Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kilkenny sanoi:
Iron Maidenin keikka '99 helsingissä on varmaan paras kokemus tähän mennessä. Eikä vuosien '00 ja '03 keikat paljoa tuosta jälkeen jääneet.

Se oli paras keikka! Bruce Dickinson on ehdottomasti maailman paras lavashown vetäjä (musiikki onkin sitten eri juttu). Samat kolme keikkaa ja kaks viimeisintä Brucen soolokeikkaa Suomessa nähneenä voi sanoa, että on siinä perkeleen tarmokas 4-kymppinen. Jäi jopa Manowarin pojat kakkoseks.

Useimmat Nosturissa, tai muussa pienemmässä paikassa olleet keikat ovat olleet erittäin hyviä. Mainitsemisen arvoisia ovat Machine Head Nosturissa vuonna 2001 ja Tuskassa 2002 sekä koko Helsinki Hardcore Festival Nosturissa 2004.
Nyt harmittaa kun Slayer jää näkemättä.

1. Metallica Ruisrockissa '99
2. Mokoma Pakkahuonella (joku niistä ekoista kerroista oli yli muiden)
3. Kotiteollisuus (ensimmäiset pari keikkaa mitä tuli nähtyä)
4. monta muuta ihan hyvää...

Nimimerkki Opethin ja In Flamesin Pakkahuoneella missannut :(

Korn ja Static-X viime kesäkuun lopulla. Ei kumminkaan niitä kovimpia suosikeita, mutta alkoholi vaikutti ja suuresti. :D

NP sanoi:
Korn ja Static-X viime kesäkuun lopulla. Ei kumminkaan niitä kovimpia suosikeita, mutta alkoholi vaikutti ja suuresti. :D

Ite olin selvinpäin...mutta nautin niin pirusti...toivottavasti saan hommattua liput tonne rammsteiniin.

Melkein valitsisin jonkun näkemistäni Scratchin keikoista kovimmaksi keikaksi. Varmaan ensimmäinen kerta oli kaikkein mieleenpainuvin. Erik Valkama jos joku on esiintyvä soittaja, aivan uskomaton kaveri. ekalle keikalle taisin eksyä kun kaveri pisti viestin jonka viesti oli suurinpiirtein tämä, "SRV on syntynyt uudelleen ja se on NYT keikalla (Oulun) Panimolla.

Ei Bon Jovin Crash-Tourin viimeinen keikkakaan huono ollut. Sääkin sattui tukemaan keikkaa todella hienosti. Sää oli todella hieno siihen asti kunnes kesken ensimmäisen kunnollisen kitaranitketysslovarin taivas repeää ja minä sekä 76 000 Müncheniläistä kastuttiin oikein kunnolla, juuri silloin kun Samboran hetki koitti siinä biisissä. Next Stop New Jersey ja sen kyllä kuuli ja näki bändistä.

Marraskuista Whitesnaken keikkaa odotan innolla, luulen että tämän listan kärkipaikka on silloin uhattuna. Kun John Sykes ei näköjään voi soittaa Coverdalen bandissä, niin Doug Aldrich on mun mielestä paras mahdollinen korvaaja. Dougin soittoa voi kuunnella vaikka Dion viimeisimmältä levyltä, komeeta on.

Springsteenin toinen keikka Helsingissä oli hyvä ja ehkä paras näkemistäni rockkonserteista.

Prodigyn messilän juhannuskeikka 1995 oli hyvä, hyöhemmäe provinssin ja ilosaaren keikat myös hyviä.

Kaikki Iron maidenin keikat mitä olen nähnyt ovat olleet hyviä. Viimeisen suomen keikka jäi mieleen. Ehkä siksi että se oli viimeinen euroopan kiertueen keikka ja äijät soitti todella rennosti ja vapautuneesti.

Metallica oli hyvä jäähallissa 1992, ja ruisrokin keikka oli myös erikoinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaankin Metallican keikka jäähallissa ja oiskohan vuos ollu -96.

Dangerous_Dave sanoi:
Marilyn Manson Helsingin jäähallissa pari vuotta sitten on varmaan ykkönen. Kakkosena tulee Rolling Stones stadionilla viime vuodelta.

Oliko Mansoni toistakin kertaa Suomessa? Ite muistan olleeni niitten keikalla neljä vuotta sitten. Oli kyllä hyvä keikka mutta jäi silti sellanen maku että jätkät ei veivannu täysillä. Muistan kun olin edessä ilman paitaa ja pitkät hiukset vielä päässä lisäksi olin enenmän kynäniska kuin nykyään niin mansoni yritti mut lavalle näyttämään tissini. Luuli siis että olin tyttö :nolo:

Rammsteinin Jäähällin konsertti on kyllä ollu paras missä olen ollut. Jätkät veti lavateatteria sellasella agrella että luulin (melkein) niitten oikeasti hajottavan vahvistimia ja muuta sälää.

Toiseksi paras oli ehdottomasti tämänvuoden provinssin Rootsin keikka. Jätkät jammaili ihan ilosta ja taidolla siinä.

toi tän vuotinen Metallican keikka siellä oli kyllä kivaa..
viimevuonna trio niskalaukaus oli aikas mahtava raumalla oli hieno

Ehdottomasti STRAY CATS tänä kesänä ruisrockissa!!! Niin, ja kyllähän sitä Shania Twainiakin mielellään katseli.

MrMaroon sanoi:
Oliko Mansoni toistakin kertaa Suomessa? Ite muistan olleeni niitten keikalla neljä vuotta sitten.

Aika menee niin nopeaa, että eihän tuossa pysy perässä, milloin nämä keikat oli. Olisin voinut vannoa, että se oli 2002, mutta tuossa paidassa, jonka keikalta ostin, lukeekin Tour 2001 ja Helmik. 21 oli vuorossa Helsinki. Saattaahan se olla, että on aikaisemminkin Suomessa käynyt? Itse en tosin moista muista.

Suositut

Back
Ylös Bottom