Parhaat huomautukset

rocky6 sanoi:
Proteos: Missäs Turun baareissa oikein hengaat kun niin rohkeita naisia että uskaltavat oikein ääneen kehua? :) Itse aika juuri muuttanut kaupunkiin, ja vaikuttavat kovin hissukoilta täällä :I
Nykyisin kantabaari on The Club, mutta on tullut lanattua melkein kaikki baarit mitä Turusta löytyy. Vatsalihas-kommentti tuli Fortten tanssilattian vierestä ja sitten muita tullu paljon ex-muijakaverin/ niiden kavereiden kautta satunnaisissa paikoissa. Fortessa on mun mielestä kyllä vähän huorahtavaa porukkaa, tai sitten mä vedän vaan niitä puoleeni. :( Eikä se nyt ihan jokapäiväistä herkkua ole tosiaankaan...

isältä: "kato nyt saatana noita sun lihaksias! Susta on tullu hirvee lihaskimppu. Mun nuoruudessa..." :lol2:
Ja pointti oli lopulta se, että ei proteiinijauhoilla hankitut lihakset toimi. :lol2:
Puolituttu salilla eilen: "En oo hetkeen täällä käynyt ja tiistaina kattelin, että on sulla käsivarret pullistunu aika pirusti" :)

Onhan sitä jonkun verran saanut positiivista tunnustusta kuulla. Ainahan se lämmittää mukavasti. Tosin faijalta tuleva lähes joka päiväinen piilovittuilu alkaa aina toisinaan nyppimään. Esimerkki:
- "On sulla tullu kyllä aika hyvin lihaa luittes päälle. Taitaapa olla isommat lihakset jo kun mulla. Mut ei se silti tarkota, että olisit mua vahvempi. Ehkä salilla oot, mut ku aletaan tekemään oikeita hommia ni kyllä jätkä kalpenee. Ei noissa proteiinilihaksissa kato voimaa ole" :david:

Tai toinen malliesimerkki:
- "Jaahas, taas salille lähössä itteäs peilaamaan." :jahas:

Ihan hauskaa se kyllä välillä on aiheesta "tapella", mutta kun se toistuu lähes joka päivä... :rolleyes:

Proteos: Joo hieman offtopicia tämä =) Huomannut vaan että esim verrattuna helsinkiin niin tulee kovin vähän kukaan mitään sanomaan. Tai ehkä olen itse rumistunut.

Monet sanoneet että " oot kyl laihtunu kovasti " tai " oot alkanu painoja nostelee " mutta paras oli ku menin yhen kaverin tykö pitkästä aikaa ja siel yks mies joka ei oo nähny mua vuoteen niin ei tunnistanu mua :hyper: vaikka onkin nähnyt ennen paljon mua mutta nyt vaan " kukas tämä poika on " sitte ku sanoin nimen niin tunsi mut :D. Oli kyl hänkin kuullu jostai että oon alkanu nostelee.Hyviä kommentteja on tullu onneks vain ja ne otetaan aina vastaan. :kippis1: ite ei huomaa muutosta älyttömän hyvin mutta muut kyl huomaa heti

Eniwei, ite aiheeseen. Tossa viime viikonloppuna oltiin koko perheen kanssa matkalla Viroon. Mentiin sinne satamaan sellasella ehkä 10 paikkasella minibussilla. KOKO AJAN sai kuunnella mutsilta vinetystä kuinka "pakko on kasvattaa iteensä tollaseks möröks että vie vähintään 2 penkkiä!" :lol2:
Sit oon pari kertaa saanu kuulla sen klassikon, ku muutama jätkä kysyy haluanko mä ottaa 3 vs 1 pystypainia niitä vastaan :D

[mod]Off-topickit karsittu pois. T: Sumu[/mod]

Totenkopf, jos ei threadi miellytä, älä lue sitä ja ulise.

Off-topic-paskanjauhanta on nyt siivottu pois. Jatkossa pysytään aiheessa tai sitten lukitaan koko ketju. Your choice.

Parhaat huomautukset ovat tuleet kaverini suusta.

1. Hän luulee, että elää pelkillä "jauhoilla" ja sanoin hänelle, että menen syömään tonnikalaa tästä. Hän vastasi: Mitäs se hyödyttää? Huvittavinta tässä on se, että hän luulee että kaikki muu proteeini jota saadaan ruuasta on huonoa, eikä se kasvata lihaksia niin kuin pussiproteeini.

2. Hän kysyi minulta: "Monta kertaa treenaat penkin viikossa?" Vastasin, että kerran. Hän sanoi: "Mitäs järkeä tässä on? Itse teen penkin 8 kertaa viikossa".

Tyttöystä istui saunassa ja katteli kun tulin sisään, jonka jälkeen koitti mun jalkaa ja sanoi "sun jalat on möhkälöityny" ei se mitään lihomista tarkottanu :thumbs:

Erehdyin piiiiiitkästä aikaan baariin ja vieläpä vanhassa kotikaupungissa. Näin tupa"kaverin" armeijasta, edellisen kerran olen nähnyt sen 5 vuotta sitten. No, sieltähän se ampaisi rähjäämään kun en heti tunnistanut. Jotain se siinä vittuili umpitunnelissa, joten päätin kättelyn jälkeen siirtyä sivusuuntaan, niin vielä takaa kuulin "antaisin turpaan, mut vittu jätkä on hankkinu noi lihakset..." Ei voinu ku revetä kun ko. kaveri on mua 15cm pitempi ja painaa varmaan 30-40kg enemmän... uhkaus tuskin oli vitsi, kun silloin 5v sitten myös yritti antaa köynytystä... hullu jätkä :rolleyes:

Hihii, hetkeen ei ole kuulunut mitään mutta teneriffalla käyty lyhyt keskustelu kun äitee näki mun tekevän etunojapunnerruksia ilman paitaa jalat sohvapöydällä...

"Kai sä sitten pidät sillain järjen päässä, kun välillä teeveestä näkee sellasia kauheen näkösiä ötököitä jotka pullistelee lavoilla ja näyttää ihan kauheilta..."

"...juu, rauha vaan, sellainen kroppa ei todellakaan ole tavoitteena, kunhan vähän koitan kroppaa vaan kiinteyttää..."

"..ku sulla rupee jo oleen tollanen möykkyselkä..."

Näköjään jotain kehitystä rasvojen poltossa ja hartia/selkätreenissä tullut.. :hyper: :rock:

Tästä on aikaa ehkä pari päivää. Kerrotaan nyt eka, etten ole koskaan reenannut penkkiä, ihan vasta ottanut ohjelmaan.. Istuskelin rauhassa ja valmistauduin penkkiin, olin siinä lämmitellyn pelkällä tangolla eka.. Kolme jätkää tuli sitte saliiin siinä vaiheessa. Aikansa tuijoteltuaan yks kysäs ivallisesti "paljonks menee penkistä"? Tokasin vaa et 52.5 (jee, ennätys tehty pari viikkoo sitte!) Jätkät oli et :anssi:

Kertoivat kuin kovina salimiehinä eivät olleet koskaan tavanneet tyttöö, joka saa ylös edes 30 kg. En jaksanut alkaa väitteleen vaan aloin tehä omaa perussarjaani. Oli jäbillä ilmeet näkemisen arvoset kun tein 3 x 12 35 kg:llä. Jokohan uskoivat?

Lopetettuani jätkät oli ihan et, no, laitetaanko 60 kg? Varmasti menee!

Niin se mielipide "pikkutytöistäkin" muuttuu.. Jälkeen päin huomasin että ne nostaa vähemmän ku minä!!! Oli ne jäbät vähä :david:

Tuuba-A sanoi:
Tyttöystävän suusta: "Ei mua haittaa jos sä teet ittelles kunnon sixpäkin tai vähä isommat kädet, mutta älä ny jaksa enää noita jalkoja kauheesti reenata. Ne rupee kohta näyttämään vähä oudoilta. "

Kaveri: "Jätkä on tollane pieni sitkeä paskiaine jolla piilee jokkut älyttömät voimat. Sut on tarkootettu vaeltamaan johnain vuoristos tai jotain " :D

:kippis1: pienenäkin voi vissiin tehdä edes jonkinlaisen vaikutuksen...

ei tuo Hentun antama kommentti niinkään hauska ollut, vaan se että sä pystyisit kasvattamaan kunnon 6päkin ja isot kädet :D

Kuninkaan (?) kommentista en sano mitään :david:

Baaris yks jätkä sano hei body ukko otetaan erä merimiespainia :lol2:Ja apteekkiin kun olin menossa niin yks kaveri sano että älä osta mitään hormooneja :jahas:

Porkkanaraastin sanoi:
ei tuo Hentun antama kommentti niinkään hauska ollut, vaan se että sä pystyisit kasvattamaan kunnon 6päkin ja isot kädet :D

Kuninkaan (?) kommentista en sano mitään :david:

Ja tässä on sitä toisenlaista palautetta mitä mä saan... Porkkanaraastin antoi minusta nyt sitten vähän väärän kuvan. Kyllä minäkin salilla saan jotain aikaiseksi, vaikka en laskekaan 3 kcal tarkkuudella jokaista puurolautasellista tai ulise siitä että perhe ei tarpeeksi tue harrastuksessa...
Mitä sitten vaikka en kehitykään yhtä paljon kuin tämä legendaarinen hifistely-raastin? Onnea hänelle vaan kun on tuloksia ilmeisesti saanut, mutta ei tarvitse automaattisesti mennä v***uilun puolelle ja ajatella että on muita parempi. Ikävää että tuollaista saa kuulla kaverilta... Noh... tuo tavallaan motivoikin... vaikka ei kivaa kommenttia olekaan. Porkkanaraastin: :piis:

oltiin tos tapaninpäivänä baarissa :kippis1: ja siellä sattu olemaan timo vilponen... se sano vaan että " oot sä vähä isompi ku nää, monet muut jotka on tullu jutteleen " tää ei oo :anssi: ihan oikeesti

Tuuba-A sanoi:
Ja tässä on sitä toisenlaista palautetta mitä mä saan... Porkkanaraastin antoi minusta nyt sitten vähän väärän kuvan. Kyllä minäkin salilla saan jotain aikaiseksi, vaikka en laskekaan 3 kcal tarkkuudella jokaista puurolautasellista tai ulise siitä että perhe ei tarpeeksi tue harrastuksessa...
Mitä sitten vaikka en kehitykään yhtä paljon kuin tämä legendaarinen hifistely-raastin? Onnea hänelle vaan kun on tuloksia ilmeisesti saanut, mutta ei tarvitse automaattisesti mennä v***uilun puolelle ja ajatella että on muita parempi. Ikävää että tuollaista saa kuulla kaverilta... Noh... tuo tavallaan motivoikin... vaikka ei kivaa kommenttia olekaan. Porkkanaraastin: :piis:

Noh, Tuuba-A, älä ny leikistä suutu :D ei tässä itsekään vielä lavalle olla menossa. :lol2: Enkä minä ole ulissut siitä että perhe ei tue punttailussa, ei tue nytkään, mutta se ainainen vittuilu loppui. :david:

Back
Ylös Bottom