Paras iso farmari? osa 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja O.E.S.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
6.2.2006
Viestejä
292
Taannoin täällä kyselin vinkkejä hyvästä perhefarmarista 15000e:n budjetilla. Nyt hän on sitten käynyt niin, että ennen kuin ehdin uuden auton hankkia, kerroin suunnitelmista vaimolle...:rolleyes: Hänen vedottua opiskelijaperheen köyhyyteen ja siihen, että rahamme ovat pääosin hänen, nöyrryin :( .
Nyt siis pitäisi löytää maailman paras, luotettavin, käytännöllisin, huolettomin ja mukavin iso perhefarmari hintaan n. 6000e! Vähintäänkin hankala tilanne, mutta eikös täällä pystytä mihin vain!
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Volvo 850 farmari Ei välttämätt sieltä isoimmasta päästä kuitenkaan.
Audi 100 Avant (C4) korilla eli periaatteessa sama ku vanhat A6:set ulkonäöltään. Noista varmaan ite valitsisin.
 
Edit: Äh otetaan pois tuo neutraalin piikkittely.

Mutta ei lähdetä sille linjalla. Broidi osti, taisi maksaa tasan 6000 € (liikkeestä) farmari Vectran vm. -98 tai -99. Oli yksi pieni ruostetäplä mutta muuten hyvässä kuosissa. En tiedä riittääkö tuo B vectra kokonsa puolesta mutta ihan kiva pirssi se oli.
 
Omega vaikuttaisi mielenkiintoiselta. Iso ja ilmeisesti loistava matka-auto. -90-luvun Opeleilla toki huono maine, mutta johtuuko se pikemminkin Astroista ja Vectroista? Mitäs varteenotettavia kilpailijoita?
Ja saa haukkua kaikkia autoja, mutta perusteluja! ("..koska se on paska merkki" ei ole perustelu).
 
Itselleni hommasin juuri Omegan sedani mallin, ainakin kabiinin tilat on aivan loistavat. Mahdun itse takapenkille siten että ei ota polvet kuskin selkänojaan kiinni vaikka on omassa ajoasennossa.

Jo sedanissa takaluukku on sen verran iso, että sinne mahtuu lastenvaunut, kokeiltu.
00 ja uusimmissa farkuissa takaluukku on sen verran iso, että sinne menee tuplaistuttavat lastenvaunut ja tilaa jää vielä n. 6kaljakorille.

Esim. nettiautossa on muutama yksilö myynnissä, hinnat pyörivät 6000-8000euron välillä, siis MV6-malli
 
Omega vaikuttaisi mielenkiintoiselta. Iso ja ilmeisesti loistava matka-auto. -90-luvun Opeleilla toki huono maine, mutta johtuuko se pikemminkin Astroista ja Vectroista?

Kyllä ne Omegat on ihan samaa tavaraa. Ruoste vaivaa ainakin suomalaisperäisiä yksilöitä. Muutaman numeron takaisessa AutoBild Suomi - lehdessä oli parin sivun artikkeli käytetyistä Omegoista, yritä etsiä se käsiisi.
 
Oikeasti se päätös kannattaa tehdä itse, ja ostaa se mikä tuntuu hyvälle.

Meinaan jos alat kuuntelemaan kaikkien kommentteja autoista, et tule ostamaan mitään ja ajat pyörällä :hyper:
 
Oikeasti se päätös kannattaa tehdä itse, ja ostaa se mikä tuntuu hyvälle.

Meinaan jos alat kuuntelemaan kaikkien kommentteja autoista, et tule ostamaan mitään ja ajat pyörällä :hyper:

Näin on. Tää aihe on yksi varmimmista saada kunnon vääntö aikaiseksi. Auto kun on suomalaiselle miehelle pyhälehmä.
Ei muutaku koeajelemaan autoja ja vertailemaan.
Vaikka otat paperin mukaan mihin merkkaat + ja - eri merkeistä.
 
Jos tilaa tarvitaan reilusti, niin Mondeon farkku. Sisään menee heittämällä 3 m kokolattiamatto, kuulemma harvaan autoon sopii sanoivat myyjäliikkeessä (siis maton). Veikkaan että auton takaosassa mahtuu nukkumaan jos sinne heittää patjan ja kaataa penkit, testannut en sentään. Mustilla ikkunoilla on cool. Vähän tuli ikävä tuotä hienoa autoa, vei liikaa menovettä :itku:

Malli vanhakoppanen vm.2000 2,5 l V6 peli.
 

Liitteet

  • Mondeo edesta.webp
    Mondeo edesta.webp
    30,8 KB · Katsottu: 766

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tilaa tarvitaan reilusti, niin Mondeon farkku. Sisään menee heittämällä 3 m kokolattiamatto, kuulemma harvaan autoon sopii sanoivat myyjäliikkeessä (siis maton). Veikkaan että auton takaosassa mahtuu nukkumaan jos sinne heittää patjan ja kaataa penkit, testannut en sentään. Mustilla ikkunoilla on cool. Vähän tuli ikävä tuotä hienoa autoa, vei liikaa menovettä :itku:

Malli vanhakoppanen vm.2000 2,5 l V6 peli.

mahtuu nukkumaan..kokeiltu on.:thumbs:
Mulla oli ST220 farkku(-04) ja se vasta keittoa veikin..Varsinki talvella.. voi perseen suti sentään.. Tankillisella ajo n.350km.. Tosin kaasujalkakaan ei ole niitä kevyimpiä.
Mut tilaa oli..Kaikille.
 
Joo, olen katsastanut noita mondeoita ja 6000 eculla ei kohtalaisen vähän ajettua siis alle 200 000km taida löytyä. Olin kiinostunut uudempikoppaisesta n. 120 000 km ajetusta ja jätin tarjouksenkin mutten ollut samaa mieltä myyjän kanssa välirahasta. Sitten taas jos vähän nöyrtyy niin esim Fiat Marea, joka on suht tilava farkku voi hyvinkin löytää n. 100 000 km ajetun. Maineestaan huolimatta hiljainen toimiva ajettava eikä lainkaan huono mitä fiateista yleensä kuulee puhuttavan.

Tässä linkki http://www.delta-auto.fi/vlist.asp
 
Oon nyt ajellu kohta viikon Isän diesel A6:lla, kun se teki siitä kaupat mutta ei vienyt vielä mukanaan toiseen kaupunkiin jossa asuu. On helvetin hyvä auto ja tilava, ostasin itekkin jos ois rahaa. Mahtuu muksut (2) ja tavarat.
 
Taannoin täällä kyselin vinkkejä hyvästä perhefarmarista 15000e:n budjetilla. Nyt hän on sitten käynyt niin, että ennen kuin ehdin uuden auton hankkia, kerroin suunnitelmista vaimolle...:rolleyes: Hänen vedottua opiskelijaperheen köyhyyteen ja siihen, että rahamme ovat pääosin hänen, nöyrryin :( .
Nyt siis pitäisi löytää maailman paras, luotettavin, käytännöllisin, huolettomin ja mukavin iso perhefarmari hintaan n. 6000e! Vähintäänkin hankala tilanne, mutta eikös täällä pystytä mihin vain!

Volvo 850, muutama tonni vielä lisää niin saat T5. Kori on semmonen, ettei ihan hetkeen ruostu ja tekniikka muutenkin luotettava. Ei ole ylimääräsiä ongelmia. Ostaa vielä joltain isännältä tuon niin varmasti on hyvä kuntoinen. Yleensä 6000 euron 850 on lähemmäks 300tkm ajettuja, mutta suurilla volvon koneilla toi ei ole matka eikä mikään.
 
Volvo 850, muutama tonni vielä lisää niin saat T5. Kori on semmonen, ettei ihan hetkeen ruostu ja tekniikka muutenkin luotettava. Ei ole ylimääräsiä ongelmia. Ostaa vielä joltain isännältä tuon niin varmasti on hyvä kuntoinen. Yleensä 6000 euron 850 on lähemmäks 300tkm ajettuja, mutta suurilla volvon koneilla toi ei ole matka eikä mikään.

Yleinen nyrkkisääntö, vähempi ajettu -> parempi, jos pirssillä on ajettu 300tonttua vaikka moottori vielä olisikin melkein kuin koskematon epäilen korin ja korin tekniikasta samaa ;) Jos ei kehtaa "ei niin merkkiautolla" ajaa niin täytyy kestää seuraukset eli rahaa huoltoon(mielestäni aivan turhaa).
 
w124 farmareita saa tuohon hintaan, tosin ei kovinkaan uusia. Tekniikka on noissa pomminvarmaa ja ajettavuus todella hyvä. Hyvä auto jos vaan vanhahtava ulkonäkö ei haittaa.
 
Zone-sarja -42%
w124 farmareita saa tuohon hintaan, tosin ei kovinkaan uusia. Tekniikka on noissa pomminvarmaa ja ajettavuus todella hyvä. Hyvä auto jos vaan vanhahtava ulkonäkö ei haittaa.

Ajoin useamman vuoden ja pelkkää hyvää sanottavaa. Ja sitä tilaa TODELLA oli:)
 
Yleinen nyrkkisääntö, vähempi ajettu -> parempi, jos pirssillä on ajettu 300tonttua vaikka moottori vielä olisikin melkein kuin koskematon epäilen korin ja korin tekniikasta samaa ;) Jos ei kehtaa "ei niin merkkiautolla" ajaa niin täytyy kestää seuraukset eli rahaa huoltoon(mielestäni aivan turhaa).

Toki joo, mitä vähempi sitä parempi. Tarkoitin tuolla sitä että jos rahaa on pistää 6000 euroo niin sen arvoisilla 850 Volvoilla on ajettu melkein sen 300tkm. Kun laittaa pari tontuu lisää rupee saamaan jo vähemmän ajettuja. Mutta jos ei ole rahaa pistää enempää niin ei siltikään pidä Volvossa säikähtää sitä lähenevää 300tkm rajapyykkiä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom