Parhaat huomautukset

Kaveri sano mun toiselle kaverille: Jumalauta mua ottaa päähän kun toi ruikkuraineri kasvaa kokoaika!

pituutta vai leveyttä?... toivottavasti tota jälkimmäistä :P

Olin parisen viikkoa sitten mutsin luona käväisemässä ja samaan hissiin sattui eräs talossa asuva vanhempi naishenkilö, joka on asunut siellä jo silloin kun mä olin ihan skidi, mutta en ollut varmaan vuosiin törmännyt kyseiseen henkilöön.

-Herranjestas, koska susta on noin iso tullut?
(Minä) -Ai miten niin?
-Ai miten niin, sähän oot ihan kauhean kokoinen.. Onks susta tullut sellainen BODARI?
(Minä) -Ei varsinaisesti. No, oon mä joskus pari kertaa salilla käynyt.
-Hmpph... Ai PARI kertaa, niin varmaan :jahas: !

On se kiva, että edes joku huomaa mun saaneen jotain aikaiseksi. Vielä kivempaa tietenkin olisi, jos huomion tekijä olisi vaikka joku vähän nuorempi kivan näköinen tyttölapsi eikä tuollainen täti-ihminen, joka oli kaiken lisäksi tukevassa humalassa keskellä kirkasta päivää ( :thumbs: ) .

Kävelin tänään työkaverin kanssa hallissa, siinä sitten hän kysäsi, että mitkä appelsiinit sulla on kainaloissa, kun (kädet hieman auki ja ekaa kertaa ilman työtakkia t-paita päällä tänä kesänä) kävelet noin ?
Ensin hieman ihmettelin, et mitä helvata... sit vasta tajusin ja pieni hymyn häivähdys käväsi kasvoilla, et mistä oli kysymys.
Olin tehnyt edellisenä päivänä kovan selkä treenin ja vieläkin hieman oli latsit pumpissa. Piristi mukavasti työpäivää :)

salilla yks iso voimanostaja ukko sanoi kun olin salilla tank toppi päällä pumpissa että oot nää kyllä paksu jätkä, hitto ku pystyisit vielä jakojakin täyspainoisesti tekemään niin painaisit varmaan 130kg :eek:. tosin tuo paksu kommentti saattoi tarkoittaa että oletpa läski, no ei se mitään haittaa :D

Paras mitä oon kuullu tuli tyttökaverin siskonpojalta (5-vuotias) kun se näki mut ilman paitaa: "Oho! Onpa sulla isot tissit, ihan niin kuin Tarzanilla" :D
Vanhan tutun nähdessä kun rasvaa oli lähtenyt 10kg ja lihasta tullu suurinpiirtein saman verran: "Mitä h****ttiä sulle on oikein tapahtunut?"
Ja tyttökaverin suusta: "Sulla on muuten isommat tissit kuin mulla"

Kaveri oli jonku aikaa ollu vähän alamaissa ja kysyin että mikäs vaivaa. Kaveri totes että "Kuulin ku mun muija jutteli kavereidensa kanssa että on sille timse:lle tullu hyvä perse... vähemmästäki vetää mielen synkäks. " Siihen sitten että "vanhat housut vaan alkaa kiristää pesun jälkeen". Tarjosin (kuitenkin) pari bisseä tuosta tiedosta. :thumbs:

Itse harvoin kuulen palautetta ja mietinkin joskus, että onkohan kaikki peilistä näkemäni pelkkää kuvitelmaa, kun esim. kaverit eivät kommentoi sanallakaan kehitystä.

Oli kuitenkin mukavaa saada pitkästä aikaa palautetta ihan joltain "riippumattomalta" taholta. Eräs tuntematon pulsu (40v äijä) tuli kerjäämään rahaa, pyysi euroa, että olis saanu kaljan. En antanut, ja tämän jälkeen käytiin vuoropuhelu joka meni jotenkin näin.

pulsu: vittu sie oot iso äijä
pulsu: tuommonen harteikas
minä: :)
pulsu: Ootko sie koripalloilija
minä: :jahas:
minä: (olin jatkamassa matkaa ja totesin) ,että koittaa nyt jostain hommata rahaa.
pulsu: No mie lähen sitten varastamaan.... :evil:
minä: siinähän menet.

Käveltiin kaverinkanssa kauppaan (viime kesänä) ni joku spurgu sano bussipysäkillä istuessaa että: "Kivat rintalihakset"

Kesti vähän aikaa ennenku tajusin ees että mitä se oli sanonu, kun tuli vähä yllättäen tollane kommentti... noh piristi ihan kivasti... :jahas:

Joitakin kommenteja jotka on päähän jäänyt :
(Saunaillassa) "Driameristahan on tullu 'a big muthafuka'".
(Toinen saunailta) "Driamer on näköjään käyny salilla.... vähän SAATANASTI!"
(Kesällä T-Paita päällä) "Sullahan on hartiat levenny! Varo ettei sust tuu sellasta bodaria" :jahas:

Mukavaa kun välillä tulee kommenttia. Jaksaa taas treenata paremmin jonkun aikaa..

Dynamite88 sanoi:
pikkuserkku väitti että käytän hormooneja =( ;)
Pikkupoikien suusta kuulee totuuden! Mäkin sain kahdelta 12-14v kundilta horrmooniepäilyt, jännää sinänsä kun painoindeksini pysyttelee vieläkin alle 20 :rock:

Törmäsin lukioaikaiseen frendiin vuosien jälkeen baarissa. Eka kommentti oli
"Vedätsä jotain hormooneita?!?" :rolleyes: Kolmessa vuodessa ehtii kuitenkin (toivottavasti) tapahtumaan jonkinlaista kehitystä... Lukiossa 180/68, nyt
180/100.

Ja emäntä joskus kommentoinu tissejä isommiks ku sillä.

Kyllä joskus baarissa alkaa kuiskuttelu akkapöydissä ku ohi kävelee, se
lämmittää mieltä kivasti.

Vuosien työ tuottaa sittenkin tulosta! :)

löysänahka -_+ sanoi:
Käveltiin kaverinkanssa kauppaan (viime kesänä) ni joku spurgu sano bussipysäkillä istuessaa että: "Kivat rintalihakset"

Kesti vähän aikaa ennenku tajusin ees että mitä se oli sanonu, kun tuli vähä yllättäen tollane kommentti... noh piristi ihan kivasti... :jahas:
:offtopic: meidän cityssä monella spurgulla on "huippu- urheilutaustaa", jotkut vanhoja palloilijoita, toiset taas punttilahjakkuuksia. Tää sun pummi oli varmaan vanha podari ja tykkäs sun tisseistäs ;)

nuo spurgut on muuten ärsyttäviä, ne on aina parasta keveria ja jokainen spurgu on ottanut vähintään 200 penkistä nuorempana kun niiden kanssa vähän aikaa juttelee:D

neutraali sanoi:
nuo spurgut on muuten ärsyttäviä, ne on aina parasta keveria ja jokainen spurgu on ottanut vähintään 200 penkistä nuorempana kun niiden kanssa vähän aikaa juttelee:D

Sittenhän meistä tulee kaikista isoina spurguja. :D

neutraali sanoi:

Kyllä nuo spurgut tuntuu muutkin lajit taitavan, kun eilen keskipäivällä yks umpikännissä ollut herra uhos, että se on kick-boxingin kakkonen. En sitten tajunnut, että onko se jonkun sm-listan kakkonen vai onko jäänyt matseissa lähinnä kakkoseksi:D

mxm sanoi:
Kyllä nuo spurgut tuntuu muutkin lajit taitavan, kun eilen keskipäivällä yks umpikännissä ollut herra uhos, että se on kick-boxingin kakkonen. En sitten tajunnut, että onko se jonkun sm-listan kakkonen vai onko jäänyt matseissa lähinnä kakkoseksi:D

Joo ja Muumit haistaa pelon :jahas:

pikku-J sanoi:
:offtopic: meidän cityssä monella spurgulla on "huippu- urheilutaustaa", jotkut vanhoja palloilijoita, toiset taas punttilahjakkuuksia. Tää sun pummi oli varmaan vanha podari ja tykkäs sun tisseistäs ;)

Joo näin mäki aattelin että varmaan jotain urhailu taustaa, ei vaan ikinä noista tiedä :evil: eikä "ehtinyt" jäädä jutustelemaankaan :D

mxm sanoi:
Kyllä nuo spurgut tuntuu muutkin lajit taitavan
joo tuo on totta, ne on kyllä moni taitureita:D, on tullut vastaan jos jonkinnäköistä ex-"ammattilais" urheiljaa. meikäläinen muuten vetää nuita hamppeja jostain syystä puoleensa, on kaupunki sitten mikä tahansa niin aina ne tulee jutteleen tai vähintään ne ainakin moikkaavat :jahas:

neutraali sanoi:
joo tuo on totta, ne on kyllä moni taitureita:D, on tullut vastaan jos jonkinnäköistä ex-"ammattilais" urheiljaa. meikäläinen muuten vetää nuita hamppeja jostain syystä puoleensa, on kaupunki sitten mikä tahansa niin aina ne tulee jutteleen tai vähintään ne ainakin moikkaavat :jahas:
Joo tuolla vankilassakin on kuulemma yksi spurgu joka on tuomittu puukotuksesta, väittää olevansa joku mäkihypyn maailmanmestari...mikä pelle

mxm sanoi:

Kyllähän ne spurgut osaa... meillä on pikkukylässä kokonaiset 2 suomen mestaria :eek: . Toinen on suht nuori pilviveikko lajina taekwon-do/han mo do(ei muista) toinen on sitten semmone vahna lihava peursspurgu joka on painin suomenmestari :rock:

PS: Neutraali, meidän kylällä on myös jätkä joka on 200kg nostanut raakana ja se on päivät pitkät juomassa kaljaa eli kait sen voi jo spurguksi laskea? :D

Back
Ylös Bottom