Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
FFXI tuntuu hyvältä olen pelannut kyseistä peliä 2v, alkaa kyllä olla kaikki tehty, ehkä aika kohta lopettaa, kyllähän toi SE päivittää sitä aina silloin tällöin mutta silti.... niin ja mitä niihen perusteluihin tulee 1pidän roolipeleistä 2hyvä grafiikka 3 suora tuki game padille en oikeen tykkää pelata hiirellä ja näppiksellä 4 olen pelannut kaikki FF sarjan pelit joten se vaan on :rock: rock

Btw tuli muuten 7-8 kg läskiä noina 2 vuotena peli vei niin mennessään, no suurin osa on jo sulatettu ja se 6pack taas alkaa näkyy s:hyper: suht selvästi
unohtu "Hieman" treenit ja liikunta kun taas ruokahalu säilyi :P

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuohon listaan on vielä pakko lisätä seuraava, kun oon niin totaalisen koukussa:
Managersim. www.managersim.com Pelimaailmana Fulltest.

Eli siis kyseessä erittäin koukuttava nettifutismanagerointi. Vaikka tällä hetkellä pelissä on huonoja puoliakin, olen silti tähän yhtä paljon koukussa, ellen enemmän kuin mihinkään ikinä........

No nyt siellä on vähän satsattu serverin toimintaan ja suljettu vähemmän käytettyjä pelimaailmoja, joten latausajat ja tickit ovat taas inhimillisellä tasolla.

Hyvin lähellä on, että voisi lisätä sen viidennenkin tähden.

Katsotaanpas, näitä varmaan löytyy

Falloutit
Civit
Ja2
Tie Fighter, etenkin se cd-rom versio
Steel Panthers 1
Close combat 2
Ensimmäinen Midtown madness

star control 2, master of magic, master of orion, heroes of might and magic, diablo2, alkuperäinen wolwestein 3d, transport tycoon, dune 2, master of wonders ja onhan nuita vaikka mitä tuossa nyt ainaki jotain aiva sika huippuja.
tosta star cotrol 2 ku tehtäs uusi verssio nii ui että olisi mahtava

edit. unohtu half-life, cs, war craft, ufo 1 ja 2, carmageddon ja onhan niitä vielä varmaan

Zone-sarja -42%
Ultima_7_The_Black_Gates_SNES_ScreenShot1.jpg

Monkey Island I & II
Civilization (tällä hetkellä IV kovassa pyörityksessä)
King's Questit
LOOM (joku puhui aikaisemmin the Dig-pelistä, pitääkin ehdottomasti testata se!)
Zak McKracken

Oon tainnu vähän jämähtää menneille vuosikymmenille pelien suhteen :D ei nuo uudemmat oo monikaan kovasti iskeny :/

Oon tainnu vähän jämähtää menneille vuosikymmenille pelien suhteen :D ei nuo uudemmat oo monikaan kovasti iskeny :/

Ei muakaan pahemmin nuo uudemmat tuotokset kiinnosta paria poikkeusta lukuunottamatta. Retroilu rokkaa. :)

Ei muakaan pahemmin nuo uudemmat tuotokset kiinnosta paria poikkeusta lukuunottamatta. Retroilu rokkaa. :)

Joo, mä oon aina miettinyt että miten joka helvetin koneella aina vaan tulee pelattua U.F.O:a, ja nyt dosboxin aikana voi pelata myös master of orion ykköstä. Menee koneteho ihan hukkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oi oi! Nyt on pakko kompata! Täysin unohtunut legenda. Kaikki tuon jälkeen ilmestyneet jatko-osat ovat ihan kuraa mutta tota ja kutosta tuli tahkottua.

Ultima 5 & 7 oli parhaita. Kuutonen oli periaatteessa hyvä, mutta siinä oli TODELLA ärsyttävän pieni alue minkä näki kerralla. Peliä pelanneet kyllä muistaa.

Ultima 8:n kun ostin niin se ei ollut Ultima ollenkaan. Todella pettymys. Ysistä liikkui semmoisia huhuja että en edes hankkinut sitä.

Kysäistään nyt tässä, vaikkei ihan sopivin mahdollinen ketju olekaan...

Eli mahtaisiko alkuperäistä, ensimmäistä Command&Conqueria ja/tai Red Alerttia (1) saada mistään freewarena?

Harmittaa, kun molemmat oon aikoinaan ostanut, muttei nyt löydy mistään ja olis kiinnostanu nyt viikonloppuna vähän pitkästä aikaa testailla. En tiiä olisko hävinny muutossa vai mitä niille on tapahtunu, kun ei löydä. Pelaaminen polttelis niin pirusti. :wall:

Kysäistään nyt tässä, vaikkei ihan sopivin mahdollinen ketju olekaan...

Eli mahtaisiko alkuperäistä, ensimmäistä Command&Conqueria ja/tai Red Alerttia (1) saada mistään freewarena?

Harmittaa, kun molemmat oon aikoinaan ostanut, muttei nyt löydy mistään ja olis kiinnostanu nyt viikonloppuna vähän pitkästä aikaa testailla. En tiiä olisko hävinny muutossa vai mitä niille on tapahtunu, kun ei löydä. Pelaaminen polttelis niin pirusti. :wall:
Eivät taida olla freewarea. Nythän tuli juuri C&C-paketti, jossa on kaikkia wanhemmat C&C-pelit eli tuskin antavat mitään noista vielä ilmaiseksi.

Eivät taida olla freewarea. Nythän tuli juuri C&C-paketti, jossa on kaikkia wanhemmat C&C-pelit eli tuskin antavat mitään noista vielä ilmaiseksi.

Perse. Pitäis varmaan taas käydä kaapit läpi. En käsitä miten noi voi hukata. Tai toisesta on laatikko, muttei siinäkään levyjä sisällä, olisko ollut Alertin kanssa samassa laatikossa. :(

1. Lucasartsin Grim Fandango

Juoni oli todella mielenkiintoinen, musiikki- ja pelimaailma ainutlaatuisen jännittävä. Ja hahmot - vaikkakin luurankoja - olivat todella persoonallisia ja uskottavia.

2. Lucasartsin Indiana Jones and the Fate of Atlantis

Todella mielenkiintoinen juoni ja pelissä arvoitukset ja palapelit olivat varsin vaikeita välillä. Mutta logiigalla selvisi useimmista. Äänimaailma oli perseestä, mutta se ei haitannut pelin kulkua. Kyllä ne natsit oli pahoja!

Star Control 2, Star Wars: Tie Fighter, noi oli aika perkeleen tiukkaa kamaa aikanaan, uudemmista ehkä Far Cry ja Fear iskenyt kovimmin.

edit: Niin joo ja nämä Lucasartsin seikkailupelit, kuten Monkey Islandit, Sam&Max ja Day of the Tentacle rokkasi kanssa kovaa.

Tulipa mieleen ku selaili threadiä, että onpa sitä kuluttanu aikaa tietsikan edessä.
Kaikki alkoi NHL95:sta, Doomista ja Duke Nukem 3D:stä.
Sitten tuli Heroes of Might and Magic 3, CM3.
Sitten CM4, Half-Life (counter-strike).

Ylivoimaisessa johdossa on NHL95 ja Heroes 3. Siis monta vuotta joka päivä tuli pelattua noita. Tuhansia tunteja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom