Paras monivitamiinivalmiste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: Parasta tuotetta kusen-väri-barometrillä mitattuna on SOLGAR ja hyvänä kakkosena CENTRUM. on kusi enmpi neon vihreää kuin keltaista..LOL

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite ostin tota Mivi Total Plussaa litran putelin tarjoukses 32.90e, ku en Vitamaxii Stadist löytäny. (Tietääkö joku mistä sais?) Myyjä kehu Mivi Totalii, valittu vuoden luontaistuotteeksi 2003 ja lisäs viel, et myös HJK:n äijät käyttää sitä.

Tällä hetkellä SOLGAR - VM-2000 kokeilussa.

Ootteko muuten koittanut ottaa Vitamaxia vaikka mehun tai esim. light cokiksen mukana(tavallisesti menee yleensä palautusjuoman kanssa)? :D On muuten _veikeen_ makusta ton cokiksen kanssa.. nimimerkillä Kokemusta on! :urjo:

Jos kysytään henkkoht mielipidettä parhaasta monivitamiinivalmisteesta, niin edelleen itse vannon Vitamaxin nimeen. Hinta/laadu suhdekin loistava on.

plag sanoi:
Ainoa vika on että se ei ole kapseleissa vaan pitää tunkea juomaan... palautusjuomassa ok, mutta veteen laitettuna aika helvetin pahaa :evil:

Mjoo, kerran heitin vitamaxit jugurtin sekaan ja sekoittelin kunnolla. Vaan eipä se mihinkään sekoittunut, äkisti huomasin kuinka oli vitamaximöntti suussa ja vähällä oli ettei laatta lentänyt. Se maku on aika.. "Aromikas". :urjo:

Ite käytin ennen myös VitaMaxia, mutta nyt on parempi kokonaisuus haussa edelleen. VitaMaxista puuttuu vaikka mitä, ja luottamus SF-Proteiiniin on muutenkin aika vähissä. Voiko halpa olla hyvä?

Mivitotal plussaa täälläkin...
Vinkkinä: Ruotsin puolelta (Haaparanta, ICA max): vakiohinta siellä suunnilleen 25€/ litra! :)

Vitafit multivitamin (20 poretablettia) on ollut nyt hetken käytössä.

Yksi tabletti sisältää purkin mukaan;
E-vitamiinia 7mg
Tiamiinia (B1) 1.4mg
Riboflaviinia (B2) 1.6mg
Niasiinia 18mg
B6-vitamiinia 2mg
Foolihappoa 200ug
B12-vitamiinia 1ug
Pantoteenihappoa 6mg
Biotiinia 0.15mg
C-vitamiinia 60mg

Päivän saantitarpeista purkin mukaan e-vitaa lukuunottamatta kaikki 100%, e-vitaa vain 70%.

Suosin tuotetta lähinnä yhdestä syystä: hinta Lidlissä 1e

Force sanoi:
Voiko halpa olla hyvä?

Ilmeisesti, kunnes toisin todistetaan.

Mun mielestä Vitamax maistuu hyvältä veteen sekotettuna, kaavin vielä lusikalla sieltä pohjalta ne mömmöt jotka ei sekotu veten, nam! :kuola:

setae sanoi:
Vitafit multivitamin (20 poretablettia) on ollut nyt hetken käytössä.

Suosin tuotetta lähinnä yhdestä syystä: hinta Lidlissä 1e

Mulla on tämä myös käytössä. Ostin 3 noita kerralla, halpaa kuin saippua. Hivenaineita pitäisi jostain vaan ottaa lisäksi?

Juon aamulla yhden tällasen ja otan Beroccan. Iltapäivällä otan vielä 500mg C-vitamiinia.

Kokeiles Twinlabin Maxilifea. Et pety.

Bateman sanoi:
Mulla on tämä myös käytössä. Ostin 3 noita kerralla, halpaa kuin saippua. Hivenaineita pitäisi jostain vaan ottaa lisäksi?

Joo, käytän itse siihen Fastin Sport Minerals-valmistetta, mitähän tuo ois maksanu, 15e? prismassa.

Daug sanoi:
Mun mielestä Vitamax maistuu hyvältä veteen sekotettuna, kaavin vielä lusikalla sieltä pohjalta ne mömmöt jotka ei sekotu veten, nam!

Ihan hyvää se minunkin mielestäni on ihan veteen sekoitettuna. Mutta mulla nyt ei olekaan makuaistia :jahas:

Universal Nutritionin Spa Pak on ihan näpsäkkä pakki. Siinä on myös hyvä hinta/placebo-suhde. 15e/puketti.

Serving Size: 1 Packet
Servings Per Container: 30

Amount Per Serving:

Vitamin A 4950 IU 99%
Vitamin C 500mg 83%
Vitamin D 340 IU 85%
Vitamin E 300 IU 1000%
Thiamin 38mg 2533%
Riboflavin 38mg 2235%
Niacin 41mg 205%
Vitamin B6 36mg 1800%
Biotin 150mcg 50%
Pantothenic Acid 38mg 380mg
Calcium 100mg 10%
Iodine 100mcg 67%
Magnesium 51mg 13%
Zinc 7.5mg 50%
Selenium 25mcg 36%
Copper 3mg 150%
Manganese 15mg 750%
Chromium 3.6mcg 3%
Potassium 99mg 3%

Choline 200mg
Inositol 200mg
Para-Aminobenzoic Acid 200mg

Other Ingredients:
Whey protein, magnesium stearate, stearic acid, trace mineral complex.

Directions:
Take one packet daily, preferably with a meal or immediately following, or as directed by a healthcare professional.

Lilith sanoi:
Ihan hyvää se minunkin mielestäni on ihan veteen sekoitettuna. Mutta mulla nyt ei olekaan makuaistia :jahas:

Joo kyllä yksi tiukimmista aamupaukuista on noin desi taskulämmintä yön putkissa seissyttä vettä johon heittää 5g vitamaxia, 5g halpiskreaa ja 5g halpisglutaa sekaan.. Ainakin herää välittömästi :)

GEN MultiGenX:ssä on ainakin panostettu määrään ja laatuun, on vaan niin pirun kallista ettei lompakko kestä.

Label Information
Servings per container: 30
Serving size: 3 Capsules
Amount per 6 Capsules:

Antioxidants
Vitamin C (Ascorbic Acid) 1000mg
Vitamin E (Natural d-alpha Tocopherol) 400iu
Proanthocyanidins (Grape Seed Extract) 25mg
Citrus bioflavonoids 100mg
Lipoic Acid 50mg

Vitamins
Vitamin A (Retinol Palmitate) 5000iu
Vitamin A (Beta Carotene) 20 000iu
Vitamin D3 (Cholecalciferol) 400iu
B1 (Thiamin HCI) 50mg
B2 (Riboflavin) 50mg
B3 (Niacinamide) 50mg
B5 (Calcium d-Pantothenate) 50mg
B6 (Pyridoxine HCI) 50mg
B12 (Cyanocobalamin) 40mcg
Folic Acid 400mcg
Biotin 300mcg

Minerals
Calcium (from Citrate) 400mg
Magnesium (from Citrate) 200mg
Iron (from Fe glycinate) 9mg
Potassium (from Chloride) 150mg
Zinc (from monomethionate-OptiZincTM) 15mg
Manganese (from Citrate) 10mg
Iodine (from Kelp) 150mcg
Copper (from Co Gluconate) 270mcg
Chromium (from Cr nicotinate/glycerine) 200mcg
Molybdenum (from Sodium Molybdate) 150mcg
Selenium (from Amino Acid Chelate) 200mcg

Lean Muscle Enhancement
RNA (Sodium Ribonucleic Acid) 150mg
Inositol 40mg
L-Carnitine 35mg
Taurine (HCI) 75mg
L-Glutamine 25mg
MSM (Methyl Sulfonylmethane) 100mg
Coenzyme Q10 (Ubiquinone) 30mg

:kuola:

Tällä hetkellä itsellä käytössä Twinlab Sport Fuel.

Daug sanoi:
Mun mielestä Vitamax maistuu hyvältä veteen sekotettuna, kaavin vielä lusikalla sieltä pohjalta ne mömmöt jotka ei sekotu veten, nam! :kuola:

Huh, sulla on kyllä makuaistissa jotain vikaa. :D Meikäläisen mielestä toi Vitamax on ihan tajuttoman pahan makusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom