Joku puhui mun suulla vai olinkohan se minä tietämättäni? :D Huippukommentti!
Todennäköisesti et ollut sinä :D. Oli kyllä tähän mennessä spontaanein ja mieleenpainuvin kommentti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku puhui mun suulla vai olinkohan se minä tietämättäni? :D Huippukommentti!
Itseä eilen lämmitti frendin komenntti.
En ole koskaan vetänyt mitään massakausia, mutta eilen sanoi kaverille että syksyllä alkaa kunnon fädikausi ja vuoden alussa otetaan sitten ylimääräiset pois, kaveri tokaisi siihen että "mitä järkeä, sähän olet jo nyt älyttömässä tikissä." Pisti miettimään josko olis ns. nopeus-sokeus iskenyt, ja olisin liian kriittinen omaan kroppaan, enkä näe itse kehitystä kunnolla.
Voiko omaan kroppaan olla liian kriittinen??
Mielestäni voi...itse en ainakaan halua treenata itseäni portsarin kokoseksi möhkäleeksi, ja jos missään vaiheessa ei ole omaan kroppaan tyytyväinen, voi kohtalona olla juuri tuo pihatonttumöhkäle-look, ja se että joutuu ostamaan näitä ihan pirun rumia bodarifarkkuja :D
Selvä kuin vesi: Kaveri on saatanan vahva. Nostelee tavaraa yhdellä kädellä. Ihmiset ihmettelee. Kaveri on 14-vuotias. Ja vitun vahva. Ja taas ihmiset ihmettelee. Koulussakin. Todisteita löytyy. Kaveri on ihan sekaisin.
Sain selvää kolmannella lukukerralla.
Voiko omaan kroppaan olla liian kriittinen??
Toivon, että kyseessä on trolli yms. jne.
Jäit kiinni oikeastaan,sillä kirjoitin viestissäni,että antaa röllimäisen stereotypian,mutta ööö...Tämä olikin kirjoitusasunsa osalta todellakin aika provo,mutta siis tämä on kyllä totta kaikki...
Toi viittitkö laittaa niitä videoita tänne? Haluun nähdä sut nostelemassa arkkuja. Hautausmaallako niitä nostelet?Noniin...Tämä on sitten todella hauska,jännä ja huvittavakin juttu,joten ymmärtäkää nyt tämä kunnolla...EEHEHEH IÄIÄHJÄHÄH...noniin...Olin kantamassa sellaista "raskasta siivouskonetta",jonka kantamiseen äitini mukaan kaksinkin olisi liian vaikeaa ja raskasta.Hän oli jo muka valmiina kantamaan kanssasi,mutta ajattelin nyt kokeilla,miten raskas se nyt voi olla.Sitten nostin sen niinkuin ylös ja ei tuntunut paljolta missään.Siihen äiti kysyi,että meinaatkö sinä nyt sen itse saada rahdattua?Minä sanoin:"Noooo...Ei tämä nyt oikein mittää paina".Sitten tästä on tuttavapiirissä yms.alettu puhua yhden käden nostona,että minä olisin mukamas nostanut sen koneed yhdellä kädellä ilman...tai no tavallaan nostinkin ja... ;DD...Sitten olen ollut plajon töissä eräässä tuttavapaikassakin yms.ja siellä nostan sellaisia määriä yms.voimailen,että he jo kysyvät perhepiiriltäni ja ihmettelevät,että miten minä sellaisia kaikenmaailman tukkeja jaksan kantaa.Nooo...Olenkin aina pyrkinyt pitkälle voimailuissani,mutta tällaista en olisi ikinä pystynyt haaveillakaan...Siis ihan uskomatonta.Sitten kerran kun tavallaan nostin minun yhtä kaveriani yhdellä kädellä ilmaan,niin siitä tuli kaikkialla koulussakin yms.kauhea haloo,että pystyn nostaa yhdellä kädellä ilmaan ihmisiä...Ja että nostan auton ilmaan ja mitä lie...Vaikka pakko myöntää,että on minussa puhtia.Ja ikää on...14 vuotta XDDDDDD...BTW...nämä tunnetut epäilijät,absurdit henkilöt yms.,filosofian väitteen perustamattomuuden ilmentymät jne.jos te alatte puhua rölleistä yms.niin voin näyttää teilel vaikak netissä videolla kuinka nostelen asioita yhdellä kädellä...nostelen 100kg arkkuja ja mikä parasta...miten rauta heiluu heheheheheheheehe...Anteeksi naurusta,antaa ehkä hieman "röllimäisen" stereotypian ;DDD
^Tää taitaa olla lihasperunan leffa.
Voisitteko muuten olla quottaamatta sen paskajuttuja koko aikaa, vituttaa kun ignorekaan ei säästä niiden näkemiseltä.
Noniin...Tämä on sitten todella hauska,jännä ja huvittavakin juttu,joten ymmärtäkää nyt tämä kunnolla...EEHEHEH IÄIÄHJÄHÄH...noniin...Olin kantamassa sellaista "raskasta siivouskonetta",jonka kantamiseen äitini mukaan kaksinkin olisi liian vaikeaa ja raskasta.Hän oli jo muka valmiina kantamaan kanssasi,mutta ajattelin nyt kokeilla,miten raskas se nyt voi olla.Sitten nostin sen niinkuin ylös ja ei tuntunut paljolta missään.Siihen äiti kysyi,että meinaatkö sinä nyt sen itse saada rahdattua?Minä sanoin:"Noooo...Ei tämä nyt oikein mittää paina".Sitten tästä on tuttavapiirissä yms.alettu puhua yhden käden nostona,että minä olisin mukamas nostanut sen koneed yhdellä kädellä ilman...tai no tavallaan nostinkin ja... ;DD...Sitten olen ollut plajon töissä eräässä tuttavapaikassakin yms.ja siellä nostan sellaisia määriä yms.voimailen,että he jo kysyvät perhepiiriltäni ja ihmettelevät,että miten minä sellaisia kaikenmaailman tukkeja jaksan kantaa.Nooo...Olenkin aina pyrkinyt pitkälle voimailuissani,mutta tällaista en olisi ikinä pystynyt haaveillakaan...Siis ihan uskomatonta.Sitten kerran kun tavallaan nostin minun yhtä kaveriani yhdellä kädellä ilmaan,niin siitä tuli kaikkialla koulussakin yms.kauhea haloo,että pystyn nostaa yhdellä kädellä ilmaan ihmisiä...Ja että nostan auton ilmaan ja mitä lie...Vaikka pakko myöntää,että on minussa puhtia.Ja ikää on...14 vuotta XDDDDDD...BTW...nämä tunnetut epäilijät,absurdit henkilöt yms.,filosofian väitteen perustamattomuuden ilmentymät jne.jos te alatte puhua rölleistä yms.niin voin näyttää teilel vaikak netissä videolla kuinka nostelen asioita yhdellä kädellä...nostelen 100kg arkkuja ja mikä parasta...miten rauta heiluu heheheheheheheehe...Anteeksi naurusta,antaa ehkä hieman "röllimäisen" stereotypian ;DDD
Toi viittitkö laittaa niitä videoita tänne? Haluun nähdä sut nostelemassa arkkuja. Hautausmaallako niitä nostelet?