Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiesto Helsingissä maaliskuussa 2003..

En tiedä ovatko nyt parhaita mutta viimeisimmät missä olen ollut ovat kyllä olleet loistavia,eli:

-Viikate Kouvolan Rytmikatissa lokakuussa 2004
-Slayer Helsingin jäähallissa pari päivää myöhemmin :rock:

Lauri Tähkä&Elonkerjuu toimii AINA,löytyykö pakkikselta muita fanittajia? http://lauritahka.com
Laurihan kortteeraa nykyään teuvalaisten ameriikas, eli Turuus. Laurilla&co:lla on energinen ja mukaansatempaava vauhti, laulavat pohjalaisia uholauluja pilket silmäkulmas,täällä päin kun ollaan niin "vaatimattomia". Metallican keikka stadikalla on jäänyt mieleen sekä Pantheran 90-luvulla NummiRockissa, vaikken fani olekkaan, niin meno oli aika järisyttävää.

vilma-liina sanoi:
Tää meni kyllä vaihtoon, kun muistin kätköistä tuli mieleen eräs Aknestikin keikka Kouvolan "Sipparissa" (nyk. Rytmikatti tms.) joskus -90 luvun lopussa. Yleisöä oli kyseisellä keikalla vain kourallinen ja bändi soitti vähäisen yleisön keskellä. Ehdottomasti intiimein ja hienoin keikka koskaan. :love:

On muuten loistava pändi. Tässä kolmenkybän kriisissä kun pyörii, niin on kiva välillä kuunnella wanhoja nuoruuden muistoja.

Mä oon käynyt kattomassa niin paljon bändejä, että en kyllä millään pysty nostamaan yhtä muiden yli. Muistiinpainuvin on ehkä Weezerin keikka jonka jälkeen parhaan kaverin kanssa halattiin :haart: ja todettiin, että eipä ole provinssilla enää mitään tarjottavaa --> huoletta voi juoda seuraavat pari päivää :jahas:. Kellohan oli jotain 20.00 perjantaina, eli ekoja bändejä tuo maajilman 2. parhaan bändin joukkoon kuuluva orkesteri oli. Taisi olla tällä vuosituhannella tuo keikka.

Mä oon ottanut pari sidukkaa, koittakaa saada selvää :nolo:

Alice Cooper 6.8.05 Hakametsän halli, Tampere

Mariani sanoi:
Lauri Tähkä&Elonkerjuu toimii AINA,löytyykö pakkikselta muita fanittajia?
Löytyy :) . Itse aiheeseen on pakko sanoa jompikumpi kyseisen bändin kahdesta näkemästäni keikasta kun muita keikkoja ei ole kauheasti nähtykään.

Soilwork Nosturissa viime kuussa. On se vaan häiriintyneen hienoa kuulla jotain suosikkibändeistä livenä. Sinäänsä vertailua on vaikea suorittaa (muihin kuin festarikeikkoihin), kun en pahemmin livenä bändejä ole kuunnellut, mutta kyllä Soilworkkerit pisti menemään minun makuuni. :rock:

Twisted Sister oulussa toukokuussa. Aivan saatanan mahtava keikka!
Peer Günt jokapaikassa.(R.I.P)

Keikkoja on paljon, hyviä keikkoja on ihan kiitettävästi. LOISTAVIA on vähän, niistä mainitsemisen arvoisia:

Kaikki Egotripin keikat, kyllä, olen fani!:) :haart:

Massive Attac Provinssissa 2003, aivan mieletöntä.

Prodigy Hartwall Arenassa oisko ollut-98, friikahdin silloisen suosikkini näkemisestä &kuulemisesta täysin..:D

Jeff Mills Gloriassa 2002 keväällä, mut tää menee jo ehkä bilekategoriaan

Paras IKINÄ KOSKAAN AINA:
Sumu sanoi:
Paras keikka ikinä oli pari talvea sitten RMB:n keikka Tampereella Pulsessa. Jumalauta sentään, että oli bileissä tunnelmaa.

Eli ei siis Pulsessa, mutta samaisena vuonna Gloriassa. Tätä ei voi sanoin kuvailla. Eturivin paikat, tanssimista n.5 tuntia putkeen (ehkä pari vesipullon täyttöä välissä), jumalauta että kramppas pohkeet aamulla kun pääsin kotiin. En ikinä unohda noita bileitä. Ihan_mieletöntä!

..paitsi ettei ne soittanut break the silencea, joka kuulemma tuli Tampereella...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koska keikka-arvosteluketjua ei läytynyt, niin laitetaan tänne, koska en viitsi avata uutta ketjua.

Eilinen Kotiteollisuus keikka ei aiheuttanut suurempia onnenpurskauksia, vaikka kanttori Tuomas Holopainen veisteli syntikallaan Tuonen Joutsenen kylkeä tummaksi alla kaakkoissuomen tähtitaivaan. Hynysen parta oli hikinen ja antihomona tunnettu keulakuva veti ristiriitaisen pitkän suudelman basistin kanssa. Tämä ei näin avarana ihmisena säikäyttänyt ja MC kerhon turvamieskin piti huolen, että amiksien olminvalkeat ohuet kädet eivät marsukaappeja nykineet. Kokonaisuudessaan siis oivaa nyrkkiä puivaa pontta. Jouduin poistumaan kesken kaiken, kun prinsessa tahtoi kuumaan syliin. Punainen parta jai loisteeseen. Ojennus oli kerrassaan miehekäs.

Tänään sitten riensin katsomaan tyttöihmettä nimeltä Mira Paula Paula Mira eli PMMP. Odotukset olivat tyhjällä tangolla, kun astelin silmä kirkkaana askel vakaana keskelle betonilähiön. Pitkät raukeat katseet hivelivät suonikkaita pohkeitani ja vaimotukkaisten yh:ten huokailut värisyttivät letillä olevia korvakarvojani. Siirryimme adjutanttien kanssa ryhdikkäästi eturiviin ja kuulimme amishuuruisen final countdownin sata kertaa. Kun ruotsin tähdenlento oli painunut takaisin naftaliiniin ihanat tytöt keikkabussista sipsuttivat lavalle. Sitten alkoi hyväntuoksuinen tukanpölläyttely ja tyttöenergiaa virtasi vartaloihimme. Joku helvetin hippi sai sitten päähänsä lähteä survomaan takaamme kohti baaritiskiä ja töni minua kahden tyylikkään lähiöprinsessan selkää vasten. Tytöt hermostuivat minulle, mutta vetäisin tuplapohkeet edestä, niin jatkoimme Paulan ja Miran ihastelua sulassa sovussa. Hippiä olisin kolauttanut ulokkeellani, mutta ilmeisesti hipin hämähäkkivaisto kertoi, että nyt kannattaa lähteä tiedustelemaan kossuvissyn hintaa. Mutta helvetti. Paula on kuuma kuin villikissa pirissä. Ah sitä petite vartalon seksikästä tempoilua ja pään viskoutumista. Olin lumoutunut. Näytin Paulalle rusketusraitani. Tytöt kiljahtelivat lavalla ja rokki soi. Tunnelma leijui paksuna sumuna ilmassa ja ammensin sitä mustilla sieraimillani. Mulla on sulle pikkuinen salaisuus alaston mies on mulle asia uus, lauloi Paula ja olin niin gemytlich. Huomioni vei kuitenkin adjutantimme kiiltävä Reichs Mark, jossa oli Hinderburgin kuva ja vuosiluku 1936. Olin mykistynyt, koska ilta klimaksitoitui tuohon hetkeen. Kohotimme maljan jyrkkyydelle ja Rudelille. My nigger, totesi adjutantti, kun pidimme pikapalaverin Monrepon tulevasta kohtalosta. Sitten Paula viskeli pientä kroppaansa seksikkäästi lavalla ja kuvittelin olevani Dr. Livingston amatsoniassa. Tässä vaiheessa astelin mielessäni kohti Turun tuomiokirkon alttaria Paula kainalossani ja näin säröpilviä avioliiton taivaalla, koska Paulaa ei olisi koskaan luotu kahleisiin. Paula on vapaan taivaan lintu, joka laulaa satayksi laulua taivaalta. Siksi vanhat miehet kertovat tarinoita satakielestä, linnusta tuosta, jota ei laiteta häkkiin.

Mä en oo sinun tyttö.

Abiristeily 2005 TikTak
Musiikille oli ihan sama, mutta tässä vähän perusteluja.
Petra koski minun kättä :kuola: :haart: :love:
Saatiin kaverin kanssa mikrofooni saatiin muunmuassa koko laiva istumaan toistensa syliin jne...
Voitin kännykän
Ja joku kissa kyöhnäs minua vasten kokoajan :eek:

En muista että oliko se 95 vai 96 vuonna, mutta oulussa oli Air-Ravet ja siellä oli RMB, Robert miles ja monia muita alan deejayta.. Oli ihan sika hyvät bileet.:rock: :rock: :rock: Yritin googlettaa esiintyjälistaa, mutten löytännä..:( Viimeisin keikka oli tuossa Hartwall areenalla muutama viikko sitten, kun Nigtwish veti viimeisen keikkansa. Oli aivan mahtava fiilis, kun koko halli oli täynnä ihmisiä ja kaikki oli mukana tunnelmassa.:rock: Tuli välillä kylmät väreet, kun kuulosti niin hyvältä!:hyper:

Näin sitten Nigwishin ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa livenä:itku:

juha79 sanoi:
Näin sitten Nigwishin ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa livenä:itku:

Et halua mennä katsomaan enää kun Tarja ei laula?
bändihän ei siis ole lopettanut.

Tool ja weezer Provinssissa... niistä on parhaimmat muistot ehkä kaikista mitä on tullu nähtyä...

Dio Ruisrockissa 2003. Eturiviin pääsin ja aivan mahtava tunnelma oli. Nyt tässä odottelen Dion joulukuista keikkaa Oulussa, toivottavasti mies on edelleen yhtä kovassa vedossa.

Tähtityttö sanoi:
Massive Attac Provinssissa 2003, aivan mieletöntä.
On muuten paskin keikka millä oon ikinä ollu ja noita keikkoja on kuitenki muutama tusina käytynä..
Ps. Se on muuten Attack ;)
Ps.2. No okei ehkä jaetulla paskimmalla sijalla Jaarli Padingtonin(?) kanssa..

Suositut

Back
Ylös Bottom