Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan "kiinteytysohjelma", ks. naistenlehdet. :DOrava sanoi:Olisko dieetti paikallansa? :(
Siin vois bulkki olla kohillaan.:thumbs:Korovski sanoi:Eipä oo mulle paljoo kehuja herunut.. Yks kommentti kumminki muistuu mieleen ja se tuli liikunnanopettajalta: "XXXX, sun kannattais alkaa balettitanssijaksi ku oot tommonen pitkä ja laiha, tollasista miesbalettitanssijoista on kova pula." Eipä oo treenauksesta ollu näköjää mitää hyötyä ku sovin balettitanssijaksi:jahas: Ja ton se sano vielä ihan tosissaan ja tarkottaen mitä sanoo :(
Deat sanoi:Siin vois bulkki olla kohillaan.:thumbs:
Mä sain kyllä kuulla vähään aikaan parhaat huomautukset viimeks kutsunnoissa, jutut oli tyyliin: "Just sun tyylisiä miehiä me tarvitaan tänne armeijaan!" "Jos lähitaistelu tulee niin vihollinen on kusessa." Sitte kyselivät vielä oonko kokeillu koskaan kuulantyöntöä..
Akiles sanoi:Sunnuntaina oli penkkitreenit parhaillaan menossa ja treenailin siinä siiten ja pidin taukoa niin varmaan 190cm urheilijapoju tuli kysyy että uskallanko isommalta kysyä, että saanko tehä välissä yhen sarjan???![]()
Olin vähän ihmeissäni ja jotain sopersin että tee vaa tai jotain vastaavaa.
Hauskinta tässä on se että olen ite 165cm"lyhyt"!!!!
Painoa tosin jo n.90kg!!