Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itseä eilen lämmitti frendin komenntti.
En ole koskaan vetänyt mitään massakausia, mutta eilen sanoi kaverille että syksyllä alkaa kunnon fädikausi ja vuoden alussa otetaan sitten ylimääräiset pois, kaveri tokaisi siihen että "mitä järkeä, sähän olet jo nyt älyttömässä tikissä." Pisti miettimään josko olis ns. nopeus-sokeus iskenyt, ja olisin liian kriittinen omaan kroppaan, enkä näe itse kehitystä kunnolla.

Voiko omaan kroppaan olla liian kriittinen??

Voiko omaan kroppaan olla liian kriittinen??

Mielestäni voi...itse en ainakaan halua treenata itseäni portsarin kokoseksi möhkäleeksi, ja jos missään vaiheessa ei ole omaan kroppaan tyytyväinen, voi kohtalona olla juuri tuo pihatonttumöhkäle-look, ja se että joutuu ostamaan näitä ihan pirun rumia bodarifarkkuja :D

Mielestäni voi...itse en ainakaan halua treenata itseäni portsarin kokoseksi möhkäleeksi, ja jos missään vaiheessa ei ole omaan kroppaan tyytyväinen, voi kohtalona olla juuri tuo pihatonttumöhkäle-look, ja se että joutuu ostamaan näitä ihan pirun rumia bodarifarkkuja :D

Tästä saattaa tulle homoin postaukseni ikinä.

Kuvista päätellen oot pirun kovassa tikissä. Mutta "portsarin" kokoiseksi möhkäleeksi on kyllä vielä matkaa. Vaikka nyt vetäisitkin yhden massakauden, niin ei se kondis tule yllättäen tai hetkessä. Kyllähän niitä lihoja saa kadotettua, jos alkaa olla liian iso kondis.

Heh, tuli tästä postauksesta mieleen, että oonpa muutama kesä sitten ollut brunssiseurueessa, jossa kuuli "Mut se El_capitanin kroppa on vaan niin hyvä!"...Naisen suusta, sentäs.

Eilen tuli taas aika kiva huomautus, kun olin ilman paitaa ottamassa aurinkoa: "no sussa kyllä ei kauhesti tota rasvaa löytynyt kropasta :D" ja sit taas tuli niitä perus kommentteja että miks sun verisuonet on noin pinnassa.

Selvä kuin vesi: Kaveri on saatanan vahva. Nostelee tavaraa yhdellä kädellä. Ihmiset ihmettelee. Kaveri on 14-vuotias. Ja vitun vahva. Ja taas ihmiset ihmettelee. Koulussakin. Todisteita löytyy. Kaveri on ihan sekaisin.

Sain selvää kolmannella lukukerralla.

Toivon, että kyseessä on trolli yms. jne.

Hieroja sanoi tänään että "...sulla kun on noin vähärasvainen ja kuiva kroppa" vaikka en edes millään dietillä ole, suunnittelen vasta.

Olin hierojalla. Kundi tokaisi, että harvemmin näkee työssään yhtä hyvin erottuvia yläselän lihaksia ja kyseli vielä että oikein salitreenilläkö olen lihaa sinne saanut.

En nyt omasta mielestä niin kauheita lihoja omaa vaikka latsit ja trapsit onkin suhteessa muuta kroppaa edellä... tosin se hieroja oli semmoisella salilla, että suurin osa veivailee laitteissa ja pienillä painoilla niin eipä kauheen paljoa tarvinnu olla treenannu että erottuu edukseen.

Sitten meni vähän creepymmäksi kun sama hemmo totesi, että on kuulemma älyttömän muodokas ja tiukka perse... oli muutenkin hieman sateenkaariväestön edustajan oloinen käytös kaverilla mutta mikäs siinä, hyvä jos tykkäs.

Seuraavalla viikolla olin kaverin synttäreillä ja siellä yks tuttu, jota en ollut nähnyt muutamaan kuukauteen tuli silmät pyöreenä kysyy: "Mitä sä oot tehny et olet saanut tollasen perseen?!"

Vastasin: "Oon kyykänny!"

Kiva tietää, että miehet avoimesti tuijottelee mun pakaroita... tai sitten ei. Take that, Kim Kardashian!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Törmäsin viikonloppuna kouluaikojen tuttuun, jonka viimeksi nähnyt ~2vuotta sitten. Sälli siinä sitten tokaisi "Mitäs sä oot oikein tehny sitten viime näkemän, kun susta on tullu tuommonen köntti!"

Noniin...Tämä on sitten todella hauska,jännä ja huvittavakin juttu,joten ymmärtäkää nyt tämä kunnolla...EEHEHEH IÄIÄHJÄHÄH...noniin...Olin kantamassa sellaista "raskasta siivouskonetta",jonka kantamiseen äitini mukaan kaksinkin olisi liian vaikeaa ja raskasta.Hän oli jo muka valmiina kantamaan kanssasi,mutta ajattelin nyt kokeilla,miten raskas se nyt voi olla.Sitten nostin sen niinkuin ylös ja ei tuntunut paljolta missään.Siihen äiti kysyi,että meinaatkö sinä nyt sen itse saada rahdattua?Minä sanoin:"Noooo...Ei tämä nyt oikein mittää paina".Sitten tästä on tuttavapiirissä yms.alettu puhua yhden käden nostona,että minä olisin mukamas nostanut sen koneed yhdellä kädellä ilman...tai no tavallaan nostinkin ja... ;DD...Sitten olen ollut plajon töissä eräässä tuttavapaikassakin yms.ja siellä nostan sellaisia määriä yms.voimailen,että he jo kysyvät perhepiiriltäni ja ihmettelevät,että miten minä sellaisia kaikenmaailman tukkeja jaksan kantaa.Nooo...Olenkin aina pyrkinyt pitkälle voimailuissani,mutta tällaista en olisi ikinä pystynyt haaveillakaan...Siis ihan uskomatonta.Sitten kerran kun tavallaan nostin minun yhtä kaveriani yhdellä kädellä ilmaan,niin siitä tuli kaikkialla koulussakin yms.kauhea haloo,että pystyn nostaa yhdellä kädellä ilmaan ihmisiä...Ja että nostan auton ilmaan ja mitä lie...Vaikka pakko myöntää,että on minussa puhtia.Ja ikää on...14 vuotta XDDDDDD...BTW...nämä tunnetut epäilijät,absurdit henkilöt yms.,filosofian väitteen perustamattomuuden ilmentymät jne.jos te alatte puhua rölleistä yms.niin voin näyttää teilel vaikak netissä videolla kuinka nostelen asioita yhdellä kädellä...nostelen 100kg arkkuja ja mikä parasta...miten rauta heiluu heheheheheheheehe...Anteeksi naurusta,antaa ehkä hieman "röllimäisen" stereotypian ;DDD
Toi viittitkö laittaa niitä videoita tänne? Haluun nähdä sut nostelemassa arkkuja. Hautausmaallako niitä nostelet?

^Tää taitaa olla lihasperunan leffa.

Voisitteko muuten olla quottaamatta sen paskajuttuja koko aikaa, vituttaa kun ignorekaan ei säästä niiden näkemiseltä.

Aurinko paistoi joten päätin jättää paidan kotiin kun lähdin kävellen kauppareissulle. Kaupassa oli toisella kassalla nuori ja toisella hieman vanhempi naishenkilö. Menin tämän vanhemman kassalle asioimaan, se kun oli vapaana. Kun lastasin eväitä hihnalle kuuluu takaa nuoremman suusta: "Hei mä voisin pitää sen mun lounastauon nyt jos sopii..." Tähän vanhempi nainen vastasi: "No pidä vaan, jos sä nyt ihan välttämättä just tällä hetkellä haluat lähteä.." ja iski tälle silmää. :)

^Tää taitaa olla lihasperunan leffa.

Voisitteko muuten olla quottaamatta sen paskajuttuja koko aikaa, vituttaa kun ignorekaan ei säästä niiden näkemiseltä.

Pakko vastata että kommenttisi takia lensi välipala näppäimistölle akuutin naurukohtauksen saattelemana ja jokaisessa vitsissähän kytee totuuden siemen.

Noniin...Tämä on sitten todella hauska,jännä ja huvittavakin juttu,joten ymmärtäkää nyt tämä kunnolla...EEHEHEH IÄIÄHJÄHÄH...noniin...Olin kantamassa sellaista "raskasta siivouskonetta",jonka kantamiseen äitini mukaan kaksinkin olisi liian vaikeaa ja raskasta.Hän oli jo muka valmiina kantamaan kanssasi,mutta ajattelin nyt kokeilla,miten raskas se nyt voi olla.Sitten nostin sen niinkuin ylös ja ei tuntunut paljolta missään.Siihen äiti kysyi,että meinaatkö sinä nyt sen itse saada rahdattua?Minä sanoin:"Noooo...Ei tämä nyt oikein mittää paina".Sitten tästä on tuttavapiirissä yms.alettu puhua yhden käden nostona,että minä olisin mukamas nostanut sen koneed yhdellä kädellä ilman...tai no tavallaan nostinkin ja... ;DD...Sitten olen ollut plajon töissä eräässä tuttavapaikassakin yms.ja siellä nostan sellaisia määriä yms.voimailen,että he jo kysyvät perhepiiriltäni ja ihmettelevät,että miten minä sellaisia kaikenmaailman tukkeja jaksan kantaa.Nooo...Olenkin aina pyrkinyt pitkälle voimailuissani,mutta tällaista en olisi ikinä pystynyt haaveillakaan...Siis ihan uskomatonta.Sitten kerran kun tavallaan nostin minun yhtä kaveriani yhdellä kädellä ilmaan,niin siitä tuli kaikkialla koulussakin yms.kauhea haloo,että pystyn nostaa yhdellä kädellä ilmaan ihmisiä...Ja että nostan auton ilmaan ja mitä lie...Vaikka pakko myöntää,että on minussa puhtia.Ja ikää on...14 vuotta XDDDDDD...BTW...nämä tunnetut epäilijät,absurdit henkilöt yms.,filosofian väitteen perustamattomuuden ilmentymät jne.jos te alatte puhua rölleistä yms.niin voin näyttää teilel vaikak netissä videolla kuinka nostelen asioita yhdellä kädellä...nostelen 100kg arkkuja ja mikä parasta...miten rauta heiluu heheheheheheheehe...Anteeksi naurusta,antaa ehkä hieman "röllimäisen" stereotypian ;DDD

Poika on hullu BEEFCAKE.

Tunnistin ainakin kolme eri Arska leffaa textistä:D:D:D loistavaa

Miksihän hierojat kehuu hierottaviaan?? ;) hah, markkinointia ja täällä tuntuu ihmisiin uppoavan kuin häkä.

Sitten jokaisella on ne helkkarin kovat jumit jotka tarvitsee useamman hieronta kerran auetakseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom