Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Billy Idol kesäkuussa Oulussa. Ikinä en ole kokenut mitään niin mahtavaa, kättelin jopa hikistä, timmiä, yläosatonta rockaria kahteen otteeseen. Voitte vain arvata kuinka likainen käteni tällä hetkellä on, sillä en ole pessyt sitä tuon jälkeen. Hikinen puolialaston Billy ja Sweet Sixteen akustisena, voiko heteromies enempää toivoa...?

Apocalyptican keikka Ruisrockissa 2003 oli aika loistava vaikka olikin sunnuntai-iltapäivä, Linda Sundbladin ilmestyminen lavalle kruunasi show`n!

Dream Theater ja Rammstein Provinssissa 2002 oli mahtavia vetoja.

Flegu sanoi:
On muuten paskin keikka millä oon ikinä ollu ja noita keikkoja on kuitenki muutama tusina käytynä..
Ps. Se on muuten Attack ;)
Ps.2. No okei ehkä jaetulla paskimmalla sijalla Jaarli Padingtonin(?) kanssa..

Näin ne mielipiteet vaihtelee. Toisaalta, AttacK ei ehkä kuulu suosikkeihisi?

Mä olin selvinpäin, että sekin saattaa vaikuttaa tilanteeseen (huolestuttavasti..):D

Looptroop@Provinssi 05"

Ja sit Notkean Rotan keikat on kans aina kovia!

Lenny Kravitz kesällä. Metallica vuosi sitten kesällä oli hieno kokemus kanssa, mut kuten Ron Moss sanoki, stadika on aina stadika.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nick Cave kävi vuosi sitten pääkaupungissa, Kulttuuritalolla esiintymässä.

Aluksi piti olla vain yksi keikka, mutta kysynnän suuruuden vuoksi esiintymisiä oli kolme peräkkäistä päivää. Tämä oli hyvä, koska lipun saanti oli hankalaa. Pääsin viimeiselle päivälle yleisön joukkoon, salin nurkkaan istuksimaan.

Keikka oli istumamallia, ja Kulttuuritalolla, koska tilaisuuden oli tarkoitus olla intiimi. On se sen verran iso paikka, ettei se aivan pikkuklubin intiimiyteen yllä, vaan kyllä oli miellyttävää kuunnella suosikkikappaleita näinkin. Tunnelma oli melko vapaa, ja yleisöstä heiteltiin toivomuksia, mitä seuraavaksi voisi kuulla.

Erityinen tsemppipeukalo sähköviulistille, jolla oli pedaalia ja vekotinta kuin parhaalla soolokitaristilla, ja asenne kuin Agnus Youngilla. Hassuja ääniä sitä saa viulustakin aikaan.

Olin myös pari vuotta sitten Tavastialla Koffin 50 Centin keikalla. Se ei ollut musiikillisesti mulle mitenkään erityisen kiinnostava, mutta jäi mieleen, kun suuri nimi noin pienessä klubissa ei hirveän yleistä ole.

Hyviä keikkojahan on ollut useita. Iron Maiden Hartwall-areenalla? pari vuotta sitten, Metallica stadikalla ja Judas Priest Raksilassa Oulussa. Kaikki nämä rokkas ja kovaa :rock: Rob Halfordille vielä erikseen iso :thumbs:

Mutta, mutta. Se paras.

The Donnas. Provinssi. Viime kesänä. Aivan mahtava ! :worship:
Donnat veti siinä helteessä niin mahtavan keikan, ettei ikinä olisi uskonut. Asennetta, hikeä ja se aivan ihana kitaristi :kuola: :love:

Ehdottomasti Röyksopp 2002 Provinsissa!

Toinen hyvä kokemus oli Ramstein Ruisrockissa tänä vuonna. Ei varmaan muuten olisi ollut niin ikimuistoinen, mutta sattuman/oma-alotteisuuden kautta päästiin sinne Koffin Parhaille Paikoille sen sateen ja mutaliejun sijasta. Tarjoilu pelasi, oli kuivaa ja näköala oli loistava! Täysi 10+!:rock:

Ehdottomasti ozzyn, korjaan BS keikka viime kesänä Areenallla. Poistuessa oli vaatteet läpimärkinä hiestä, mutta hauskaa oli ja ozzykin pysyi elossa:)

Mark Knopfler kotosuomessa rokkas aika helvetisti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom