Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Juhannuksena joku tyttöystävän kaverin kaveri oli kysynyt kun en ollu paikalla että "pelaako se jotain".

Onko se nyt sit niin pirun vakio et jokainen etäisesti urheilijaa muistuttava on varmaan jääkiekkoilija. :jahas:

Ja toisaalta kyllä mulla on tavoitteena olla hiukan kovemmassa kunnossa voimien ja lihasmassan suhteen kuin keskiverto kiekkoilija :rolleyes:

Pyranha sanoi:
Juhannuksena joku tyttöystävän kaverin kaveri oli kysynyt kun en ollu paikalla että "pelaako se jotain".

Onko se nyt sit niin pirun vakio et jokainen etäisesti urheilijaa muistuttava on varmaan jääkiekkoilija. :jahas:
No se tarkoitti että tyttöystäväs jätkällä on hyvä perse :rolleyes:

Faija nappas kerran olkapäästä kiinni, mittaili katseellaan ja sano: "mä oon kyllä ylpee susta, susta on kasvanu tollanen _mies_.. Ja tyhmän näkönen!"

isi hoitaa :D

Luokkakavereilta..tai no lähinnä yhdeltä tulee lähes joka päivä "Äijä on himmeee BODI!" "Kunnon MASSAMIES!!" Heheh..repeen kyl melkeen aina kun nää kuulen koska nämäkin "kehut" perustuvat vain siihen että mä käyn salilla niin oon automaattisesti MASSAMIES!!! :lol2: Ehkä sit joskus noillekin kehuille on aihetta :rolleyes:

ois se kiva kun itellekkin alkais tuleen noita kommentteja. joskus yks tyyppi jota nään vähä harvemmin sanoo että jätkälle on kyllä tullu massaa. sit yleensä pari lähempää kaveria sanoo vaan että läskii se vain on :itku: tosin samojen jätkien mielestä bodarit ovat säälittäviä, siksi yritän olla huomiomatta niitten kommentteja.

Pyranha sanoi:
...kunnossa voimien ja lihasmassan suhteen kuin keskiverto kiekkoilija :rolleyes:

Tuosta tulikin mieleeni: tässä taannoin oli tapana juosta eräs isohko mäki ylös "täysillä" lenkin päätteeksi, joskus muutaman kerran ylös-alas. No tämä mäki sattuu sijaitsemaan erään suositun koko perheen ajanviettopaikan läheisyydessä ja usein tuli vastaan lapsiperheitä.

Kerran olin kevennetyllä lenkillä tyttöystävän kanssa, mutta päätin juosta taas mäen ylös-alas. Toisen kerran ylös mennessä, pulssin ollessa n. 200 bpm, tuli vastaan isä-äiti-pari 5-7v. pikkutyttöä-mallinen perhe. Tyttöystäväni, joka siis tuli perässä kävellen, kertoi seuraavaa:

Koko perhe kattoo "hieman" pitkään kun allekirjottanu pyyhältää ohi naama punasena, puuskuttaen ku höyryveturi, pikku tytöt kääntyy kattomaan perään ja kysyy isältään "mikä tolla oli, miks se juoksee noin?", isä vastaa: "Se oli joku jääkiekkoilija". :curs: :eek:

Niinpä niin.

B.O.S.S. sanoi:
Koko perhe kattoo "hieman" pitkään kun allekirjottanu pyyhältää ohi naama punasena, puuskuttaen ku höyryveturi, pikku tytöt kääntyy kattomaan perään ja kysyy isältään "mikä tolla oli, miks se juoksee noin?", isä vastaa: "Se oli joku jääkiekkoilija". :curs: :eek:

Niinpä niin.

:D haha Ihan selkeesti toi läppä vainoaa sua loppuelämän. Sut on leimattu lätkänpelaajaksi :whip:

Isän suusta:meidän pojalla on nykyään tuo niskakin ku sialla, ei yhtä paksu..mutta paskanen.

Äiti taas heittää melkein aina jotain tällaista kun kotona käyn: On se tuo meidän nuorimmainen jytky ukko.
Tai sitten baariin lähtiessäni:Muistahan, ettet sotkeudu siellä mihinkään, häh!kuulitkonä?kusessa oot jos menet jottain lyömään!(ikinä en ole tapellut).

Toisaalta joskus olen niiden silmiin laihtunut yms..vaikka paino on ollut jo pidemmän aikaa sama:rolleyes: eli kait ne on kohteliaisuuksia????tai viduilua...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
..Ainiin paras on kuitenkin tämä:Nykyinen mimmikaveri on alkanu nukkumaan mun hauiksen päällä.Se on kuulemma parempi kuin mikään tyyny...ja mun kainalossa on kuulemma turvallinen olo....Aijjaijajajajajajajajaaaaaaaaaaaaa!!!!:haart: :hyper:
Sitten käykin näin::love: (tässä vaiheessa kaivan esiin:whip: )ja jos siihen taas jää, niin sitte käy näin::wall:

hunter killer sanoi:
..Ainiin paras on kuitenkin tämä:Nykyinen mimmikaveri on alkanu nukkumaan mun hauiksen päällä.Se on kuulemma parempi kuin mikään tyyny...ja mun kainalossa on kuulemma turvallinen olo....Aijjaijajajajajajajajaaaaaaaaaaaaa!!!!:haart: :hyper:
Sitten käykin näin::love: (tässä vaiheessa kaivan esiin:whip: )ja jos siihen taas jää, niin sitte käy näin::wall:

Jätkä käy ylikierroksilla!

Kuvia misusta ;)

tapahtui reilu vuosi sitten, ennenkuin olin hirveästi käynyt salilla, mutta satunnaisesti kuitenkin sekä muuta satunnaista treeniä tehnyt ja olin oikeasti paremmassa kunnossa kuin mitä kaverit minusta luulivat.. olen/olin kuitenkin aika "nörtti" ja istun paljon tietokoneella yms.

otin kaverista(naispuolinen) kuvan siten että kaverilla oli joku vähän hassu ilme, kaveri halusi, että kuva tuhotaan. otin leikilläni kortin irti kamerasta, ja kiinni olevaan kämmenee, siten että "tätä et saa".
kaveri alkoi kutittaa minua, ajatteli että saa sillä minut luovuttamaan, jännitin sitten vatsalihajseni ja tuli kommentti

"mikset sää ole kertonut, että sulla on vatsalihakset! ei tuollaista saa jättää kertomatta!"

sekä vielä kommentit, että pitäisi käyttää kireämpiä vaatteita...

(kyseinen kaveri siis kyllä seurusteli jo tuolloin ja on nykyisin naimisissa silloinsen poikaystävänsä kanssa)

Viimeks komenttia tuli kaverilta jota ei ole tullut vähään aikaan nähtyä. Kai jotain kehitystä on tullut kun kaveri tuijottaa käsiä ja tuumailee "Jätkällä on käden kyllä turvonnu ihan hulluna !?! Missä salilla käyt? pääseeks mukaan?!?". :thumbs: Nyt ärsyttää kun ei tullu napattua minkäänlaista kuvaa ennen kun alka vähän katsomaan mitä työ ja miten treenaa.

Tyttökaveri: Sä oot paisunu ''SavonPoika''
Minä: MITÄ?!?! OONKO LIHONU!?!
Tyttökaveri:Eiku sun kädet ja tissit on paisunu :D

En kyllä ite oo huomannu eroa hirveesti, mutta hyvä fiilis siitä silti tuli :)

Eilen baarissa yks oikein hyvännäköinen 20v neitonen tuli ja puristi perseestä. Sitten sanoi että "Ysi puol... panisin!" :lol2: Pakkohan sitä sitten oli takas puristella ja kommentoida. Hyvä kinkkuhan sieltäkin löytyi. :kuola:

Sain oikeestaan ekat kommentit eilen kun oltiin sukujuhlissa. Täti sano kun oltiin vähän aikan juteltu "Noniin Gers nyt voit ottaa ne toppaukset pois olkapäistä" :) Sama täti myöhemmin "Ens vuonna sä tuut varmaan ovista poikittain sisälle"

Kyllähän noi kasvattaa treeni-intoa ihan helvetisti pitkäksi aikaa

ZweCCo sanoi:
Eilen baarissa yks oikein hyvännäköinen 20v neitonen tuli ja puristi perseestä. Sitten sanoi että "Ysi puol... panisin!" :lol2: Pakkohan sitä sitten oli takas puristella ja kommentoida. Hyvä kinkkuhan sieltäkin löytyi. :kuola:

No paniko??:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom