Parhaat huomautukset

Tuuba-A sanoi:
Tyttöystävän suusta: "Ei mua haittaa jos sä teet ittelles kunnon sixpäkin tai vähä isommat kädet, mutta älä ny jaksa enää noita jalkoja kauheesti reenata. Ne rupee kohta näyttämään vähä oudoilta. "

Kaveri: "Jätkä on tollane pieni sitkeä paskiaine jolla piilee jokkut älyttömät voimat. Sut on tarkootettu vaeltamaan johnain vuoristos tai jotain " :D

:kippis1: pienenäkin voi vissiin tehdä edes jonkinlaisen vaikutuksen...

Samoin sano minunki entinen avokki. Jalat kuulema oli liian isot jo.. Kaikkee muuta sai treenata kuulema paitsi just jalkoja..

Kai tätä pitää vielä jatkaa... Vaikka olen kaikkea muuta kuin komea tyyppi, niin neitokaiset lähestyy ravintolassa yllättävän usein, joten annetaan niiden olla. Mutta tänään olin illan kähmässä leikkimässä bittinikkaria koneella ja selailin mm. VIP-osion kuvasatoa. Kuinka ollakkaan 2wee pikkuneiti könysi syliin ihmettelemään monitorista pulppuavaa mediaa ja tokaisi nähdessään miehistä paljasta yläkroppaa: ISI!! TUOLLA! KROPPA, HYVÄ KROPPA!

Tuli vähän semmonen fiilis että...

Lasten suusta kuuleman kuulee totuuden, hope so!

Hillittyäni oman nauruni, totesin, että lajiin on perehdyttävä jo nuorena.

Bodypena sanoi:
Tästä keskustelusta jää mieleen ainoastaan kaikkien oma itsekehunsa, mutta mikäs siinä :david: :david:
Sitähän tämä, mutta älä itke. Kyllä sullekin joku vielä sanoo joskus jotain mukavaa. :haart:

Mä muistan itse sanoneeni veljelle että "hyi, sä oot ihan liskon näköinen!" Tämä siis ennen kuin itse aloin punttaamaan, heh..

Heh, itsellä kävi töissä aika odottamattomasti. Tein siinä koneella jotain koordausta ja just olin esittämässä kaverille tuotostani sillä mielellä että jos se löytäis jotain toista näkökulmaa asiaan. Käytiin siinä sitten tuotostani rivi riviltä läpi ja sit yhtäkkiä se tokasee siinä vaan että "Hirveä pala, jumankauta JaLat". Meinasin pudota kippurassa lattialle ja koitin siinä vaatimattomasti jatkaa siitä mihin jäätiin. Mutta kyllä sisällä nauratti. (9kk treeniä takana ja hauiskääntöjä kuitenkin aika perus 15-20kg sarjapainoilla)

Niina sanoi:
Mä muistan itse sanoneeni veljelle että "hyi, sä oot ihan liskon näköinen!" Tämä siis ennen kuin itse aloin punttaamaan, heh..
:lol2:

Baarissa tuli taas hehkutusta oikein kunnolla. Törmäsin treenikaveriin ja tarinoitiin siinä kun paikalle pelmahtaa sm-sarjan pelureita. Kaveri tunsi ne hyvin ja tarinoitiin siinä jonkun aikaa. Sitten kaveri nappaa mun käsivarresta kiinni ja alkaa hehkuttamaan yhdelle pelurille:

"...mut vittu kato tän jätkän ojentajaa, ei saatana että on kova!" :lol2:

Hiukan tuli nöyrä olo... ei sinänsä että ne sm-sarjan pelurit välttämättä mua kovemmassa kunnossa ole, mutta pointti lienee selvä.

Turkissa

Pari vuotta sitten kävin Turkissa lomailemassa. Siellä aiheutti hiukan hilpeyttyä, kun kävelin apteekin ohi niin apteekkari viittoili ovelta ja soitti näyteikkunassa olevia testo-pakkauksia. Kun sitten kohteliaasti kieltäydyin kutsusta niin se vaan näytti hauista perään. Ja parissa basaarissa ne mutut alko vertaileen haboja mun kaa ja ois halunnu vääntää kättä yms.. Ihan hasukaa porukkaa... :thumbs: Ja haukuutta lisäsi se, että tunnetusti keskiverto mutulla on haba siinä 30cm molemmin puolin... :rock:

Itävallassa

Olin frendin kanssa Itävallassa ja liikuttiin parin muijan kanssa, jotka näyttivät meille kaikki mahdolliset kuppilat. Siirtymisten välillä tuli vähän kuuma ja kumpikin meistä otti takin pois päältä. Vähemmän englantia osaava nainen rupesi mouhottamaan paikallisella kielellä. Melkein pelästyttiin frendin kanssa. Kysyin sen englantia osaavalta naisystävältä, että mikä hätänä? Nainen vastasi että " ei täällä Itävallassa noin lihaksikkaita äijiä ole, teillä on kauheat lihakset. Itävältalaiset äijät on luikkuja teihin verrattuna" :hyper:

Aloitin juuri vuosien tauon jälkeen taas salilla käynnin ja kerroin asiasta ex-poikaystävälleni (nykyiselle ystävälleni). Hän totesi "Älä sitten treenaa liian isoilla painoilla, sulla on nyt jo selkä kuin miehellä" :curs: . Onneksi mä itse pidän selästäni ja hartioistani, jotka ovat aiempien harrastusteni jäljiltä ihan hyvässä kuosissa :D .

Ponipeikko sanoi:
Aloitin juuri vuosien tauon jälkeen taas salilla käynnin ja kerroin asiasta ex-poikaystävälleni (nykyiselle ystävälleni). Hän totesi "Älä sitten treenaa liian isoilla painoilla, sulla on nyt jo selkä kuin miehellä" :curs: . Onneksi mä itse pidän selästäni ja hartioistani, jotka ovat aiempien harrastusteni jäljiltä ihan hyvässä kuosissa :D .

:kuvia: :hyper:

Muutama vuosi sitten sukujuhlissa setä sanoo pojanpojalleen, 'katso, kuinka humanteri näyttää ihan Mika Halvarilta'...ööö, kiitos :jahas:
Muutama viikko sitten eräs individualisti työkaveri sanoi saunaillassa, että humanteri muistuttaa päivä päivältä enemmän joulukinkkua. ööö, kiitos :jahas:

wackot sanoi:
Pari vuotta sitten kävin Turkissa lomailemassa. Siellä aiheutti hiukan hilpeyttyä, kun kävelin apteekin ohi niin apteekkari viittoili ovelta ja soitti näyteikkunassa olevia testo-pakkauksia. Kun sitten kohteliaasti kieltäydyin kutsusta niin se vaan näytti hauista perään.
Oli apteekkarissa ainakin myyntitykin vikaa :D

2.5 kuukautta tämmönen kynis käyny salilla ja äiti sano: hyi kun lihakset muljahtelee tuolla tavalla.. Minä: hyi? Äiti: tai siis..kun mulla on tätä läskiä niin ei itellä näy..

Kyllähän se kerran sano, että on tainnu hartiat sulla leventyä :thumbs:

Proteos sanoi:
Eilen olin baarissa ja poustailin kaverin kanssa tanssilattian nurkilla juoden kaljaa. Maisemasta pullahti pari vosua joista toinen oli ihan ok, mutta en ole nyt viime aikoina lämmennyt oikein uusille tarjokkaille kun on vanha vielä hyvässä muistissa.

Muijat heitti mulle perusläpät: "Miten on ilta menny..." jne. Joihin vastasin jotain perusjuttua.

Seuraava kommentti toisen suusta: "Näytä vatsalihakset."

Mä katoin hetken wtf? ja sanoin sitten että äiti on käskeny olla näyttämättä vatsalihaksia tuntemattomille naisille. Muijat jatkaa jänkkäämistä ja toinen kopeloi yhtäkkiä mun vatsaa: "On tää muuten tosi kova".

Sitten alkoi proppu menemään jo multa ja kysyin: "No, mitä munahaukat muuta?".

Sen jälkeen muijien ilme oli aika priceless... "Michael Jordan takes the fade-away shot... and that´s the game."

Jaa että pinnallisia muijia vai... no shit.

Joo, näihin samankaltaisiin tapauksiin oon itsekin aina silloin tällöin baarissa törmännyt. "Kato, sillä näkyy verisuonet käsistä", "Jännitä hauista" ja "Näytä vatsalihakset"... Muijat hiljenee aika äkkiä yleensä kun vastaus on "Näytä tissit" tai "Pyllistä, jooko?".

Eilen oltiin kavereitten kanssa muutamalla.

Minä: OOn koht niin kännissä että saatte kantaa, mut autoon.
Kaveri: Siin kyl tarvitaan jotkut pumppukärryt että sut saadaan roudattua täält ulos. :)

Tällä viikolla näitä huomautuksia on tullut enemmänkin. Olin Teerenpelissä oluella kavereiden kanssa kun puheeksi tulivat joululahjat. Eräs nainen kertoi etsineensä lapsille hämähäkkimiespukua jossa on topatut "lihakset", pitäisi kuulemma olla suosittukin lahja tänä vuonna. Eräs miespuolinen sitten kuittasi, "Tuollainenko joka Villellä on päällänsä?" :jahas: Omahyväisyyteni kamppailee realismin kanssa, oliko kyseessä kehu vaiko vain puhdas vittuilu...
Naapurin isäntä tuli tuomaan joulutervehdystä eilen illalla vanhempieni mökille. Emme olleet hetkeen aikaan tavanneet, ja noustuani seisomaan mies totesi, "Villekin on tainnut rotevoitua." Ikäväkseni hän jatkoi vielä, "ja taitaa olla jo mahaakin" :jahas:

Taitaa olla dieetin paikka keväällä, tänään kuitenkin bulkataan. :kippis1:

mut saa aina hymyilemään se ku mutsi sanoo että " ooks sä vetäny jotain hormooneja?", sinänsä vähä outo palaute, mut mua se huvittaa :D :) :D

Proteos: Missäs Turun baareissa oikein hengaat kun niin rohkeita naisia että uskaltavat oikein ääneen kehua? :) Itse aika juuri muuttanut kaupunkiin, ja vaikuttavat kovin hissukoilta täällä :I

Back
Ylös Bottom