Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rowena sanoi:
Olis varmaan ollut mahtava keikka joo... Mulla oli niin karmea krapula tuolloin että makasin nurtsilla ja nukuin:nolo: Pari biisiä kuulin kun välillä vähän silmiä raotin...

Hähä.

No ei, tonne keikalle ei kyllä olisi ollut mitään asiaa vähänkään huonommassa hapessa. Itsekin aloin jo puolessa välissä keikkaa pelkäämään että jalat edellä täältä pois lähdetään vaikka olin melkein selvinpäin darrasta puhumattakaan. Oli snadisti lämmin siellä riehuessa. Ei ollut mikään paras ympäristö se teltta tuolle keikalle. Muuten rokkas kyllä kybällä.

1.Iron maiden ruisrockissa
2.Type o negative tavastialla
3.Black label society tavastialla
4.Slayer kulttuuritalolla
5.Stone ennen ekaa levyä salon työväentalolla

Eihän näitä meinaa muistaa! Ja kun muistaa yhden, unohtaa vaikka kuinka monta muuta hyvää. Festarikeikat ei oo koskaan kuitenkaan iha ykkösiä minusta ainakaan musiikillisesti tarkasteltuina... Tässä joitain unohtumattomia kuitenkin:

Type O Tullikamarilla (oliko se 1998? Pääsin vielä pussaan Peter Steeleä keikan jälkeen, vau!),
Jimi Tenor Säätämöllä joskus vuonna 2002 (?),
22-Pistepirkko myöskin Säätämöllä,
Black Sabbath Provinssissa (vähä rassu mutta kuitenkin Black Sabbath!),
Primus Provinssissa,
Karmarokit 2000-2005,
Slayer ja DIO köyhän miehen vipistä Saunassa viime kesänä.

venla sanoi:
Type O Tullikamarilla (oliko se 1998? Pääsin vielä pussaan Peter Steeleä keikan jälkeen, vau!),
MIITÄÄ????:hyper: Nyt mä olen kyllä niin kade venlalle ettei sanotuksi saa... No, ehkä parempi etten ole päässyt Steelen kanssa lähietäisyydelle, menisin kyllä varmaan niin kipsiin ettei tosikaan:D

Rowena sanoi:
MIITÄÄ????:hyper: Nyt mä olen kyllä niin kade venlalle ettei sanotuksi saa... No, ehkä parempi etten ole päässyt Steelen kanssa lähietäisyydelle, menisin kyllä varmaan niin kipsiin ettei tosikaan:D

Arvasin Rowena että sä äkkäät tän:D . Toi on meriitti numero ykkönen kyllä mitä tulee julkkiskontakteihin. Moni kaunis goottimimmi ihaili vaan kaukaa ku mä menin Steelen luo, sanoin että "how about a hug?" ku en jaksanu pyytää nimmarii ja ne pimut näytti niin kateellisilta jo valmiiks. Petteri vanhana herrasmiehenä sit kysy että "how about a kiss?":rolleyes: :haart:

:offtopic:

venla sanoi:

Arvasin Rowena että sä äkkäät tän:D . Toi on meriitti numero ykkönen kyllä mitä tulee julkkiskontakteihin.
Hah hah, törkeä olet!!;) No, kyllä mäkin leuhkisin vielä 80-vuotiaanakin jos itselleni olisi noin hyvä flaksi käynyt. Juu sorry offtopic, tuohon oli vaan yksinkertaisesti pakko kommentoida...

teijo sanoi:
En sanoisi parhaaksi, mutta aika mieleenpainuva oli Roskildessa Pearl Jamin keikka jossa hengiltä tallautui lavan edessä 9 ihmistä:(

Ma paasen kattoon Pearl Jamia 2 viikon paasta :hyper: Ei aavistustakaan kuka niilla on lampparilla talla kiertueella...

Muutama päivä aikaisemmin, 18.4.2006 oli samassa paikassa Bolt Thrower. Todnäk paras keikka jolla itse olen ollut! :D:rock:

Kyllä on pakko sanoa, että vaikka festarikeikka olikin, niin bowie Provinssissa. Ukko on puolijumala.:haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nightwishin keikka hartwall areenalla 2 vuotta sitten juhannuksena :rock:

:itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku: :itku:

sellasten bändien ku Nighwish pitis pysyy ikuisesti kasassa :(

Muutamalla keikalla tullu käytyä mut ei voi viel sanoo että mikä ois ollu paras.. kyl se pitäis jonneki ulkomaille päästä kokeilee sitä fiilistä jotta pääsis vertaamaan.

Tästä tulikin top 3:

1. Deftones tämän kesän Provinssissa. Ainoa bändi jota voin sanoa fanittavani. Keikkaa odotin kuin kuuta nousevaa ja se myös täytti kaikki odotukset.

2. Täysin erilaisen, mutta lähes yhtä hyvän keikan heitti Rytmihäiriö pari vuotta sitten Jyväskylän Ilokivessä. Katsojia oli kourallinen ja mosh pitissä ihmisiä ehkä viisi, mutta bändi veti täysillä ja meininki oli katossa!

3. Pakko mainita vielä Mew viime kesän Provinssissa. Halaamista, kyyneleitä, hymyä ja tunnelmointia.

Hyviä keikkoja on ollut niin paljon ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää!

Sekoilurikkain keikka oli ehdottomasti Looptroop nosturissa parikolme vuotta takaperin, ihan jees meno. Sepultura/In Flames kulttuuritalolla tai viimesin CoB keikka tavastialla on ollu varmaa mun parhaat setit. Itseasiassa noista mikään bändi ei oo ees oma top5, sattuu varmaa vaa oikee porukka ja 'happi' päällä.

:D

Paras on Lenny Kravitz Helsingissä 2005 ja seuraavaksi paras on varmaan mun kohdalla Iron Maiden Helsingissä 2005 ja sit ehkä kolmantena Whitesnake Helsingissä 2004 (muistaakseni).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom