Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sims2. Jazzrabbit oli kova sana joskus lapsena.. Samoin Doom.. Näitä uudempia pelejä en olekaan pelannut.. Joku seikkailupeli olisi tosi pop, ei vaan taida olla aikaa sellaiselle.. Olen helposti addiktoituvaa sorttia :lol2: . Luin yksi päivä jonkun 28v miehen haastattelua ja kertoi, että kuulemma jotkut herää viiden aikaan sen takia, että kerkeää pelaamaan WoWia ennen töihin lähtöä :lol2: ..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perse. Pitäis varmaan taas käydä kaapit läpi. En käsitä miten noi voi hukata. Tai toisesta on laatikko, muttei siinäkään levyjä sisällä, olisko ollut Alertin kanssa samassa laatikossa. :(

Ei ollut sitten Alertin laatikossakaan,kun sen löysin.

Hoidoksi tuskaan määrätty hätävarana Dune2000 isoina annoksina tarvittaessa.

:3:

Zone-sarja -42%
Age of Empires II, tota tullu hakattua aivan törkeesti. Kaivettu aina vaan uudestaan ja uudestaan esille. Nyt ollaa innostuttu kavereiden kaa pelailee tota netissä toisiamme vastaan.

Loistava peli myös siksi että jaksaa pyöriä ongelmitta mun koneella:D

Mahtava peli. Jos vielä pelaatte ja warepeli käy niin voisin joskus osallistua deathmatchipeleihin ;)

En kyl voi mainita yhtä hyvää peliä, kun niitä aivan mahtavia pelejä on niin paljon. Useimmat on jo tässä threadissa mainittu.

Olen vähän nuorempaa sukupolvea, vaikkakin vuodesta -94 pelaillut. Niin mielestäni ehdottomasti Diablo 2, lisälevyineen. Sen pelasi huiman monta kertaa läpi. Sitten toinen ehdottoman kova oli Baldur's Gate 2, jonka hakkasi läpi suurella innolla. Roolipelipainoteista siis.

EDIT: Janiin, Age of Empires 2, sitä tuli hakattua myös kavereiden kanssa aika hullusti.

Ultima Online.. parempaa peliä ei ole, 2. sijalla eve online. Wow on hyvä mutta niin sisällötön että ei pääse listalle :()

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luin yksi päivä jonkun 28v miehen haastattelua ja kertoi, että kuulemma jotkut herää viiden aikaan sen takia, että kerkeää pelaamaan WoWia ennen töihin lähtöä :lol2: ..

:lol2:

ihan tuohon ei oo sentään omat addiktiot vielä menny. wow on kyllä silti yks parhaista hankinnoista, mitä on tehny. upeaa ajanviettoa - kunhan ei tosiaan anna sen viedä liikaa mukanaan. noihin high level kiltoihin liittymiset tuo peliin jo aika lailla ´ammattimaisuutta´, mitä en ehkä itse pelistä kuitenkaan etsi. jos on joka viikko joku tietty kellonaika milloin pitäis koneella olla, että pääsee raideihin sun muihin mukaan, niin menee liian pro touhuksi mun makuun. enemmän tuossa viehättääkin se yksikseen touhuaminen, ja kokeilu että mitä kaikkea pystyy yksin ´tekemään´. ja sit kun on saanut vatsan täyteen siltä erää, niin voi lyödä wowin kiinni ja tehdä muita juttuja.

tarujutut on munkin makuun, on aina ollut.

Supreme Commander on uudistettu TA eli siitä voipi tulla yksi vuoden 2007 parhaista peleistä. Ilmestyy helmikuun lopussa....

Kyl mun mielest parhaat pc-pelit on

Carmageddon 2,
Civilization 2
Doom 1 & 2
Moonwalker
Giana sisters
final fantasyt
Ultima 5
Mortal Kombat 2 & 3
Heroes of Might and magic 2
Larry 7
il2 sturmovik
Worms 2
Broken sword 1 & 2
Tomb raider 2

Ei siis ole paremmuusjärjestyksessä

gabriel.gif

Harhaanjohtava kansi, mutta elämää suurempi peli. Hakkaa Monkey islandit ja muut Lucasartsin tekeleet aivan kympillä. Tehty vuonna 1993...

Muita mainitsemisen arvoisia:

- Larry 7
- Deus ex
- Hitman 3

Laitan oman kolmikkoni jumalan suomalta vuodelta 1999: Gabriel Knight 3 (1999), System Shock 2 (1999) ja Planescape: Torment (1999)

Kaikissa yllämainituissa tarinan kerronta ja eteneminen on pääasia. Huvittavaa mielestäni oli että tuolloin valitettiin aivan yhtä paljon kuin nykyäänkin ettei "enää tule hyviä pelejä".

Championship / Football Manager jo vuodesta 95.

Jotku väittää, että exel taulukotkin on kiinostavampia, mutta ne ei vaan ymmärrä...

T: Maailman paras ja arvostetuin manageri

Kysäistään nyt tässä, vaikkei ihan sopivin mahdollinen ketju olekaan...

Eli mahtaisiko alkuperäistä, ensimmäistä Command&Conqueria ja/tai Red Alerttia (1) saada mistään freewarena?

Harmittaa, kun molemmat oon aikoinaan ostanut, muttei nyt löydy mistään ja olis kiinnostanu nyt viikonloppuna vähän pitkästä aikaa testailla. En tiiä olisko hävinny muutossa vai mitä niille on tapahtunu, kun ei löydä. Pelaaminen polttelis niin pirusti. :wall:

wareware: http://www.torrentz.com/0830b2f237541758f2b299ef0cddd8f10ba91a4c :P

eka c&c löytyy alkup, mut ei red alerttia :( Just eilen aloin pelaa red alerttia..soviet r0000x! Vähän pitää säätää kyllä, kun se on win95 peli ja xp:ssä piti saada futaa (ohjeet)

NHL -95 on aikas kova tässä.
Myös ekat PESsit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom