Paras PC-peli kautta aikojen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ultima Online on varmaan ylivoimaisesti eniten pelaamani peli. Aikanaan iski hirvittävän kovaa, kun mitään vastaavaa ei ollut koskaan aiemmin päässyt testaamaan. Niin laajalla tunneskaalalla on tuon pelin kanssa pyöritty vuosien saatossa, että sitä ei edes meinaa näin jälkeenpäin tajuta.

Aloitin heti alusta, ja pari vuotta sitten lopetin viimeisen UO accounttini haikein mielin.

Tapasinpa nykyisen avovaimokkeenikin Ultima Onlinessa n. 9 vuotta sitten. Tapeltiin yhdessa pahoja pkoita vastaan ja rakastuttiin :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nintendo 8 bit ja Super Mario Bros 3. Piste. Uskomattoman laaja maailma tutkittavaksi ja ihmeteltäväksi. Ja aivan loistava peli!

Kysytään parasta PC-peliä kautta aikojen? Hmm... Tämähän on vähän samaa tyyliä kuin moottoripyöräthreadeissa heitetyt "Honda Civic, siinä on 4 rengasta" -kommentit.

Mutta asiaan, NFS3 imi joskus kaiken vapaa-ajan tehokkaasti. Samoin FF7, mutta tuo nyt taitaa olla alunperin Playstation -julkaisu.

Age of Empires II, tota tullu hakattua aivan törkeesti. Kaivettu aina vaan uudestaan ja uudestaan esille. Nyt ollaa innostuttu kavereiden kaa pelailee tota netissä toisiamme vastaan.

Loistava peli myös siksi että jaksaa pyöriä ongelmitta mun koneella:D

America's army 2.7! Täysin ilmanen FPS peli

Jos tuntuu että kiinnostaa niin käykää rekisteröitymässä www.americasarmy.com

Lataus linkki: http://aaotracker.com/downloaddb.php?cat=3
Kappas. Tuohonhan on tullut ajoneuvojakin. Joskus tuli pelailtua. Oli kyllä ihan eri fiilis mitä esim. jossain CS:ssä. Ei meinannut osua sitten mihinkään ja tuli kokoajan tapettua puolet porukasta kun otti osumaa kranaatti kädessä :D
Kyllähän sitä sitten oppi. Vois koittaa uudestaan.

Fallout 1&2
Jagged alliance 2
FF6

Siinäpä on tuo top 3, parasta on vähän paha nimetä. :)

ps. ff6 lasketaan pc-peliks koska oon hakannu sitä emulaattorilla ;)

On niin monta hyvää peliä,että vaikea päättää:

-Master of the the orion
-Doom
-duke nukem 3d
-Deus Ex
-Half life
-Fallout II
-f1 Grand Prix 2

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nusnus..Soon Master of Orion ilman teh-sanaa.
Taisin hehkuttaa sitä jo. Ihan loistava peli. Sitä tuli pienempänä hakattua Civilizationin ja Populous 2 lomassa. Kakkonenkin oli vallan loisto, mutta kolmonen oli jo ihan sietämätöntä kuraa. Kakkosessakaan ei tainnut olla mahdollisuutta tehdä hirmuisoja pikkualusarmeijoita?

Wolfenstein Enemy Territory on mielestäni tällä hetkellä paras ja yksi ainoista mitä voin pelata ilman kauheata lagia :D Servuissa on hyvä pelata, koska voi itse valita oman tasonsa mukaan vähän..

Half-life ja Battlefield 1942 ehdottomasti.

Jos vain yksi pitää valita niin sehän on tietenkin Planescape-Torment/Fallout 1&2/BG 1&2/Jagged Alliance 2 :)
Blood ([kirosana] kun ei toimi XP:llä)
Itse kasailen ylijämäosista W98:lla varustetun supertietokoneen jonka pitäisi pyörittää Bloodia ym. wanhoja kunnon pelejä siedettävästi.

Ei ole kylläkään paras pc-peli, jota oon hakannu, mut "Knights of Honour" on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen peli. Siitä löytyy kaikkia mahdollisia strategiapelin aineksia, kuten mm. sotimista, diplomatiaa, kaupankäyntiä yms. Saa jopa naittaa oman kuningasperheen jäseniä eri kuningashuoneisiin...vitun helmee! Tavoitteena Euroopan herruus!

Peli, joka jätti unohtumattomat jäljet on ehdottomasti DOOM 1:rock:

Hitman:it on kans sairaan jees!

Ja tietysti laadukkaat sotapelit, ei mitään B-luokan paskaa!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom