Paras palautusjuoma?

Minkä merkkistä palautusjuomaa itse käytätte/suosittelette?

Itse olen miettinyt näitä vaihtoehtoja:

1. SportLife Nutrition RECOVERY+ 2000g
2. Optimum Nutrition After Max 1,9kg
3. Fast Muscle+

Fastin valmisteessa näyttää olevan enemmän rasvaa kuin ensimmäisissä, joten tällä hetkellä mietin lähinnä ykkösen ja kakkosen välillä? Muita hyviä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Beginner433 sanoi:
Minkä merkkistä palautusjuomaa itse käytätte/suosittelette?

Itse olen miettinyt näitä vaihtoehtoja:

1. SportLife Nutrition RECOVERY+ 2000g
2. Optimum Nutrition After Max 1,9kg
3. Fast Muscle+

Fastin valmisteessa näyttää olevan enemmän rasvaa kuin ensimmäisissä, joten tällä hetkellä mietin lähinnä ykkösen ja kakkosen välillä? Muita hyviä?
Tuota olen maistanu kaikkea noista paitsi 3:sta, mutta kaikki on perus settiä eli 1:1 hiilarit ja prodet. Jos ostat 1:stä osta mansikkaa joka on todella hyvää suklaaseen verratuna. Osta noista minkä haluat ite en näe noiden välillä mitään muuta kuin hintaeron, mutta osta pakkikselta joka 2 tai 3 tai ykkösen jostain muualta jota en viitsi sanoa.

Itellä ollut Fastin Muscle+ ja Whey 3, American Massblast ja nyt on Skipin Topfuel. Topfuel osoittautunut parhaaksi.

Mieki tarvisin vähän apua! Ei ole oikeen löytyny mitään sopivaa palautusjuomaa, kokeilin hera80 ja malto6 mut ei oikeen napannu. Pitäs saaha joku hyvänmakunen ja kestävä. Auttakaa tietämätöntä!

Ite vejän palkkariin puolet Mass Blastia ja Puolet heraa ja siihen päälle vielä glutamiini ja kreatiini.

Eikös tuo Muscle+ ole entinen Viking Power? Yhden pussin sitä joskus söin, eikä mulla ainakaan ole siitä mitään pahaa sanottavaa (paitsi hinta...).

Nyyppä, varmaan maustatonta heraa? No pitäskö sit tilata pönikkä mass blastia? Itellä on nyt kaapissa kaks pussia american proslowta. Voihan sitä siihen sekotella?

ei proslowta palautusjuomaan.. Sekoita mielummin massblastia ja tavallista maustamatonta heraa, itse teen niin. Sitten jos haluaa hifistellä niin krea ja gluta mukaan.

ei proslowta palautusjuomaan.. Sekoita mielummin massblastia ja tavallista maustamatonta heraa, itse teen niin. Sitten jos haluaa hifistellä niin krea ja gluta mukaan.

Miksei ? Kummassakin on proteiinina maitoprotsku ja herakonsentraatti.

edit: itse en laittaisi kumpaakaan palautusjuomaan mutta jos massblasti on ok niin kai sen pro slownkin pitäis käydä

Joo elikkä se oliki prowheytä! Voinko sitä sekottaa mass blastin? Mitä makua suosittelet mass blastissa?

Prowhey on tavallista heraa, joten sopii ihan hyvin massblastin kaveriksi. Itsekin käytän palkkarina tavallista heraa ja massblastia sekoitettuna 1:2. Kaikki massblastin maut on keskivertoa parempia, mutta itse suosittelen suklaata.

Perushera(Fast Hera80)+malto6+kaakao/funlight maitoon sekoitettuna:kippis1:
hinta hyvä,maku hyvä= kelepaa meikäläiselle paremmin ku hyvin:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom