aivan huoletta voi laskea:Dveijari sanoi:PS: Neutraali, meidän kylällä on myös jätkä joka on 200kg nostanut raakana ja se on päivät pitkät juomassa kaljaa eli kait sen voi jo spurguksi laskea? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aivan huoletta voi laskea:Dveijari sanoi:PS: Neutraali, meidän kylällä on myös jätkä joka on 200kg nostanut raakana ja se on päivät pitkät juomassa kaljaa eli kait sen voi jo spurguksi laskea? :D
esittelemään mulkunnupin kokosta nyrkkiään ja väitti olevansa nyrkkeilyn euroopanmestari
mxm sanoi:Kyllä nuo spurgut tuntuu muutkin lajit taitavan, kun eilen keskipäivällä yks umpikännissä ollut herra uhos, että se on kick-boxingin kakkonen. En sitten tajunnut, että onko se jonkun sm-listan kakkonen vai onko jäänyt matseissa lähinnä kakkoseksi:D

golgamech sanoi:Missäspäin tapahtu? Tuli nimittäin viikonloppuna yks juurikin kickboxing-taustallaan mahtailemaan mulle ja kavereille.
Kyselin kaikkea jännää siltä ja se näytti pari temppuakin. Ei ihan kyllä perinteisiltä liikkeiltä näyttänyt ja tarinatkin oli mielenkiintoisia.
:lol2: :lol2:PJR sanoi:Joo tuolla vankilassakin on kuulemma yksi spurgu joka on tuomittu puukotuksesta, väittää olevansa joku mäkihypyn maailmanmestari...mikä pelle
mxm sanoi:Jyväskylän Pizza Hurtissa kun olin lounaalla, niin tämä sankari tuli kavereidensa kans myös ruokailemaan.
Tai kunnon rapautuminen iän myötä altistaa alkoholismille, mikä on ihan totta. Aivan hyvin kaikki teille selittämään tulleet spuget on voinu olla joskus hyvässä kondiksessa. Kun vanhetessa peilikuva rupsahtaa, vaikka mitä tekis, niin kyllä se masentaa -> tartutaan pulloon. Itse tiedän yhen kehonrakentajatapauksen ja näen siinä itseni 50 kymppisenä, vaikka en ole vielä pulloon tarttunutkaan. Toisaalta on tässä vielä aikaa kypsytellä ajatusta rupsahtamisesta, mutta kaikki ei kypsy.Omskakas sanoi:a) Lahjakkuus kamppailu- tai/ja voimailulajeissa altistaa alkoholismille
Oho, pieni kirjotusvirhe :D . No kyllä 7-kymppisenäkin voi olla hyvässä kunnossa, mutta kyllä sinäkin olet varmaan paremmassa kunnossa ollut. Vaikka mitä väliä sillä on, että ei kehitystä jatku loputtomiin? Sillä on väliä, jos ei ole muuta elämää. Täytyy vain hankkia muitakin jalkoja pitämään pystyssä elämän pöytää, koska se kaatuu, jos se ainut jalka katkeaa.ajeno sanoi:Et tule näkemään itseäsi 50
kymppisenä(=500v)! Nimim.
kohta 7-kymppinen ja viinattakin katsellen edelleen kovassa kunnossa.
. Lohdutukseksi se sano, että näytin paljon paremmalta viime jouluna (kts.tämä ). Huolestuttavaa on se, että jos mä nyt näytän kynäniskaruipelolta, niin miltä mä näytin ennen, kun kuvien perusteella sitä lihasta on tullu vaa lisää. Tää ei kyllä ollu hyvä huomautus lihasten kantilta, mutta on sitä rasvaa ilmeisesti lähtenyt. No, diettiä on onneksi jälellä enään hieman, joten ei kai tätä tarvii kauaa kuunella.Joo tiedän tunteen, miten tuskastuttavaa on tommonen vanhempien LIIOTELTU huomauttelu. Kun mäkin käyn porukoilla n. kuukauden välein, saan yleensä mutsilta kuulla että "liian isot lihakset naiseksi, käteski on kun jalat" MUTTA myös "oot liian laiha ruipelo, syötkönää mittää???" Aika ristiriitasta... Ei ois varmaan pitäny mennä julistaan että mun rasvaprosentti on 12,4 :jahas:suortti sanoi:Maa kutsuu...
Tuli juuri eilen ja tuli vielä tänä aamuna palautetta dietistä rakkaalta isältäni.
Ensiksi se ottii HIRRVEETÄ pulttia ja seuraavaksi kuulin n. 100 uutta synonyymiä kynäniskalle ja ruipelolle. Lisäksi sain kuulla, että mulla on anoreksia. Lohdutukseksi se sano, että näytin paljon paremmalta viime jouluna (kts.tämä ). Huolestuttavaa on se, että jos mä nyt näytän kynäniskaruipelolta, niin miltä mä näytin ennen, kun kuvien perusteella sitä lihasta on tullu vaa lisää. Tää ei kyllä ollu hyvä huomautus lihasten kantilta, mutta on sitä rasvaa ilmeisesti lähtenyt. No, diettiä on onneksi jälellä enään hieman, joten ei kai tätä tarvii kauaa kuunella.
yannara sanoi:No mä painan 60kg, ja yksi mun "säätö" saman verran. Siinä se sitten kuittasi, että ei ole mitenkään naisellinen ollo, kun mies painaa saman verran kun prinsessa itse. Mä nostin muijan syliin ja heitin pari kertaa ilmaan. Siinäpä hiljeni sitten =D