Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En usko, että monikaan (jos kukaan) kehonrakentaja on päässyt maagiseen vyötärö - reiden ympärys 1:1 lukemiin.

Eikös aikoinaan ollut jenkkilehdissä että Tom Plazilla ja Ms Olympia Cory Eversonilla olisi
ollut reidet paksummat kun vyötärö.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
coryeverson2.jpg

tosta o vaikee sanoo mutta ei ihan mun mielestä oo yhtä paksu reisi kun vyötärö.

Wiki: Melvin Anthony Stats:

Height: 5'8
Off Season Weight: 265 lb
Competition Weight: 240 lb
Chest: 48"
Legs: 30"
Shoulders: 35"
Arms: 20"
Calves: 17"
Waist: 29"

Haha, noiden statsien perusteella en lähtisi kyllä vetämään mitään johtopäätöksiä (varsinkin kun ne usein on kavereiden itse ilmoittamia).

Voihan se olla, että kaikki on paskapuhettakin. Joskus lukenut lehdissäkin sama juttu Melvinistä. Voihan sekin tosin olla samaa tuubaa.;)

coryeverson2.jpg

tosta o vaikee sanoo mutta ei ihan mun mielestä oo yhtä paksu reisi kun vyötärö.

No mutta reiden kohtisuora poikkileikkaus on aikalailla pyöreä ja vyötärön taas soikea. Sivusta katsottuna reisi olisi tällä tytölle reilusti vyötäröä suurempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väärin nussittu.

Toki conaan sanoma olisi ollut selvempi, jos siinä olisi ollut se "oikeasti" ennen kaksiulotteisia.

-k
kerroppa apinalle, miten niin muka väärin nussittu?!

Kolmiulotteisesta kuvasta näkisi myös syvyys suunta eli noissa kuvissa takareiskan osuus reiden paksuutta mitatessa...

saattaa olla, että oon väärässä, mutta osoitappa se..

kerroppa apinalle, miten niin muka väärin nussittu?!
Kolmiulotteisesta kuvasta näkisi myös syvyys suunta eli noissa kuvissa takareiskan osuus reiden paksuutta mitatessa...
saattaa olla, että oon väärässä, mutta osoitappa se..

Äh, no mä ymmärsin tämän

eihän sitä voi ilman mittaamista sanoa, kun eivät kuitenkaan kaksiulotteisia ole:D

näin:
"eihän sitä voi ilman mittaamista sanoa, kun eivät (tytöt oikeasti) kuitenkaan kaksiulotteisia ole (kuten kuvat)"

Sinä taas ilmeisesti ajattelit koko ajan puhuttavan kuvista. Fair enough, otan nusaisukritiikin takaisin.
Ainoastaan conaa tietää, kumpaa tarkoitti, jos kumpaakaan : )

-kjokalopettaaOTntähän

Äh, no mä ymmärsin tämän

näin:
"eihän sitä voi ilman mittaamista sanoa, kun eivät (tytöt oikeasti) kuitenkaan kaksiulotteisia ole (kuten kuvat)"

Sinä taas ilmeisesti ajattelit koko ajan puhuttavan kuvista. Fair enough, otan nusaisukritiikin takaisin.
Ainoastaan conaa tietää, kumpaa tarkoitti, jos kumpaakaan : )

-kjokalopettaaOTntähän

jos vielä tätä luette niin, tätä meinasin:

näin:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom