Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Sauna Open Air 05, Slayer ja Mokoma :rock: :worship:
2. Iron Maiden Hartwall arena 05 :rock:
3. Sentencedin hautajaiset teatrialla :rock:
4 Q-Stock 05, mokoma, Kotiteollisuus, stamina jäi kattomatta ku meni päällekkäin mokoman kans:( :rock:

Voi mennä osittain härö-osastoon mutta Eläkeläisillä on niin kipeitä lavasettejä että pakko nostaa niitäkin tässä vähän esille. En tiedä oliko nyt sitten paras niinkään, mutta sellaisena kokonaisvaltaisena elämyksenä aika ihmeellinen.:hyper:

tokkopaisto sanoi:
Voi mennä osittain härö-osastoon mutta Eläkeläisillä on niin kipeitä lavasettejä että pakko nostaa niitäkin tässä vähän esille. En tiedä oliko nyt sitten paras niinkään, mutta sellaisena kokonaisvaltaisena elämyksenä aika ihmeellinen.:hyper:
Mä olen onnistunut jostain syystä osumaan Eläkeläisten keikalle joka kerta vähintään yhtä humalassa kuin orkesteri on. Ei ole pahemmin jäänyt mieleen show. :nolo:

1: The Ramones joskus 90-luvun alussa Helsingin Kulttuuritalolla.
2: Kingston Wall 09-luvulla Lepakossa, Tavastialla ja missä lie..kaikki keikat
3: Eternal Erection joskus 90-luvun jälkipuoliskolla Teatterikorkeakoulun pikkujoulubileissä (oli vielä vähän tuntemattomampi silloin).

Taitaapa olla se metallican keikka 28.5.04 stadionilla. Parhaiten jäi mieleen one biisi oli mahtavat ne ammuntakohtaukset alussa ja ilotulitus :rock:

Lepakko:1) Satyricon , 2) Dimmu Borgir+ COB lämppärinä, 3) Mayhem

Tavastia:1) Danzig, 2)Emperor ,3) Impaled Nazarene

Nosturi:1)Impaled Nazarene ,2) Finntroll ,3) ?

Jamiroquai @ Pori Jazz 2003

Musiikillisesti vuoden '99 keikka Hartwall-areenalla oli ehkä hivenen parempi, mutta se lämmin kesäilta ja 20000 muuta kuulijaa Kirjurinluodolla teki keikasta ikimuistoisen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Legendaarinen Emperor + Enochian Crescent Tavastialla loppukevät / alkukesällä 1997 joka lämppäribändi E.C.:n kohdalla päättyi laulajan osalta siihen kun hänet kärrättiin sairaalaan veitsenviilloista - itse tekemistään...

En sanoisi parhaaksi, mutta aika mieleenpainuva oli Roskildessa Pearl Jamin keikka jossa hengiltä tallautui lavan edessä 9 ihmistä:(

Viime kesänä Hurricane-festareilla Saksanmaalla kauan odottamani Die Ärzte. Helvetin hienoa velloa tuhansien sakujen keskellä ja kirota suoraa huutoa suomeksi...
Eikä Rammsteinkaan omalla maallaan huono ollut... :rock:

Viime vuonna olin tuskassa. Pääesiintyjä RONNIE JAMES DIO pisti kyllä pään heilumaa pahemman kerran. Toinen on IRON MAIDENIN :rock: KEIKKA

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom