Paras kohtuuhintainen asuinalue Jyväskylässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En sitten alkusyksystä hommannutkaan asuntoa, mutta nyt lähdin uudestaan jahtiin. Yhdessä Keskussairaalantien näytössä kävin, en innostunut, mutta perjantaiksi on sovittu tsekkaus ja oon todella kiinnostunut. Kyllä toi Myllyjärvi vaan on niin mun paikka, kaikki jotenkin miellyttää siinä :) Kiinteistömestarien kämppä. On fiilis että tärppää... marraskuussa Valorinteen salille kolistelemaan :puntti:

Itse voin suositella tätä Keljon ympäristöä, sekä Ristonmaata, sekä mylly- ja ylämyllyjärveä. Jyväskylän Yliopiston sivuilla on kanssa jonninverran asuntoja vuokrattavana. Ei muutaku www.vuokraovi.com tonkinmaan :) Iteltä lähtee kohta perseen alta täältä Keljon markettien vierestä kaksio ja muutan isompaan. Tykännyt olen tästä seudusta. Kuokkalan kekkolasta myös kovasti positiivisia kokemuksia.

Ristonmaa on kanssa itselle tuttu. Hyvä alue kaikinpuolin. Vaimon setä siellä asustelee. Kovin siistin oloista aluetta.

Itse asun Lutakossa, ja tämä on kyllä kaikessa määrin passeli ainakin just mulle. Kortittomana ja autottomana kulkeminen on helppoa näin lähellä keskustaa, ja melkein ulko-oven vierestä lähtee rantaraitti, jossa pääsee lenkkeilemään. Nuorta porukkaa täällä pääasiassa asuu, mutta en ole kyllä mitään kummempaa häiriötä joutunut kestämään.

Viitaniemi on hieno alue asustella kesäisin. Oli melko luksusta, kun takapihalla oli iso ranta ja pääsi muutamassa minuutissa uimaan, loikoilemaan rannalle tai köpöttelemään järven rantaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom