Paras palautusjuoma?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nämä valmiit palautusjuomat esim.fastin profx ja leaderin recovery voittaa kyllä maultaan jauhojuomat kirkkaasti.. Itse en enää palkkaria sekoittele!

Corpral-03 sanoi:
Kyllähän nämä valmiit palautusjuomat esim.fastin profx ja leaderin recovery voittaa kyllä maultaan jauhojuomat kirkkaasti.. Itse en enää palkkaria sekoittele!
Voittaa ehkä maussa, mutta ei hinnassa. Mutta pitääkö sen palautusjuoman ja ylipäätäänsä lisäravinteiden olla jotain uudenvuoden lupaus drinkkejä? IMO ei todellakaan, kunhan vaan saa kurkusta alas ja ravintoarvot ovat hyvät ja hintalaatu suhde hyvä niin maku on toissijainen asia, toki sen verran makua, että ei yrjö tule juodessa.

Voittaa ehkä maussa, mutta ei hinnassa. Mutta pitääkö sen palautusjuoman ja ylipäätäänsä lisäravinteiden olla jotain uudenvuoden lupaus drinkkejä? IMO ei todellakaan, kunhan vaan saa kurkusta alas ja ravintoarvot ovat hyvät ja hintalaatu suhde hyvä niin maku on toissijainen asia, toki sen verran makua, että ei yrjö tule juodessa.

No hera80 ja malto yhdistelmästä tulee yrjö, kun semmosta juo :urjo:. Ja jos ostaa kunnon jauhoja niin ei se hintaero enään kovin suuri oo siihen profxän kahteen euroon.

Mulla on kyllä treenin jälkeen semmoinen energiantarve, että ei paljo haittaa vaikka se palkkari nyt ei ihan karkilta maistukkaan.

Käytän yhdestelmää Danutrition Whey + Fast Malto. Menee treenin jälkeen paremmin alas kuin vesi.

Fastin HT-R ja Hera80 50/60 (joskus Soija90). Sitte välipalaks Gainomax Recovery:jä sillon tällön, kun maksavat 5 €/4 kpl ja maistuvat hyvältä.

therf sanoi:
No hera80 ja malto yhdistelmästä tulee yrjö, kun semmosta juo :urjo:. Ja jos ostaa kunnon jauhoja niin ei se hintaero enään kovin suuri oo siihen profxän kahteen euroon.
Oletkos IKINÄ kokeillut laittaan tuon joukkoon fun lightia tai kaakaojauhetta? Ja muistaakseni Pro FX:N palkkari oli joku 2,5 euroo, mutta pakkikselta saa about 2,25 jos on VIP jäsen ja ostaa kaupalta.

Kyllähän nämä taitaa olla aika pitkälle makuasioita.
Mulle maistuu just tuo Hera80(mansikka)+malto oikein hyvin, voi jopa korvata osan maustetusta herasta maustamattomalla maun siitä kärsimättä.
NGV sanoikin hyvin noista uudenvuoden drinkeistä, mutta tietysti jos rahanmeno ei huoleta niin tokihan sitä voipi juoda kalliimpiakin juomia.

Optimum Nutrition 100% Whey minttusuklaa + malto ja kreatiini, nykyään
oikeen mitään muuta proteiinia tulekkaan vedeltyä :) Hyvää ja ihan ok hintaista. (90 senttii per drinkki) 30 g protskuu, 40g maltoo ja 5 g kreatiiniii.

No eipä meikäläisen budjetti paljoa kärsi vaikka meneekin 7,5 euroa palautumiseen viikossa,mutta tämäkin on jokaisen oma asia.. Itse suosin valmiita koska ovat tosi hyviä,eikä tarvitse itse sekoitella.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom