Mulla on muutama, joiden välillä en osaa valita, on hetkestä kiinni, mikä menis ykköseks..
Secret Weapons of the Luftwaffe
Premier Manager 2
Civ
Wolfenstein 3d
Ski jump international 2 & 3
Command&Conquer ja Red Alert
Mhm2000
(jep, se suomalainen lätkämanageripeli)
Heroes of Might and Magic 3
Slicks´n slide
Tuohon listaan on vielä pakko lisätä seuraava, kun oon niin totaalisen koukussa:
Managersim.
www.managersim.com Pelimaailmana Fulltest.
Eli siis kyseessä erittäin koukuttava nettifutismanagerointi. Vaikka tällä hetkellä pelissä on huonoja puoliakin, olen silti tähän yhtä paljon koukussa, ellen enemmän kuin mihinkään ikinä.
Miinuksia löytyy:
-Äärimmäisen tiukat säännöt, pitää olla varovainen ettei kämmää->punishment
-Pelin isä ei ole satsannut ikuisuuksiin päivityksiin
-Pelimaailma ollut jo pitkään käytössä, kilpailu joiltain osin vääristynyttä
-"tickit" kestävät kauan. Samoin usein latausajat pitkiä.
-Peli aina ja jatkuvasti lopetusuhan alla, kun serverikulut kovia, eikä porukka lahjoita riittävästi rahaa niiden kattamiseksi.
-Jos satsaa tosissaan, rajoittaa omaa elämää liiaksikin. :D
Plussia:
+Imu pelissä täytyy olla kova, kun yllä mainitut miinukset tuntuvat siedettäviltä ja koukku on paha.
+Osittain vääristynyt kilpailu tuo ainakin haastetta peliin, ei helppoa "voitan CL:n kolmessa kaudessa joukkueella kuin joukkueella-meininkiä.
+Ihmismanagereita satoja, viimeksi kun tsekkasin, joku vajaa 900. Silti pääsee aloittamaan melkein haluamastaan maasta, maat eivät täysin tukossa. Suosikkijoukkueet keskimäärin kuitenkin ajat sitten viety.
+Managerointi ihmisjoukkueita vastaan on aivan eri planeetalta kuin tietokonetta vastaan.
+3 tickiä päivässä (=1vko, max 3 ottelua game time viikossa) on juuri sopiva pelin nopeus itelleni. Tykkään, ei liian hidastempoinen. Nopeampaakin ja hidasta tarjolla toki muissa pelimaailmoissa.
Ääh, miinuksia listassa liian paljon suhteessa plussiin. :jahas:
Mutta ei kaikkea voi selittää, se fiilis on vaan jotenkin niin loistava, jos manageroinnista tykkää. :D