Parhaat huomautukset

:worship: Kaveri tuli pitkästä aikaa työpaikalla käymään. Pohjat jo tietenkin nauttineena. Katselin ihmisten menoa, jakkaralla istuen. Siinä sitä tuli sitten kättäpäivää sanottua ja lyhythihaisen kauluspaiden hiha nousi ns. laittoman korkealle. Oli viellä sellainen puoli pumppi päällä ja kaveri tokaisi. On ne nuo savossa kasvavat perunat, aika vahvoja. Sanoin vaan, että lörtsy se miehen tiellä pitää.
Eräs nainen halusi usein kainalooni, kun se on niin täyteläinen " ei luut paina " .

savonsonni sanoi:
:worship: Kaveri tuli pitkästä aikaa työpaikalla käymään. Pohjat jo tietenkin nauttineena. Katselin ihmisten menoa, jakkaralla istuen. Siinä sitä tuli sitten kättäpäivää sanottua ja lyhythihaisen kauluspaiden hiha nousi ns. laittoman korkealle. Oli viellä sellainen puoli pumppi päällä ja kaveri tokaisi. On ne nuo savossa kasvavat perunat, aika vahvoja. Sanoin vaan, että lörtsy se miehen tiellä pitää.
Eräs nainen halusi usein kainalooni, kun se on niin täyteläinen " ei luut paina " .

Pääsiäisenä kävin Hesassa, ja tilasin naistarjoilijalta terassilla light-sidukan. Sanoin maksaessani että "tosimiehet ei siideriä kittaa, mutta mä en okkaan tosimies...
Se hymähti, ja sanoi että "hyvä valinta, laitti vielä niin pysyt linjoissa... ...tai ei sulla varmaan siitä ongelmia ole, oot aika fitissä kunnossa..." Ja vieressä oleva nuorempi tarjoilija kans kattoi meitä ja hymyili...
Tiedä sitten oliko päällä veto imelimmästä kohteliaisuudesta, mutta kyllä se 20 kilon dieetin jälkeen hyvän olon toi...

Sen verran tosta vastailuista kehuihin ym, olen huomannut että vähänttely otetaan just asenteella "joojoo,esität vaan"...
Kun joku kehuu että on hoikistunut tai hartia "kasvanut" vastaan yleensä että "kiitti, kyllähän sitä on tässä yritettykin"... Antaa sellasen neutraalin kuvan. Itse asiaa ei kannata tuoda ikinä esille, sitten kyllä pidetään ylpeenä jne...

Kerran seisoin Vaasassa Palosaaren torilla, kun joku vieras ukko tulee sanomaan: "Ootko ny aivan varma, että mahdut noihin hartioihin?" ja siihen pientä hekottelua päälle. Teininä kävin krimiksessä :evil: ja valvoja sano, että näytän bodarilta...rupes heti kyselemään käytänkö horrrrmmooneja. Inttilääkärin sanelusta poimittua:"...väittää, ettei ole käyttänyt anabolisia.." Enkä muuten ollut, enkä ole vieläkään. :) Kallonkutistaja kysyi kerran, että: "onko sua kiusattu koskaan koulussa, vai ootko ollu aina ton kokonen" :jahas: ...ja joku aika sitten kävelin lärveissä kaupungilla ja pyysin joltain tyypiltä tulta..vastaus oli: "kyllähän noin pelottavan näköselle jätkälle pitää tulta antaa.." :david: ...sitten ei aivan niin mieltä lämmittävä kommentti mummolta.." no, et sä ainakaan laihtunu oo viime näkemästä.." :lol2:

Olin ätini ja kaverini kanssa hississä ja tunnetusti stadin kerrostaloissa saattaa olla tosi pienet hissit. No eipä ahtaus äitiäni paljon päässyt haittaamaan kun tokaisi minulle: Hienoa kun oot lahtunu toi punttisali tekee hyvvää sun ryhdille! Olin käynyt 6kk salilla bodaamassa, eli olin koko ajan yrittänyt saada LISÄÄ!!!! :wall:

Kävipäs tossa viikonloppuna että näin baarissa vanhan joukkuetoverin noh kaveri tuiseessa siihen et "ooppa sää kasvanu viime näkemäst ku ennen olit niin pieni et hyvä kun näki ja nyt oot noin iso" vastasin että "kiitos tullu käytyä salilla" kaveri siihen "niin siis pituuttahan mä tarkotin". :wall: :wall: :wall:

Kaverin tokasu..mä oon niin kade tosta sun paidasta..mistä noita saa ku noi habat tulee nuin hyvin näkyviin.. En tiedä oliko pelkän paidan vai reenin ansiota..

loops sanoi:
Kaverin tokasu..mä oon niin kade tosta sun paidasta..mistä noita saa ku noi habat tulee nuin hyvin näkyviin.. En tiedä oliko pelkän paidan vai reenin ansiota..
LOL :lol2: Kaverilla taitaa painaa perussuomalainen kateus... aika huonosti yritti suolata sun hyvää kuntoa

Jostain syystä itsellenikin on vaihteeksi alkanut satamaan "kehuja" hyvästä kunnosta vaikka itse olen mielestäni todella kaukana tavoitteistani. Koris-reeneissä pari päivää sitten:
"ole sää ihon puolella niin me voidaan ihailla sun lihaksia." (tämän jälkeen tuli pientä rähinää... prkl homot! :))
Vanhat koulukaverit kun istuttiin autossa kolme takapenkillä:
"Pysähdytään huoltoasemalla nyt saman tien ku emmä saa henkee. Ton Proten hartiat vie kaiken tilan."
Kavereiden kanssa saunaillassa, oltiin parvekkeella ottamassa kaljaa ja vilvottelemassa:
"Ohhoh mitkä hauikset" blaa blaa... joka toinen ämmä tississä kiinni ja vilauttelee mun pyyhettä että näkis reidet/perseen. :wall:

Kaks tuttua pikkutyttöä tuli juttelemaan. Toinen (pulleampi) murjaisi jonkin huonon vitsin ja yritti kai saada minut nauramaa, kun tökkäisi sormalle vatsaani. Samassa tyttö huudahti toiselle: "Oho, Penteleellä on kiinteä maha!" ja laittoi päälle röhönaurut. Sitten ne lähti kikattaen pois...

Ulkomailla kun olin pääsiäisenä niin yks paikallinen kaveri tökkäs sormella rintaan ja kysyi: bench press how much? Ja sitten suomessa juttelin baarissa vanhan joukkue kaverin kanssa, tuli puhetta salilla käynnistä,niin sanoi siinä sitten että: sulla on nykyään ihan törkee haba! Kyllähän nää aina motivoi kivasti kun tajuaa, että kehitystä on tullut.

Noin 30 kg laihdutuksen jälkeen jossain juhlissa täti pamautti mua vatsaan ja ihmetteli, että onpa kova.

Vappuna kävelin rautatietunnelissa ruuhkassa ja jouduin kääntämään hieman hartioita, että mahduin kulkemaan kahden vastaan tulevan naisen välistä. Toinen nainen levitti omat hartiansa ja tokaisi että eikö toi leveys jo riitä.

Olin ostamassa pukua ja takkia koittaessa takin yläselkä/niskä nousi kurtulle. Naismyyjä hipaloitsi vähän aikaa selkää yrittäen tasoittaa ryppyä ja lopulta tokaisi, että kun on tälläinen selkä, on pakko koittaa väljempää mitoitusta.

Aina tällaiset piristää mieltä. :kippis1:

Välistä rupeaa oikein syvältä kyrsimäänjyrsimään, kun jokainen puolituttukin tulee lätkimään ja mätkimään tervehdyksiä avokämmenellä selkään. Siihen päälle sitten vielä semmoista niin leikkimielistä, niin leikkimielistä karhunpainia, että. Naureskellen ja hymyillenhän nuo pitää ottaa vastaan. Kyllä meikäläinen tykkää. Äsh. Sanoisivat reilusti, jos haluavat hiplata. Joku aurinkoinen päivä vielä pimahtaa ja vuosien patoumat lämähtää kerralla jotakuta keskuspaneeliin.

Niin. Tytöiltä moinen toiminta olisikin mukavaa ja suotavaa. :)

Vaimo kehoitti tänään minua käyttämään vaaleansävyisiä t-paitoja,
korostaa kuulemma salilla treenattua kroppaani. :D

Joo, no mulle tuli tämmönen tossa keskiviikkona. Oikeestaan tää on kysymys samalla..
Sekku (joka pelaa kans korisjoukkueessani) sanoi kun kävelin häntä kohti ihan sortsit ja t-paita päällä:
"No joo, jätkä on alkanu käveleenki ku.."
sitten lopetti lauseen kesken, sanoin: "aij käveleen ku mikä?"
"no niinku joku bodari"

Menin vähä hiljaseksi.. jotenki otin ton loukkauksena, niinku kävelisin ku joku kehitysvammanen tai jotain. Ei se sitte osannu selittää ku kyselin.. Sanoin vaa että no ryhti on voinu parantua tai jotain? kun en muuta keksinyt..
Sanokaapa nyt miten vitussa ne bodarit kävelee? sillee niinku paskat housussa? :D
otin ton kyllä aika negatiivisena.. aijemmin sama serkku on kehunut kovasti "kasvuani" (3kg) 5kk:n aikana :rolleyes:

Pforce sanoi:
Sanokaapa nyt miten vitussa ne bodarit kävelee? sillee niinku paskat housussa? :D
otin ton kyllä aika negatiivisena.. aijemmin sama serkku on kehunut kovasti "kasvuani" (3kg) 5kk:n aikana :rolleyes:
Oiskohan serkku koittanu vihjata, että sinulla on PLS (permanent lat-spread syndrome) ja olet alkanut kävellä ns. banaanit/ananakset kainalossa? Se ei oo kaunista kateltavaa ;)

plag sanoi:
Oiskohan serkku koittanu vihjata, että sinulla on PLS (permanent lat-spread syndrome) ja olet alkanut kävellä ns. banaanit/ananakset kainalossa? Se ei oo kaunista kateltavaa ;)
Jep... todennäköisesti toi. Tai sitten voi kyseessä olla jääkiekkoilija-syndrooma, jolloin kävellessä jalat ovat noin metrin päässä toisistaan sivuttaissuunnassa.

Jaa no.. Ei mitää ihmeellist, äiskä aina jotain "Sulla on toi yläkroppa kasvanu" tai "Sulla on hartiat levinny" ja kaverit joita ei ollu nähny hetkee totes "Jätkä bodannu itellee tollaset sairaat lihakset... varmaan käyt 5 kertaa viikos salil :D" :P

lumbago sanoi:
Jaa no.. Ei mitää ihmeellist, äiskä aina jotain "Sulla on toi yläkroppa kasvanu" tai "Sulla on hartiat levinny" ja kaverit joita ei ollu nähny hetkee totes "Jätkä bodannu itellee tollaset sairaat lihakset... varmaan käyt 5 kertaa viikos salil :D" :P

Ihan pakko tarttua tähän. Eli jos jonkun ei treenaavan kanssa juttelee salilla käynnistä niin niiden mielestä kehitys tuntuu olevan sitä parempaa, mitä useemmin käy salilla. Yksikin tyyppi joka satunnaisesti mun kanssa treenaa, sano mulle:"Jos kesällä ruveta käymään salilla 5 tai 6 kertaa viikossa salilla niin saan sut varmaan kiinni." :wall: Niin siis minähän kun käyn vaivaiset 4 krt. viikossa.

plag sanoi:

Ei ei ja ei.. tiedän varsin hyvin miltä tämä näyttää ja en todellakaan ole näitä jäbiä! Se on naurettavaa.. ja tota jääkiekkoilijakävelyäkään en harrasta.
Noh tuli kyllä ihan oikeita oletuksia mun kysymykseen ku kerta noin tyhmii kysele ;) mutta ei se kumpaakaan noista ole..
ehkä serkku koitti vittuilla :D emt evt evvk

Harvemmin saa noita kehuja kuulla. Ovat vissiin Suomalaiset vähän huonoja kohteliaisuuksien latelemisessa, tai sitten ei vaan ole aihetta :( Yksi tapaus kuitenkin piristi ja antoi lisää motivaatiota. Tuossa kun oli nuo kevään ensimmäiset todella lämpivät päivät ja oltiin menossa muijan kanssa kaupungille ja etsiskelin sopivaa t-paitaa päällepantavaksi, niin vetäisin edelliskesäisen paidan (suhteellisen venymätöntä kangasta) päälle. Muija tuli samaan huoneeseen ja sanoi, että "Tuollaista et helvetissä päälles pistä, jätkähän on kun lenkkimakkara nakin kuoressa" ja "ei se tuon näköinen viime kesänä ollut". Kieltämättä olin itsekin yllättynyt positiivisesti. :D Pitkäksi aikaa jää hyvä fiilis tuollaisesta.

Back
Ylös Bottom