Paras hetki salilla?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ainakin hymy korvissa oli kun 100kg sain penkistä ja 60kg oli lähtökohta reilu 2kk sitten:) vaikka onkin turha liike kaikkien mielestä mutta kiva se oli huomata että jotain on saanut aikaan:)

Paras hetki salilla?

Siinä 17:00-20:00 on aika kivan näkösiä kissoja yleensä ja treeni kulkee hyvin.

Se kun kovan reenin jälkeen vetää masun täyteen lihaa ja pötkähtää sohvalle biitti huulessa.

Se kun väkisellä ihtesä vääntää salille ja muutenki vituttas niin saa jostain ihmeestä aivan sairaan kovan fiiliksen päälle ja rauta liikkuu pirun kevyesti :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun ihan parhaat hetket salilla on ennätysten teko se tuottaa ihmellisesti mulle ainakin motivaatiota jos vaikka olen heikompi ku joku toinen,halu olla vahvempi ja lihaksikkaampi, sitä kautta kovempaa treeniä...

Tietysti se, kun tekee ennätyksen. Tietysti tunne onnistuneen treenin jälkeen. Ja viel tietysti se pumppi ja tuntee, että treeni on menny oikeaa paikkaa.

Kyllä se on omasta mielestä se kun kerran viikossa pääsee pushdownia(lempiliikkeeni) vetään, rauta tottelee ja ojentajissa tykyttää. :haart:

osta pienempi paita :thumbs:

Parhaat hetket on kyllä aina kun saa ennätyksen ja reenin jälkeen, kun tuntee että kaikki on mennyt putkeen.

:david: Ei se paidan koosta... ei tule pidettyä mitään ylipieniä paitoja salilla.
Selkä on aina märkä treenin päätteeksi niin hankaloittaa hieman pois ottoa..

Ittellä fiilis on hiton tärkee, jos ei hotsita ni ei rautakaa liiku. Eli parasta on se ku on fiilistä tehä hommia ja saattaa sillotällö saavuttaa tavotteesa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom