Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Sisko: "Yäk sun suonias, sun kannattais oikeesti alkaa syömään enemmän"
Veli: "Hyi helvetti miten sä voit vetää noita raakana? Öljyäkin vielä laitat sinne? Wittu mee hoitoon."

:D

Avovaimo tuumas keittiössä ollessamme että "Lopeta sika se syöminen ja salilla käynti kun ei tässä mahdu enää yhdessä ruokaakaan tekemään".

Toinen iloinen (?) yllätys tuli kun kokeilin aikasemmin tilavaa puvuntakkia päälleni reilun vuoden tauon jälkeen. Selästä ja hartioista on turhan piukka nyttemmin. Kallis harrastus kun pitää näemmä vaatekokoa alvaariinsa suurentaa...heh.

Nyt on pakko kirjoittaa, koska oon tässä muutaman päivän ajan ollut oikein kunnon egotripillä. Tuskin ihan tällaseen kommentointiin on ihan vielä aihetta, mutta hyvältä se tuntuu!

Tyttöystävä: sun rintalihas on yhtä iso kuin mun pakara! (nyt sinne pakaraan lisää tavaraa.)
Tyttöystävän kaveri: sun selkä on upea, siinä on kaksi kunnon lihafilettä ja selkäranka hävinnyt kokonaan(otin siis kohteliaisuutena vaikka enpä tiedä...)

Tyttöystävän toinen kaveri: sun reidet on on kyllä komeat; paksut ja täyttä lihasta (tuosta tyttöstävä on kyllä eri mieltä.)

JA lopuksi kaverien kanssa baarissa. Yritin kertoa jotain tarinaa, mutta kaverit eivät millään halunneet kuunnella, koska vähän väliä piti tarkistaa hauisten tilanne onko ne yhtä isot kuin edellisellä kerralla. :jahas:

pitää tässä kuitata, koska mut yleensä tunnetaan myös Jollina...

ne, jotka henkilöllisyysmysteereissä painiskelee, tsekatkaa em. Jollin ikä. se en siis ole minä.

hehee... ei noin nuoret voi olla söpöjä saati sit hauskoja :D mut voi niillä hyvä lempinimi olla. mulla jo toisessa polvessa heheee... ei muuta ku :kippis1: sinnekin suuntaan vaan.

sanoi mullekin yks nainen, että oon tosi komee...
-äiti-

Kämppis sano et mä kuulemma kasvan silmissä. Toinen kämppis siihen tokas että niin tekee, sehän syö noita jauhojakin koko ajan. :D Ei sitä itse kyllä huomaa. Toinen oli kun köllöttelin erään tyttösen kanssa sängyllä, niin se alko miettimään että miksi kaikilla miehillä on timmit perseet luonnostaan. Mä siinä että ei kai nyt sentään niinkään. Sitten se sano että tämä sun on kyllä sitten ihan omaa luokkaansa. Hymyhän siinä nousi suurinpiirtein korviin.

"paljon sie ainakin syöt"

rahkaa beibi rahkaa...

Muijan sanomaa " vaikka sinä siellä salilla kuinka käyt niin et sinä näytä kiinteytyvän "

Olisko dieetti paikallansa? :(

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Äiti tosi varovaisella ja huolestuneella äänensävyllä:
"Kuule ku sulle on nyt tullu noita ihomuutoksiakin (proteiinista tulee hiukan finnejä) niin mä oon vähän huolissani jos se bodaaminen sekottaa sun hormonitasapainon aivan kokonaan... Että mitä jos mä en saa sitten lapsenlapsia...."

Cassy: :jahas: :lol2:

Piti sitte sekin päivä nähdä että tommosesta ollaan huolissaan. Onneks eilen tuli hyvä olo kun vuokraisäntä kävi ja huomautti että Cassyllä on näköjään lihakset alkanu kasvaa. Ilme ei kyllä ollut mitenkään ihastunut... Mutta so not. Hyvää treenitsemppiä toi.

Tuli tossa viikonloppuna käytyä kotipuolessa ensimmäistä kertaa viiteen kuukauteen. Kieltämättä saikin kuulla kommentteja vähä laidasta laitaan..

"Kenet sä olet siellä syöny kun tommoseks olet kasvanu" - lähes joka toine kaveri
"Mikäs tankki siinä sisään tunkee" - tuttu poke
"Tommonen miehen tulee ollakkin, sopivasti läskiä ja lihasta" - kaveri nähdessään minut ilman paitaa (dieetin paikka?)
"Hei pallo, tule kantamaan tämä laatikko" - isovanhempien luona käydessä sukulaismies

Kyllä ne kaverit ja sukulaiset on niin kivoja.

Eipä oo mulle paljoo kehuja herunut.. Yks kommentti kumminki muistuu mieleen ja se tuli liikunnanopettajalta: "XXXX, sun kannattais alkaa balettitanssijaksi ku oot tommonen pitkä ja laiha, tollasista miesbalettitanssijoista on kova pula." Eipä oo treenauksesta ollu näköjää mitää hyötyä ku sovin balettitanssijaksi:jahas: Ja ton se sano vielä ihan tosissaan ja tarkottaen mitä sanoo :(

Korovski sanoi:
Eipä oo mulle paljoo kehuja herunut.. Yks kommentti kumminki muistuu mieleen ja se tuli liikunnanopettajalta: "XXXX, sun kannattais alkaa balettitanssijaksi ku oot tommonen pitkä ja laiha, tollasista miesbalettitanssijoista on kova pula." Eipä oo treenauksesta ollu näköjää mitää hyötyä ku sovin balettitanssijaksi:jahas: Ja ton se sano vielä ihan tosissaan ja tarkottaen mitä sanoo :(
Siin vois bulkki olla kohillaan.:thumbs:

Mä sain kyllä kuulla vähään aikaan parhaat huomautukset viimeks kutsunnoissa, jutut oli tyyliin: "Just sun tyylisiä miehiä me tarvitaan tänne armeijaan!" "Jos lähitaistelu tulee niin vihollinen on kusessa." Sitte kyselivät vielä oonko kokeillu koskaan kuulantyöntöä..

Deat sanoi:
Siin vois bulkki olla kohillaan.:thumbs:

Mä sain kyllä kuulla vähään aikaan parhaat huomautukset viimeks kutsunnoissa, jutut oli tyyliin: "Just sun tyylisiä miehiä me tarvitaan tänne armeijaan!" "Jos lähitaistelu tulee niin vihollinen on kusessa." Sitte kyselivät vielä oonko kokeillu koskaan kuulantyöntöä..

Tosiaan, se kyllä olis kohdillaan.. Pituutta 185 senttiä ja painoa kokonaista 77 kiloo tällä hetkellä. Keväällä sain sentää itteeni niskasta kiinni ja sain bulkattua 85 kiloon, mutta kesän riennot verotti painoa aika huomattavasti. Sitten päädyin tähän balettitanssijalookkiin.

Olin tässä vähänaikaa sitten entisen työpaikkani saunaillassa, en ollut tyypejä nähnyt 5 kuukauteen, niin sieltä tuli pari hyvää kommenttia. "No paljon painat? (vastasin jotain 90), no aika painavat luut"
Saunan jälkeen puin sitten päällekin mustan liituraitakauluspaidan, niin siihen mies yli 100kg, mutta ei lihasta tokas. "Säkin oot huomannut, että viivat hoikentaa"

Siskolta kanssa tuli aika kannustavia kommetteja kun tyttöystäväni sit puhu jotain että hikoilen paljon koska syön mömmöjä. Yritin korjata, että lisäravinteita.. Sisko siihen: "No, miks sä niitä syöt" minä: "No ei muuten kehity jo...s.. "NO kuka sulle niin on sanonut, joku Toni Halmekko?" Tässä vaiheessa vaikenin ja söin kanasalaattini loppuun.

Sunnuntaina oli penkkitreenit parhaillaan menossa ja treenailin siinä siiten ja pidin taukoa niin varmaan 190cm urheilijapoju tuli kysyy että uskallanko isommalta kysyä, että saanko tehä välissä yhen sarjan???:eek:
Olin vähän ihmeissäni ja jotain sopersin että tee vaa tai jotain vastaavaa.
Hauskinta tässä on se että olen ite 165cm"lyhyt"!!!!
Painoa tosin jo n.90kg!!

Akiles sanoi:
Sunnuntaina oli penkkitreenit parhaillaan menossa ja treenailin siinä siiten ja pidin taukoa niin varmaan 190cm urheilijapoju tuli kysyy että uskallanko isommalta kysyä, että saanko tehä välissä yhen sarjan???:eek:
Olin vähän ihmeissäni ja jotain sopersin että tee vaa tai jotain vastaavaa.
Hauskinta tässä on se että olen ite 165cm"lyhyt"!!!!
Painoa tosin jo n.90kg!!

Tai sitten se vaan vittuili? :evil:

juu tämmöstä sano porukat kun olin puoli vuotta treenannut: perkele lopeta se salilla käyminen... ei saa enää syödä niitä proteiinia... ethän sinä kohta mahdu ovista sisään

sitten salilla pyöriviltä pennuilta: ompas sulla iso hauis.. :D

Tänään oli koulussa päällä pakkispaita ja kun otin collegen pois, niin kaveri kysy: "Mitäs saatanallisia symboleja sulla tossa paidassa on?" :D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom