Paras keikka millä olette ikinä olleet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maiden Hartwall Areenalla 21.12.2003. Loistava keikka. Äijät vetää niinku parhaimpina päivinä, vaikka ikää alkaa jo olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
leoko sanoi:
Maiden Hartwall Areenalla 21.12.2003. Loistava keikka. Äijät vetää niinku parhaimpina päivinä, vaikka ikää alkaa jo olla.

:rock:

U2 stadikalla -97
King diamond tavastialla -99 :rock:

Nuorena kaikki kolisi niin kovaa, nyt ei tuu jaksettua lähteä enää minnekään...

- mikä tahansa Peer Guntin keikki kultaisella 80-luvulla
- muutama Melrosen keikka samalta vuosikymmeneltä, taisi olla Ilokivessä Jyväskylässä kerran ihan ekstaasikamaa kun olivat yhteiskiertueella Sielun Veljien kanssa
- Dire Straitsin Stadionin keikka joskus 90-luvun alussa, todella hyvä tunnelma
- Neljäs Ruusu Vanhalla 1996
- Depeche Mode Areenalla, 1998?

Joo paras keikka oli kyllä toi Pikku-G joskus 2000 PowerMover-tapahtumas, chicksit pyöritti perseitään, dj hinkkas levyä ja kovaa riimiä lykkäs.... :jahas:

No ei kai! :lol2:
Joo keikoilla en oo paljoo käyny, asumispaikasta johtuen mutta jonain päivänä mut nähdään Dimmun keikalla.

AC/DC Stadionilla kesällä -01.
U2 jos vielä tulee Suomeen niin sinne menen vaikka mikä olis. Mulla oli jo liput -97 keikalle mutta olin silloin ulkomailla ja myin ne. Tyhmä minä.

Dopey sanoi:
Nuorena kaikki kolisi niin kovaa, nyt ei tuu jaksettua lähteä enää minnekään...

- mikä tahansa Peer Guntin keikki kultaisella 80-luvulla
- muutama Melrosen keikka samalta vuosikymmeneltä, taisi olla Ilokivessä Jyväskylässä kerran ihan ekstaasikamaa kun olivat yhteiskiertueella Sielun Veljien kanssa

Peer Gunt on vieläkin aivan jumalattoman hyvä, mutta silloin nuorempana se kolahti vieläkin lujempaa. Paras näkemäni Guntin keikka on vuodelta 95 Tavastialla kun olivat yhteiskeikalla Melrosen kanssa,

Alkuperäinen Melrosen kokoonpano oli tappavan hyvä bändi, niin uskomattoman räjähtävän energisiä keikkoja että niitä ei voinut istuen seurata.

Tästä nykyisestä ei jaksa enää niin innostua...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom