Keikkoja on tullut nähtyä niin hillitön määrä, että varmasti joitan hienoja kokemuksia unohtunutkin, mutta tässä kuitenkin pari erityisesti mieleen jäänyttä:
Bad Religion @ Provinssirock '95 - BR esiintyi saarilavalla, mikä oli tunnelman kannalta loistava juttu. Fiilis keikalla uskomaton, jengi pogosi ja riehui, mutta hyvässä hengessä ja kaikilla oli hauskaa. Meininki oli sellainen, ettei koko keikkaa ollut mahdollista pysyä pystyssä, itse olin nurin 5-10 kertaa. Tungoksen takia yksin ei mahtunut kaatumaan, vaan aina meni vähintään 5 jätkää kerralla, ja joka kerta oli heti käsiä jeesaamassa takaisin pystyyn. Ehkä paras keikka koskaan. Vaikka samoilla festareilla esiintyi mm. Danzig ja Faith No More, veti Bad Religion pisimmän korren.
Biohazard @ Tavastia '9? - Tavastialla (tai missään muuallakaan Suomessa) ei juuri suvaita yleisön nousemista lavalle keikan aikana, ja useinhan lavan ja yleisön erottaa turva-aitakin. Biohazardin keikka oli tuohon poikkeus, bändihän ainakin tuohon maailman aikaan saneli ehdot, että jos jengi ei pääse lavalle, bändi hyppää itse alas yleisön joukkoon. Välillä bändistä ei näkynyt kuin monitorin päälle kivunnut kitaristi kun lava oli täynnä porukkaa. Pogoilua, crowdsurfingia, stagedivingia ja mustelmia. Tässäkin keikassa tärkeintä oli fiilis, ja se oli loistava.
Dio @ Tuska '04 - Äijä veti ihan tolkuttoman hienon setin. Dio tuntuu vain paranevan vanhetessaan, pelottaa ajatellakin miten hyvä se on satavuotiaana. Tämä keikka meni itseltäni tyystin eri merkeissä kuin kaksi yllä mainittua, diggailin kauempana lavasta ja keskityin musiikin kuunteluun riehumisen sijaan (eipä sitä enää tässä iässä niin viitsisikään remuta).