Parhaat huomautukset

Testorage sanoi:
Kaikki tarttumiset ovat hyökkäyksiä ja potentiaalisia murhayrityksiä ja niihin on parasta kaikissa tilanteissa ja olosuhteissa reagoida tappavalla tai vähintään lamauttavalla vastatekniikalla

Luontainen lähestymiskielto on vuosisatoja ollut suomalaisen naaman perusilmeitä.

Hullut turistit

Oudoin mulle sattunut juttu oli Pariisin lentokentalla kun Japsi turistit halusivat kuvata minua :jahas:, olihan se pakko sitten suostua.
Hah, mitahan he kertovat tuttavilleen lomakuvia nayttaessaan?
Ma otan sen kuitenkin kohteliaisuutena :) .

Minulla sattui hauska juttu, kun kävin lääkärintarkastuksessa. Aluksi katottiin pituutteni ja olin kasvanut pari 3 centtiä. Sitten katottiin paino, joka oli noussut noin. 9 kiloa. Olin pienempänä vähän lihava ja lääkäri rupeaa puhumaan, että syönkö terveellisesti ynm. kun luuli, että on tullut läskiä. No sitten piti ottaa paita pois ja, kun otin sen niin lääkäritäti perui puheensa. Silloin olin ehkä tiukimmassa kunnossa, koko treeni ajoiltani ja vatsapalikat näkyi ihan kivasti. :piis:

Kävipä hauskasti tuossa syksyllä, ku olin koulun futiskisoissa ja pukukopissa otin pelipaidan pois ja samalla pelikaveri hokas mulle:"Hei Ricer, kivat tissit sulla." Kyllä sen jälkeen oli hymy herkässä. :lol2:

No, porukka pakotti mut näyttämään hauista, sit kommentit oli; "JOOO ei oo jätkä yhtää timmis kunnos! mikä sun haban ympärysmitta?"
Kerran sit yks luokkatoveri sano jotain hauskaa, mua alko naurattamaan ja sanoin sille, "lopeta 'Tana, mul koskee vatsalihaksiin jo muutenkin!". Sitten se sano; "MITÄ?! Pfh, vähä heikot vatsalihakset". Nostin paitaa, jännitin, ja sit se sano; "Ei vittu kauhee hämähäkin seitti, jätkäl on varmaa nolla rasvaprosentti". hämähäkin seitti :hyper: iha uus, vai onks kukaa kuullu tota vatsoista?

Sit kerran odottelin junaa frendin kaa, puhuin sille leffasta mikä kantsi kattoo sinä päivänä, mul oli sellanen pikku takki ja vaaleet farkut. Sit samalla ku selitin sille, ni se rupes kyylää jotain takana ja vähän ajan päästä se sano; "toi muija kyyläs sun persettä äske". :haart: ( :kuola: )

Mitä vähemmän ikää, sitä enemmän kohteliaisuuksia.

Eipä mulla muuta. Tää ketju on ihan hauskaa luettavaa. Olisi kiva nähä niitä vitun :kuvia: näistä 16-18 vuotiaista jääkaappi-pakastin,vittumikähaba,vitunisoselkä,vittujätkäonisokavereista.

Tanko sanoi:
Eipä mulla muuta. Tää ketju on ihan hauskaa luettavaa. Olisi kiva nähä niitä vitun :kuvia: näistä 16-18 vuotiaista jääkaappi-pakastin,vittumikähaba,vitunisoselkä,vittujätkäonisokavereista.

Liity vipiksi, niin näet. Siellä on kyllä alaikäisiä, jotka ovat paremmassa kunnossa kuin suurin osa yli 18 vuotiaista.

Tanko sanoi:

Johtuisiko nuorien saamat kohteliaisuudet siitä, että heidän ikätoverinsa eivät ole elämään kyllästyneitä kyrpänaamoja, jotka yrittävät kaikin tavoin masentaa ihmiset ympärillään?

Tanko sanoi:

Ehkä ne kommentit johtuu juuri siitä että kun siirrytään täydelliseltä kynis asteelta miehen mittoihin ja jopa vähän yli niin muutos on muiden tuttujen mielestä todella suuri. Mää ainakin yritän kannustaa puntilla käyviä kavereita kun kehitystä on selvästi tapahtunut. Onko se sinulta pois?

Itekkin oon huomannu että suurin osa kehuista tuli tuossa puolen vuoden punttaamisen jälkeen vaikka olin vielä ihan täysi kynis. Ei sitä omaa kehitystä jotenkin ite osaa seurata ja tuntuu että sama kroppa sieltä peilistä kattoo kuukaudesta toiseen. Aina nuista kuitenkin kivasti motivaatiota tulee.

Mutsi huomasi kehitystä lihaskasvussa ja heti kysyi: et kai sä vaan ota mitään hormooneja(näki minun annostelevan kreatiinia palautusjuomaan) :)

Angelos sanoi:
Johtuisiko nuorien saamat kohteliaisuudet siitä, että heidän ikätoverinsa eivät ole elämään kyllästyneitä kyrpänaamoja, jotka yrittävät kaikin tavoin masentaa ihmiset ympärillään?
Tuossa on varmaan perää. Kun kattoo muutamien tässäkin ketjussa "loistaneiden" profiilikuvia niin en itse ainakaan niillä taikka isommillakaan mitoilla kuule kuin vittuilua. :lol2:

enkä siis aliarvio ketään, mutta ihmettelen vain.

rahkanaama sanoi:
Tuossa on varmaan perää. Kun kattoo muutamien tässäkin ketjussa "loistaneiden" profiilikuvia niin en itse ainakaan niillä taikka isommillakaan mitoilla kuule kuin vittuilua. :lol2:

enkä siis aliarvio ketään, mutta ihmettelen vain.
Joo, totuushan on se ettei tarvitse olla kovinkaan kummoisessa kunnossa kun ero tavalliseen sukankuluttajaan on jo huomattavissa. Naiset tuntuvat muutenkin olevan miehiä tarkempia huomaamaan asioita...

Viime lauantaina: Porrada on kyllä ruennu käyttään hormoneja tai käymään salilla!
Porrada: Tai molempia. Toimii parhaiten yhdessä. :evil: :D

Mutta onhan tuota reeniä takana jo yli neljä vuotta... Oikeestaan oon vaan ruennu syömään.

MikGo sanoi:
Onhan sitä jonkun verran saanut positiivista tunnustusta kuulla. Ainahan se lämmittää mukavasti. Tosin faijalta tuleva lähes joka päiväinen piilovittuilu alkaa aina toisinaan nyppimään. Esimerkki:
- "On sulla tullu kyllä aika hyvin lihaa luittes päälle. Taitaapa olla isommat lihakset jo kun mulla. Mut ei se silti tarkota, että olisit mua vahvempi. Ehkä salilla oot, mut ku aletaan tekemään oikeita hommia ni kyllä jätkä kalpenee. Ei noissa proteiinilihaksissa kato voimaa ole" :david:

Tai toinen malliesimerkki:
- "Jaahas, taas salille lähössä itteäs peilaamaan." :jahas:

Ihan hauskaa se kyllä välillä on aiheesta "tapella", mutta kun se toistuu lähes joka päivä... :rolleyes:

Se on vain isäsi tapa reagoida aikuistumiseesi ja miehistymiseesi. Luultavasti hän alitajuisesti mieltää sinut haastajanaan. Kannattaa sanoa asiasta ihan suoraan.

Oma faijani ei koskaan puhunut yhtään mitään.

LOL! Tätä voi varmaan kans sanoo huomautukseks, tällanen tarttu mukaan tänään penkkaripäivilt:

Liitteet

• diplomi.webp
    diplomi.webp
    43,2 KB · Katsottu: 1 657
Kumppanin kommentti muuttohommien tiimellyksessä: "On se hyvä, että sä olet tuollainen vahvempi mimmi, sut voi laittaa puistelemaan mattoja kun tietää, että sä jaksat tehdä sen kunnolla!" :hyper: :jahas:

... tuli muuten puhtaita mattoja ;)

Paras kommentti tähän mennessä on tullut baarissa naisen kommentoitua kaverilleen: "kato ku iso perse". Silloin tiesin, että alkaa julle mennä vihdoin perille :D.

Back
Ylös Bottom