Parhaat huomautukset

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
"mitä sää vajukki tuijotat siinä?"

...aika ikävästi sanottu, vaikkei lihaksiini liitykkään... toisaalta Downin kaverit on aika lihaksikkaita...Hmmm...

"Nallekarhu"

On sulla iso selkä totesi oma kullannuppuni kun levitti ihorasvaa selkääni suihkun jälkeen. Hiveli itsetuntoa. Pienen pieni yksityiskohta on se että sanoja oli kuusivuotias tyttäreni.

Ei ole nyt varsinainen huomautus, mut sopii mielestäni tänne.

Tapasin yhden lapsuuden kaverin monen vuoden jälkeen, ja hän oli lihonnut hyvin paljon, about 30kg-40kg. Tilanne oli hieman hämmentävä koska ainakin hänen fb-päivityksien mukaan hän käy puntilla 6 kertaa viikossa, kirjaa siis aina statuspäivitykseen lihasryhmät, painot, toteutuneet toistot, lepoajat ja kaikki + mahdolliset aerobiset. Ja listat ovat hyvin vakuuttavia. Tätä oli jatkunut noin vuoden, joten oikeasti odotin että palaa on tullut.
Mutta ei, iso maha, laihat kädet, sama mies mutta parran oli näköjään kasvattanut. Todennäköisesti päivitykset olivat hatusta heitettyjä ja treenaaminen roukapöydästä sohvalle siirtymistä.
Ja hän oli vielä omin sanoin hyvin tyytyväinen omaan kuntoonsa.. :face:
Sanoin suoraan ettei todellakaan uskois et oot käyny ikinä salilla, päivityksiä ei ole tullut sen jälkeen.

Sama tyyppi on aikanaan "harrastanut" useita harvinaisempia lajeja ja "voittanut useita kisoja". Muttei niitä tuloksia kuulemma laiteta minnekkään esille..

En sen tarkemmin tapausta tunne, mutta kuulostas vähän siltä että voi olla ihan hyvä kaverinkin puolesta että palautetaan maanpinnalle.

Oli kyse kaverista tai ei. Jokainen pitää palauttaa maanpinnalle, jos jalat leijuu. Salilla on yksi todella lihava jätkä, joka on omasta mielestään todella lihaksikas ja hottis. Pukeutuu tiukkoihin paitoihin. Treenaa ihan päin persettä. Mikään liike ei kohdistu siihen mihin pitäisi.. Jokaisen oikein ja kovaa treenaavan pitäisi tavata kyseinen sälli :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Oli kyse kaverista tai ei. Jokainen pitää palauttaa maanpinnalle, jos jalat leijuu. Salilla on yksi todella lihava jätkä, joka on omasta mielestään todella lihaksikas ja hottis. Pukeutuu tiukkoihin paitoihin. Treenaa ihan päin persettä. Mikään liike ei kohdistu siihen mihin pitäisi.. Jokaisen oikein ja kovaa treenaavan pitäisi tavata kyseinen sälli :D

Mut mää oon tavannut sut jo ;)

Mut mää oon tavannut sut jo ;)

Totta jokainen sana. Jopa tavannut kahdesti :D .. Kommenttisi ei liittynyt mitenkään kyseiseen hottikseen, mutta kiitos silti , kun jaoit asian kaikkien kanssa.

"Lopeta jo se kyykkääminen, ei niillä jaloilla naisia saada" (Y)

Intissä (noin 10 vuotta sitten) minulle kerrottiin aika samanlaisia toteamuksia. Muistaakseni sanatarkka huomautus oli: "Vittuunkos sä niitä jalkoja tarviit, karkuun juoksemiseen vai?" ...

Lähiaikoina on tullu muutama hauska kommentti:

Vaihettiin kuulumisia naispuoleisen kollegan kanssa ja siinä välissä se oli vilkuillu mua päästä varpaisiin sit veti keuhkot täyteen ilmaa, levitti käsiä ja sano, et sä oot levinny.. Täsmentävä kysymys osotti, et se meinas hartioita ja tarkotti sen hyvällä.

Toinen hyvä tuli mun ystävältä. Olin menossa tän ystävän ja sen tuttujen kanssa viettämään iltaa. Nää tutut oli sitte kyselly kuka mä oon ja minkä näkönen. Mun ystävä oli sanonu et se on sellanen lihaksikas ja nää tutut oli kysyny, ai joku kaappiko.. Ja mun ystävä oli tuumannu et ei, lähinnä lipasto (oon meinaan aika lyhyt ) :D

Kolmas tuli miespuoleiselta työkaverilta ku puhuttiin jotain ulkonäöstä, kuinka vaatteet voi peittää sun kroppas, jne. Sit se tökkäs mua ja sano, et sä ootki vaan luuta ja lihaksia, söisit välillä

Jaksaa piristää :D:puntti:

"Vittu sä oot turvonnu", oli ihan mukavaa kuultavaa puolitutulta jonka nähny viimeks varmaan vuosi sitte salilla :D Kummasti nämä aina piristää, vaikka kai mun näin dietillä pitäiskin pienentyä...

''Isä ja poika selvästi ku molemmat noin saatanan isoja'' Faija siis käyny salilla n. 35vuotta ja kisaillukkin joskus, ite vasta alottelen mut kai tää koko on osittain jostain geeneistäkkin tullu :D

''Isä ja poika selvästi ku molemmat noin saatanan isoja'' Faija siis käyny salilla n. 35vuotta ja kisaillukkin joskus, ite vasta alottelen mut kai tää koko on osittain jostain geeneistäkkin tullu :D

Et kai ole hiljattain värjännyt hiuksiasi sinisiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom