Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikäläisellä ei noita keikkakokemuksia hirveästi ole... Mutta: Dio kuluneen kesän Tuskassa oli jotain USKOMATONTA!!! :rock: Siis jumaleissön, pieni äijänkäppänä ja ikää ainakin 60, ja mikä ääni...! :worship:

Timppa & Trio heitti myös hyvän keikan Tuskassa IMO.

E-Type Tampereen Ratinassa -02 (vai oliko -01?). Helvetin hyviä biisejä, joista tarkkaan kuunneltaessa voi huomata E-Typen metallitaustan (esim. sähkökitaran käyttö), sitten vielä upea valoshow ja mahtava tunnelma päälle!! Sairaan hieno setti E-Typeltä! Toimii.

Ps. sellanen pieni yksityiskohta vaan, että mä en kylläkään ollut tuolla keikalla, olin silloin töissä. Perkele. Kuulin tän kaiken kaveriltani ja kyllä otti päähän, etten tuolle keikalle päässyt. Olen nimittäin varma, et ois ollu kyllä paras keikka, millä mä oisin ollu läsnä koskaan.

Paljon on hyviä keikkoja tullut nähtyä. Ehkä ylitse muiden kaikkein kovimmaksi nousee Slayer ja Pantera, jotka soittivat peräkkäin Nummirockissa v. 1998. Siinä oli niskalihakset kovilla. :rock:

Bat&Ryyd! ravintola Kurrenraitissa...

tai no joo, ehkä sittenkin oli parempi kun Rammstein esiinty provinssissa :)

MBC78 sanoi:
E-Type Tampereen Ratinassa -02

Aivan totta! Meitsi käsi paketissa kattoo kun muijat lavalla vatkaa bebujaan, mahtava keli ja makeet paukut bändillä. Ihan hyvältä kuullusti eurohumppa.

Paras näkemistäni keikoista on kyllä Dingo 1999 Kukkaisrokissa vai Tammerfestissä, en muista. Mutta kumminkin! Ratina aivan täynnä porukkaa ja kaikki laulo mukana ja armoton helle! Voi sitä meinikiä! :rock:

Myös Stratovarius Alavuden nuorisoseuralla 1998 on jäänyt mieleen, mieletön keikka!

Paljon on keikkoja tullut koluttua...
Ikimuistoisin ehkä Megadeth Oulussa 2001. Veti Torinrannassa yli 2 tunnin keikan ja lähes kaikki klassikot. Daven lauluääni oli yllättävän hyvä ja soundit kohdillaan. Täyttä tykitystä. Maiden '99 ja kesäkuu '03 kanssa loistavia.
Hauskana lisänä Eppu Normaalin lämmittelykeikka Oulussa joskus '99 tai '00 muistaakseni. Tupa ihan täynnä ja tunnelma katossa. Lisäksi esim. Motorhead, CoB ja Stratovarius hyviä keikkoja. Ehdottomasti paskin keikka ever on HIM pari vuotta sitten.

The Prodigy - provinssi ja Hartwall areena (samalla tuli nähtyä surkein keikka ikinä: Him lämppärinä areenalla)
Smashing Pumpkins - Hartwell areena (niin ainakin kiertue kalenterissa luki) jäähyväiskeikka
4 Ruusua - HML Focus (ei muuten mutta oli hieno nähdä Ilkka Jeesuksen kuva paidassa kahtena :hyper: :kippis1: )

valtaa sanoi:
IRON MAIDEN kesäkuu 2003 on kolahtanut mulle parhaiten

Mäkin olin siel ja kahdella edellisellä Suomessa olleella vierailulla. Se keikka oli kyllä surkein.

Vastataan nyt tähän, vaikka kovin moni ei varmaan näitä bändejä tiedä...

-Nekromantix (Psychobillyn mestarit. Keikka oli Vammalassa)

-Quakes (Neo-psychobillyn kovimpia bändejä, USA:sta. Keikka oli Lahdessa, muistaakseni Torvessa. Laulaja Paul Roman on nyt majaillut Suomessa, ja heittänyt keikkaakin)

-Lars Frederiksen and the Bastards. (Rancidin Larsin sivu homma, kovaa punkkia. Keikka Helsingin Nosturissa, joka on kyllä näistä paikkana ehdottomasti paras.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienoja keikkoja ovat olleet EN:n viime kesän keikka, AC/DC:n ensimmäinen näkemäni keikka vuonna -96 ja Iron Maiden -99. Hienoin show on ollut Spice Girls Hartwall-arenalla.

Metallica 96 oli sortuvine lavoineen ja palavine valomiehineen ihan hauska juttu, mutta eihän ne livenä soittaa osaa. Pantera...olikohan 94.. olisi ollut muuten varmasti hieno, mutta nukahdin eka biisin jälkeen. Oikeastaan kotimaisen YUP:n pienissä festariteltoissa aikanaan heittämät keikat on ollut meiningin puolesta parhaita.

Paras keikka ikinä oli pari talvea sitten RMB:n keikka Tampereella Pulsessa. Jumalauta sentään, että oli bileissä tunnelmaa.

Mielenkiinnolla seurasin toki viime talvena David Bowien keikan Areenalla, ihan jees kamaa ja sytytti kyllä suurimman osan yleisöstä.

sinappi75 sanoi:
mutta eihän ne livenä soittaa osaa

Tästä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä livenä kuulostaa vähintään yhtä hyvältä ku levyllä ja jotkut biisit jopa paremmaltakin. Esim. Master of Puppets on 5x parempi livenä ku levyllä. Esim. laule on paaaljon parempi.

Angel of Death sanoi:
Tästä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä livenä kuulostaa vähintään yhtä hyvältä ku levyllä ja jotkut biisit jopa paremmaltakin. Esim. Master of Puppets on 5x parempi livenä ku levyllä. Esim. laule on paaaljon parempi.

Aika yksin olet varmasti mielipiteinesi. Ei siinä, hyvähän on jos noin ajattelet. Mutta esim. Kirk ei ole koskaan osannut bändin monimutkaisempia riffejä soittaa (Hetfieldhän soitti levyille kaikki rytmikitarat aina Loadiin asti) ja muutaman viimeisen tv:ssä näytetyn keikan perusteella osaisin itse kitarasoolotkin huomattavasti häntä paremmin vaikken 10 vuoteen ole niitä soitellutkaan. Rock In Rio-lähetyksen aikana myötähäpeän tunne kitarasoolojen kohdalla oli suurta. Ja Larsin komppi kulkee melkoisen keinuvasti tien poskelta toiselle.

Mutta meininkihän on livenä tärkeintä, pääasia että yleisö diggaa.

Klamydia Limingan nuorisoseuralla joskus 15 wee!! :hyper: :rock: :nolo:
Kaverin bändin keikan jälkeen on kieltämättä ollut niskat kipeänä joskus pari vuotta sitten...

Joskus 80-luvulla Himagan urheilutalolla oli aikas mageeta menoa maalaispojille, kun Manowar kävi heittään keikan meitin pimeää talvea valostuttaamaan.
Mutta silti no:1 keikka on Turo`s Hevi Gee Himoksella -03.
RedNeck2(tytär) sai viimeinkin nähdä idolinsa "in Live". Siitä :rock: koko THG:lle

Nylon Beat, Tavastia 2001
Tiktak, Tavastia 2002
The Crash, Provinssi 2004
Don Johnson Big Band, Provinssi 2004

Vieläki tulee kylmät väreet ku miettii noit kaht viimesint keikkaa :haart:

edit: Phoenix, Tavastia 2004 !

Rush pari viikkoa sitten Globenilla oli sellainen pläjäys, että kovempaa tuskin eläissäni enää näen. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom