Paras iso farmari? osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja O.E.S.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oikeasti se päätös kannattaa tehdä itse, ja ostaa se mikä tuntuu hyvälle.

:

olen kyllä jokseenkin eri mieltä. ei na kaikki haukut tyhjästä synny. jokaisessa auto merkissä on huonot puolet, mutta fakta on että toisissa merkeissä niitä huonoja puolia/vikoja on vain helvetin paljon enemmän. kannattaa kyllä kuunnella muitakin eikä mitään sokko ostoja tehdä pelkän tunteen takia.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
olen kyllä jokseenkin eri mieltä. ei na kaikki haukut tyhjästä synny. jokaisessa auto merkissä on huonot puolet, mutta fakta on että toisissa merkeissä niitä huonoja puolia/vikoja on vain helvetin paljon enemmän. kannattaa kyllä kuunnella muitakin eikä mitään sokko ostoja tehdä pelkän tunteen takia.

No kyllä.. mutta itse ajaisin tällä hetkellä varmaan sitten Ferrarilla, sillä siitä ei löytynyt kaveripiiristä huonoa sanottavaa :hyper:

Tarkoitin vaan sitä, että ei kannata toisten kokemuksia ottaa totuutena vaan tehdä itse päätökset.
Esim. Itse en enää koskaan Peugeottia meinaa ostaa, mutta piti suositella velipojalle 307SW:tä kun siinä oli tilaa, kilometrit ja hinta kohdillaan.

Tiedän vaan niitä merkki-ihmisiä, mille Skoda, Mersu, Bemari ym ym ovat kirosana ja ainoastaan ja vain ainoastaan se oma merkki on hyvä.

Octavia, ei kauhiat jalkatilat takana, mutta pirun tilava takaboksi. Kulutus inhimillinen ja tuohon rahaan pitäisi saada jo 97-99 mallia suhteellisen mukavasti varustettuna. Bensaan tosin joutuu tyytymään, dieseleiden hinta kipuaa turhan korkeaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom