Katso tuolta en itsekkään saanut tuon värisiä mitkä mike linkitti, otin muistaakseni kultaset..Ootte perhana vieneet kaikki kappaleet!:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso tuolta en itsekkään saanut tuon värisiä mitkä mike linkitti, otin muistaakseni kultaset..Ootte perhana vieneet kaikki kappaleet!:D
En sun korvista tiedä, mutta mulla pysyy todella hyvin versus aikaisemmat.Pysyykö hyvin korvassa nuo Miken linkkaamat kuulokkeet? Tähän mennessä kolmet testaamani in-earit eivät oikein ole pysyneet korvassa eri sovitteillakaan. Kävellessä ovat jokaiset tippuneet ilman pipoa, jota ei oikein kesällä viitsisi käyttää. :D
Hämmästyttävän hieno ottaen huomioon kuulokkeiden pienen koon.Hieno basso.
Mistähän muualta noita SoundMAGIC-kuulokkeita sais tilattua kun Amazonista,niin että onnistuis paypallilla maksu?
Millainen äänenvaimennus noissa soundmagiceissa on? Siis kuuluuko paljonkin ulkomaailman ääniä läpi verrattuna vaikka ihan tavallisiisn eareihin?
Mulla meni cx400set roskiin saman vian takia. Tilalle tuli neljässä päivässä SoundMAGICit joihin oon ihan tyytyväinen. Olis pilkkahintaan myynnissä Sennheiser OMX680 sports korvasankakuulokkeet joita käytetty 1tunti.Mikähän noihin omiin CX300 kuulokkeisiin on tullut. Ääni ihme mössöä ja volyymi pitää olla käytännössä täysillä että saa mitään selvää. Myös juostessa käyttökelvottomat, koska järjetön kumina ja värinä tärähtäessa. Ennen toimivat ihan hyvin juostessa
Mikähän noihin omiin CX300 kuulokkeisiin on tullut. Ääni ihme mössöä ja volyymi pitää olla käytännössä täysillä että saa mitään selvää. Myös juostessa käyttökelvottomat, koska järjetön kumina ja värinä tärähtäessa. Ennen toimivat ihan hyvin juostessa