Parhaat huomautukset

kaikenlaisia kommentteja on tullu, mutta parhaiten muistuu mieleen yhen juopon kommentti tampereen keskustassa. Se juoppo kävelee vastaan ja on kävellä päin, sitten se katsoo ylös niin, että niska meinaa katketa ja letkauttaa: "vaikka oot noin iso, niin en mä pelkää"

Ex-muijan kaveri tuli eilen juttelemaan baarissa ja sanoi:

"On noi sun rintalihakset kyllä niin jumalaiset. Nyt ymmärrän miksi mun siskokin halusi sillon aiemmin roikkua niissä koko ajan."

(ton sisko on kihloissa tms. ja mun sillonen muija oli vieressä tarinoimassa muiden kavereiden kanssa tilanteen sattuessa)

Olin menossa vessaa kun vastaan tuli tuttu kaveri ja joku toinen sälli. Kuljin niiden ohi ja morjestin kaveria samalla. Samantien kuuluu takaa kun kaveri ripittää toista sälliä tyyliin: "Älä sitten rupea tolle kaverille kähyymään."

Pakko oli naureskella itekseni kusemisen lomassa.

Hauska kuulla tosiaan kommentteja, mutta olisi kiva kuulla kyseisten henkilöiden reaktiot kun todelliset bodarit saapuisivat baariin. Todelliset bodarit ei vissiin paljoa baareja nuohoa.

Tänään mummin luona tapahtunutta...
Mummi: Noi sun lihakset on taas vaan kasvanut *ottaa kädestä kiinni*
Minä: No niin no...
Ukko: Kyl kai ne tolla syömisellä!
Minä: Just! (olen just aloittelemassa pikku dieettiä)

Perjantaina oltiin pelaamassa bilistä kavereiden kanssa...
Olin tiskillä tilaamassa colaa, kun tulee aika reippaasti humaltunut ukko ja tökkää käteen "Sä oot tollainen....tota....öö....sul on niinku tota bodia.....niinku isot kädet....ööö....". Vastasin vaan että "joo". Sit se ukko sanoo sen perus setin, "et kyl minäkin nuorempana olin iso tjsp. olin töissä niinku ovella, sano nyt mikä se on..." Sanoin, että "portsari, niinku poke?". Äijä vastaa et joo. Sit olikin mun jo aika häippästä huvittuneena :)

6kk treeniä takana ja kyykky huimat 125kg*1 kyl silloin lämmitti kun taksikuskit kehu et "kyl sussa o voimanostajan ainesta"
en ollu nähny kaverii about parii vuotee "vittu sul on paksu reisi(+70cm)" :D

Muistui mieleen vähän tylympääkin kuittia mitä tuli saatua tossa viikonlopun aikana...

Ex-ämmän kaveri tuli juttelemaan ja tarinoi niitä näitä. Lopuksi sanoi mun blondiksi värjätyistä hiuksista:

"Tolle sun blondatulle pehkolle täytyy kyllä tehdä jotain. Se ei ole mistään kotoisin."

Mä kerroin, että värjäsin vaan ihan vituuttaan ja et kohta se on taas normaalin värinen.

Ei siinä mitään... loppuillasta menin sitten yhden muijan tykö yöksi ja aamulla kun avasin silmät, muijan naama näkyi edessäni ja tulee palautetta:

"Vittu toi sun letti on muuten ruma."

Tässä vaiheessa meikäläinen putosi niin täysin ettei mitään järkeä. :lol2:

Se tarjosi muutenkin aika suoraan palautetta kuten tein itsekin. Ihan mukavasti tuli kuitenkin nukuttua vielä viime yönäkin.

SniffDaddy sanoi:
Nyt niitä :kuvia: ja äkkiä. :jahas:

70cm reisi ei ole ylläri 15v'lle, joka saa 125kg ykkösellä.

Älä luule ton reiden olevan joku 4% ripped :lol2:

Miesystävältä, kun ensimmäisiä kertoja tutusti kroppaani: "Siis sun selkä on ihan pelkkiä lihaksia." (äänensävy ihaileva.)

"MITKÄ takareidet täältä löytyi?" (vielä ihailevampi äänensävy. No, joku asiantuntematon henkilö kerran sanoi reisilihaksiani massiivisiksi. My ass.)

Pyllystä esitetyt kommentit onkin sitten syytä sensuroida. Kaveri on pyllymiehiä, ja herkesi suorastaan runolliseksi. :D

Tuollainen tekee kyllä hyvää tytön itsetunnolle. :rolleyes:

reinhardt sanoi:
Miesystävältä, kun ensimmäisiä kertoja tutusti kroppaani: "Siis sun selkä on ihan pelkkiä lihaksia." (äänensävy ihaileva.)

"MITKÄ takareidet täältä löytyi?" (vielä ihailevampi äänensävy. No, joku asiantuntematon henkilö kerran sanoi reisilihaksiani massiivisiksi. My ass.)

Pyllystä esitetyt kommentit onkin sitten syytä sensuroida. Kaveri on pyllymiehiä, ja herkesi suorastaan runolliseksi. :D

Kuulostaa hyvältä.
:kuola:

reinhardt sanoi:

Tosi harvinaista varmaan että mies kehuu naisen kroppaa :D ja vielä ensimmäisillä kerroilla ;)

no yhen tutun isä alko sanoo bodaamisesta että bodareita on ne joilla äly ei muuhun riitä. No mä teitenkin sanoin takas.Miten joku voi olla niin tyhmä. Toinen sen mieli pide oli että 15 vuotiaana pitää kaikki lopettaa urheilu. Voiko urpompi olla. ja sen mielstä hyvät lajit oli pitkän matkan hiito ja juoksu, futis

Takaa...

allnighte.gif

Kaverin mökillä kun oltiin saunomassa niin yks kavereista heitti, "Ei hel**tti jätkä näyttää ihan arskalta, varsinki noi tommoset jutut tossa olkapäiden päällä" :lol2:

Kaveri oli kyllä melkosessa tuiskeessa jotta alkoholin piikkiin menee ;)

vanhemmat sano että, et kai sää mitää pillereitä syö

yks pama kaveri huuta heti jos käsivarret näkyy että KEHO (vittuilevasti virnuillen)

sit pari kaverii ei hirveemmin kommentoinu, mutta kun pidin hiukan lepoo ja hiukan "löysistyin" niin heti tuli kommenttia, hiuka oot kutistunut (olin laihtunut täydet 2.5kg, kai sen joku sitten huomaa)

Kyllähän aina kaikki jotain pientä kommenttia heittää, mutta kyllä paras on varmaan yhden kaverin kommentti kun se näki mun juomassa palautusjuomaa. -"Mä en oikeen ymmärrä miks sä käytät noita hormoneja, toihan on ihan pelleä eikä sillä nyt ole edes mitään vaikutusta" No joo.

En ole ollut mikään pieni koskaan, ja nyt alkaa dieettaaminen ja punttaaminen tuottaa näkyviä tuloksia eli kun maha pienenee niin hartiat levenee :) No olin tossa lähikaupassa jossa on sellaset kapeat käytävät ja oli just tullu monta rullakkoa kamaa jota tytöt oli laittamassa hyllyyn.

Siinä sitten porukkaa hyppi niiden laatikoiden yli ja tuli pieni tukos, tulin siihen kohdalle ja toinen niistä naisista tuumas että onneks meillä on täällä riuskoja nuoriamiehiä nostamaan nämä rullakot pois tieltä. :D

aaahhh... eka kommentti jota ei esittäny kukaan tuttu tai kaveri!! :D :D

Eipä pahemmin ole mitään kommentteja vielä tullut, paitsi tietysti koulussa. Pari kaveria on sanonut jotain tähän tyyliin: "Jätkähän kasvaa kokoajan vaan lisää" ja "Teetkö sä muuta ku nostelet puntteja?" :D

ai juu, ja tulihan mutsilta kommentti joululomalla. Piti laittaa tauluja seinään ja se sitten neuvo sitten että miten purasimella eka hakataan monttu ja sit perään ruuvi, sanoin että ei, siitähän tulee väljä siitä reiästä, että pitää ruuvata suoraan sinne levyyn, pikku alku naulalla. "No ei miun käsivoimat sellaseen riitä" - no annas tänne se ruuvvi... *skriit skriit* Se ilme... :eek:

Siihenhän nyt tarvitaankin hillllitön haba että saa ruuvin seinään :rolleyes:

Back
Ylös Bottom