Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun tämä topici jo aika vanha niin miten teillä on noi paremmat nappikuullokkeet kestäneet? Olen saanut rikki 2-6kk käytöllä kossin plugeja parit, Sennheiser CX-300:set, jotku phillipsin napit ja nyt viimeisimpänä Klipsch Image S4:set. Kaikissa sama vika tulee eli toinen nappi sammuu (johto katkeaa, tai liittimestä murtuu). Käyttöä toki on paljon eli käytännössä ovat korvissa 8-10h päivässä vähintään 5pv viikossa.
Kysymys kuuluukin että onko jotain merkkiä/mallia joka olisi nimenomaan tehty kestämään ja jossa olisi hyvä äänentoisto ja äänieristys? noi S4:set oli kyllä parhaat käytössä ja eristivät tarpeeksi ääntä ettei tarvinut erikseen kuulosuojia käyttää rälläköidessä. On vaan nekin vähän turhan kalliit ostaa muutaman kk välein.
Kaiken saa hajalle väärällä käytöllä eli jos tuollainen saldo tuhottuja nappeja, niin tod näk mitkään napit ei kestä vastaavalla käytöllä kuin joitain kuukausia. Opettele käsittelemään kuulokkeita hieman varovaisemmin ja voi huoletta ostaa vähän kalliimmatkin. Jos käytät kuulokkeita myös jumppaillessa, niin kannattaa ehkä jumppakäyttöön hommata joku halpismalli ja tietsarilla pojottaessa käyttää niitä parempia.
Onko kenelläkään muuten omakohtaisia kokemuksia shuren SE215k napeista? näkyisi olevan vaihdettavalla johdolla ja äänieristys samaa luokkaa kun normaali korvatulpilla
Itellä on ollut nämä nyt ~3kk kuukautta. Äänenlaatu on hyvä (ainakin omaan makuun) ja todellakin vaimentaa kaikki muut äänet. Juostessa ei oo tarvinnu kertaakaan korjailla nappien asentoa. Johto vaan korvan yli ja vielä kiristää niskaa/takaraivoa vasten niin ei varmasti liiku napit mihinkään. Heti napin juuresta on 8 cm matkalla muotoon jäävä paksumpi suojapätkä niin ei ainakaan luulis, että siitä murtuu kun johto ei voi lyttyyn mennä. Eikä tuo johto muutenkaan ihan mitään rimpulaa ole (paksuus 2,5 mm, tönärillä mittasin :D). Thomanilta ite tilasin niin tuli kolmen vuoden takuu.
Nyt pitää tulla infoomaan, sillä löysin aivan lyömättömät kuulokkeet hintalaatusuhteeltaan. Ja mainitaan nyt, että olen aika vaativa kuulokkeiden suhteen ja käytössä on ollut Bosea, V-Modaa, Sennheiseriä ja viimeisimpänä Ultimate earin kalliit bassonapit, jotka jytäs ihan vitusti kunnes nekin hajosivat. Mulla hajoaa aina se liitin joka kuulokkeista, pitää varmaan alkaa kolvailemaan kun jaksaa.
Mut lähdin sitten etsimään edullisempia ja löysin SoundMAGIC E10 In-Ear Sound Isolating Earphones kuulokkeet. Näiden soundi on täysin hämmästyttävän hyvä, erottelee hyvin ja bassoakin irtoaa todella hyvin näin pieniksi. Basson syvyys ei toki Ultimate earsien tasolle pääse, mutta on todella napakka ja tarkka.
Jos haluatte edullisesti vitun hyvät kuulokkeet, niin noi kannattaa ehdottomasti tilata. 50 euron pintaan postareineen.
http://www.hifiheadphones.co.uk/sou...ating-earphones-black-silver-prodid-3832.html
No pitääpä tilata tuolta kun on nii perkeleen halvat.. :DNäyttäis olevan ja oikeasti, olen kuunnellut laadukkaita kuulokkeita ja noi on kyllä reippaasti paremmat mitä hinta antaa ymmärtää. Oikeat sovitteet vain, niin jo toimii. Mukana tulee iso kasa eri sovitteita. Paremmin futaa mitä päälle satkun Boset tai V-Modat.
Kuinka kauan kesti muuten tulla? Tilasin samast paikast mistä sinä.Näyttäis olevan ja oikeasti, olen kuunnellut laadukkaita kuulokkeita ja noi on kyllä reippaasti paremmat mitä hinta antaa ymmärtää. Oikeat sovitteet vain, niin jo toimii. Mukana tulee iso kasa eri sovitteita. Paremmin futaa mitä päälle satkun Boset tai V-Modat.
Products marked with *** don't exist in desired quantity in our stock.
Please alter the quantity of products marked with (***), Thank you