaupungilla ja myös useissa Euroopan kaupungeissa mennään tosi vähissä vaatteissa kaupungilla. Jopa tuolla Ruotsissa ollaan ilman paitaa paljon enemmän kuin Suomessa.. Johtunee siitä että suomalaiset on rumia läskejä jotka häpeää itteensä? En kyllä muuta syytä keksi siihen miksi peittää itseään muilta...
Jahas, aika vanhan postin löysit :D
Kyllä mä aika monessa Euroopan ja USA:n suurkaupungissa olen käynyt, vaan edelleen olen sitä mieltä että typerän näköistä touhua tuo on. Kyllä mäkin pienempänä ihmettelin, että mitä järkeä on syödä haarukalla ja veitsellä, sormet kun ovat paljon kätevämpi apuväline;)

ZweCCo sanoi:
No ehkä se ei oo kaikille niin erikoista ja kaikki ei ehkä käytä noin paljon hymiöitä. Kaiken lisäks kohtuu sikamaista olis kertoa. Parempi siis pitää asia salaisuutena. :)
Eli sä siis sait :D . Aika sikamaista kuulutella tollasta ympäriinsä ;) .

Retorinen kysymys: Mitä sikamaista ton asian kertomiseta olis, kun kukaan ei tunne sua saatika sitä muijaa ketä sä köyrit?

Naispuolinen työkaverini sanoi "minimari,mä en ole mikään pervo, mutta sun peppus on aivan älyttömän hyvän näköinen! mitä sä siellä salilla oikein teet?"
Uusi jalkaohjelma oli siis tehnyt tehtävänsä. Pyysin mukaani salille rakentamaan kehoa, kunhan hän tajuaa lopettaa ne jumpat :)

Jos saman olisi sanonut miespuolinen työkaveri, olisi vastaanotto voinut olla vähän toinen. Ei tasa-arvo totetudu tässä maailmassa:)

suortti sanoi:
Eli sä siis sait :D . Aika sikamaista kuulutella tollasta ympäriinsä ;) .

Retorinen kysymys: Mitä sikamaista ton asian kertomiseta olis, kun kukaan ei tunne sua saatika sitä muijaa ketä sä köyrit?

No kukas niin on väittäny? :eek:

Kyllä mut aika moni täällä tuntee ja varmasti vielä moni tulee tuntemaan. Todennäköisesti kukaan ei sitä muijaa tunne (tai ehkä tuntee mutta ei osaa yhdistää häneen). Kuitenkin mun mielestä vähän typerää se semmonen että kertoo (lue kehuskelee) jos on käyny naida naksauttamassa jotain neitosta. Parempi mun mielestä jättää kertomatta sellaset. Ei tee niin possumaista vaikutelmaa itsestään.

EDIT: Vois muuten tästä aiheesta tää paskanjauhaminen loppua tähän. :jahas: Huomautusta voi kommentoida mutta sen jälkeisiä tapahtumia on turhaa täällä selvitellä.

Sain viime viikolla kommentin töissä n. 40v mieheltä, enkä oikeasti vieläkään tiedä olisko se pitäny ottaa hyvällä vai pahalla... Oikeasti vois jonkinlaista suodatinta käyttää, kun neukkarin pöydässä istuu kymmenisen miespuolista työkaveria...

Niin elikkäs tämä mies yhtäkkiä kailotti kovaan ääneen, että "Syötkös sinä niitä mömmöjä?" Olin vaan sitten, että "Niin...?":jahas: Tämä mies sitten, että "Ajattelin vaan kun huomaa, että on massaa tullut". Minä edelleen "Niin...?":jahas: Sitten vaan tokas, että "Varmaan parempi pitää suu kiinni, ettei tuu turpaan". Tämän jälkeen olin hetken vähän nolo, varsinkin kun ne muut kymmenen ei tiedä mun harrastuksesta mitään, ja ilmeet oli hölmistyneitä.

Ei kukaan oikeasti kehu naista, että "Onpas tullut massaa" :lol2: Mutta kehulta se kuitenkin kuulosti, kun se kyseinen mies on tajunnut sanomattakin mun tavoitteet. Jos olis pahalla sanonut, niin olis sitten kai sanonut että oon lihonut...

Uusi työnjohtaja kun toi työtakkia mulle,niin sano ota takki pois ja kokeile tota katto vähän aikaa ja sano että käy vaihtaa sen xl kokoon,kun näyttää hartiat sen verran isoille :) vittu ne mitkään isot ole :D Ja muija sano että mul on yhtä paksu käsi kun sen jalka. Tähänkin on selitys muija on risukinttu :D

Deat sanoi:
Jahas, aika vanhan postin löysit :D
Kyllä mä aika monessa Euroopan ja USA:n suurkaupungissa olen käynyt, vaan edelleen olen sitä mieltä että typerän näköistä touhua tuo on. Kyllä mäkin pienempänä ihmettelin, että mitä järkeä on syödä haarukalla ja veitsellä, sormet kun ovat paljon kätevämpi apuväline;)

Joo onhan tuolla jo vähän ikää kun nyt vasta ensimmäistä kertaa tähän threadiin eksyin..

Mutta jos asia on näin kuten sanot niin sitten kyseessä on vain mielipide ero, joten ei siitä kannattane väitellä.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom