Parhaat bodykuvat vol. 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Burkellehan oli mielettömän huonoa tuuria. Ojentaja meni Flex-lehden kuvauksissa ja leikkauksessa sai kohtauksen ja vaipui koomaan. 2001 oli loistovuosi kaverille, NOC voitto ja kuudes olympiassa. Harmi, että ura päättyi tuolla tavalla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aikas mallikas äijä tuo Lee Haney tuossa mitalli kaulassa ja pytty maassa-kuvassa. Mies on ehkä muutenkin jäänyt ansaitsemattomaan paitsioon. Äijä on vain vaatimaton 8x mr olympia ja kenties kaikkein ylivoimaisin "omalla kaudellaan." Itsekään en äijästä juuri mitään tiedä.

Zone-sarja -42%
http://i110.photobucket.com/albums/n98/sdaun/bodybuilder.jpg
Kukas tämä on oli sivulla 48. ois kiva tietaa nimi
Vaikka kuva oli minun laittamani, en ole ihan varma tädin nimestä, mutta oma veikkaukseni on Nicole Bass.
nicolebassdx3.jpg

Nicolehan tunnetaan myös paremmin vapaapainiurastaan, tässä pätkää:
http://www.youtube.com/watch?v=kBbiGuz7V9U
Miss olympioita päälle:
Lenda Murray:
166.jpg

Cory Everson:
cory1.jpg

Iris Kyle:
IRIS%20KYLE%20LAT.jpg

Ensimmäinen naine joka toi naiskehonrakennuksessa kireyden uusiin ulottuvuuksiin: Kim Schizevsky:
Kim_Chizevsky%20(24).jpg

KimChizevsky1.jpg

Sama nainen fitness urallaan:
kimchizevskyxy7.jpg

Luuleks mä vaan, mutta oliks noissa yhissä kuvissa Savolaisen Marko?

Kyllä ne kätöset on ollu isot...

Makehan se on...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka näyttävätkin selvästi syntholilla ehostetuilta nuo Ernien ojentajat, samaa ajattelee varmasti moni Markon hauiksista.
Ps. En kuitenkaan itse väitä Markon haboja feikeiksi.

Kuka se oli muuten, kun haastateltiin jotain bodaria, ja kysyttiin jotain Markosta, ja tämä tyyppi sanoi, että varmasti on hauiksissa öljyä, ja sanoi "näkevänsä" asian ihan selkeästi? Joku jenkkibodari se oli. Pakkiksella siis joku haastattelu, tai joku sellainen. Hatara muistikuva tästä jutusta. Vai muistanko ihan puuta heinää?

Vaikka näyttävätkin selvästi syntholilla ehostetuilta nuo Ernien ojentajat, samaa ajattelee varmasti moni Markon hauiksista.
Ps. En kuitenkaan itse väitä Markon haboja feikeiksi.

Kuka se oli muuten, kun haastateltiin jotain bodaria, ja kysyttiin jotain Markosta, ja tämä tyyppi sanoi, että varmasti on hauiksissa öljyä, ja sanoi "näkevänsä" asian ihan selkeästi? Joku jenkkibodari se oli. Pakkiksella siis joku haastattelu, tai joku sellainen. Hatara muistikuva tästä jutusta. Vai muistanko ihan puuta heinää?
Taisi olla Melvin Anthony, muttei ollut pakkiksella tuota juttua.

Taylorin ojentajat

Muistan lukeeni joskus jostain jenkkien bodylehdestä aikoinaan, että itse Dorian Yates kehui Ernien ojentajien olevan aidot, ja että ne olivat isot enenkuin Ernie aloitti bodauksen/treenamisen Dorianin salilla.

Eräällä toisella forumilla tuota on puitu useita sivuja jopa itse Melvin Anthonyn toimesta (mm. Mr. Olympia-kisaaja). Googlesta löytää muutamalla hakusanalla, jos viitsii etsiä.

Aika helvetin isot hanskathan nuo on, vaikka mitä olisi tuikattu:
tay1.jpg

Eräällä toisella forumilla tuota on puitu useita sivuja jopa itse Melvin Anthonyn toimesta (mm. Mr. Olympia-kisaaja). Googlesta löytää muutamalla hakusanalla, jos viitsii etsiä.

Aika helvetin isot hanskathan nuo on, vaikka mitä olisi tuikattu:
Isot on joo ja itekki lukenu, että Ernie oli aloittaessaan pelkkää ojentajaa. Siitä huolimatta olen varma, että synaa on puskettu ojentajiin. Reisissäkin sitä kamaa on.
Ernie_Taylor_92.jpg

Ernie_Taylor_81.jpg

Silti tosi hieno fysiikka noita öljypatteja lukuunottamatta.
Ernie_Taylor_134.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom